Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:53 schreef QyRoZ het volgende:
Er is bier. Dat is tof. Alleen thuiszitten doe ik op zaterdagavonden ook al genoeg.
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.quote:
Zorg er dan maar voor dat je het volgende deel opent.quote:
Met wie?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.![]()
Uhh, bedoel je met Cc, Moonah en Litpho?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.![]()
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh, bedoel je met Cc, Moonah en Litpho?
Toen hebben we wel goed geroddeld over jullie.
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.![]()
Ik ook, gelukkig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.![]()
Ja, jij bent een dankbaar gespreksonderwerp bij iedere fokmeet.quote:
Dat is altijd zo bij Fokmeets. Misschien dat een oudermeet de uitzondering is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef dawg het volgende:
De man-vrouw verhouding is wel een beetje scheef op die meet straks, Q. Flink veel zuipen dus.
De meetings die ik heb meegemaakt niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij Fokmeets. Misschien dat een oudermeet de uitzondering is.
Ik doe iets verkeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
De meetings die ik heb meegemaakt niet.
Nee, maar dat kwam natuurlijk omdat alle vrouwen massaal op jou af kwamen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
De meetings die ik heb meegemaakt niet.
Drank zal je nooit bedriegen of teleurstellen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef QyRoZ het volgende:
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat om de drank.
Hahahaha. Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kwam natuurlijk omdat alle vrouwen massaal op jou af kwamen.![]()
Ik heb zo weinig haar, dat past maar in één model. En blijft dan jaren zitten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga fotograferen. Of eens naar de kapper.
Volgende keer kom ik dan ook. Misschien dat de vrouwen die door jou teleurgesteld worden wel eens met mij willen filosoferen.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
Mag ik dit mannen onderonsje verstoren?
Dat willen ze zonder mij ook wel hoor. Je moet er alleen wel iets voor doen, beste Plato.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik dan ook. Misschien dat de vrouwen die door jou teleurgesteld worden wel eens met mij willen filosoferen.![]()
Mits je niet alleen voor dawg komt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
Laten we het daar nu maar niet over hebben. Dat verpest mijn humeur alleen maar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat willen ze zonder mij ook wel hoor. Je moet er alleen wel iets voor doen, beste Plato.
Nee. En als je toch onze onverdeelde aandacht wilt, Bavaria. En voor Plato Grolsch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
Amstel voor mij. Ik verkoop mijn ziel graag aan de duivel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. En als je toch onze onverdeelde aandacht wilt, Bavaria. En voor Plato Grolsch.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je niet alleen voor dawg komt.![]()
Melis is geen slijterij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Amstel voor mij. Ik verkoop mijn ziel graag aan de duivel.
Tuurlijk niet, ik kom voor jouquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je niet alleen voor dawg komt.![]()
Ja, ik zal wel een paar blikken Bavaria inslaan.quote:
Some people are just born to be greatquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
Twist! Wij kunnen elkaar de hand schudden. Jij bent namelijk net zo geweldig als ik.
Waarom niet? Je hebt een nieuwe baan en daar mag je ons best wel van mee laten profiteren.quote:
Zoals ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Some people are just born to be great
Ik vind "Born to be wild" meer van toepassing in jouw geval.quote:
Nee ?? Niet eens ??quote:
Born to be bald.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind "Born to be wild" meer van toepassing in jouw geval.![]()
Checkquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh, bedoel je met Cc, Moonah en Litpho?
Toen hebben we wel goed geroddeld over jullie.
Wat heeft dawg allemaal over mij verteld?quote:
Lekker hè ??quote:
Bizar is dat als je bedenkt dat hier geen vlokje sneeuw gevallen is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:10 schreef nixxx het volgende:
waarom gaat het niet meer over drank hier!
btw gister helemaal geen last met de treinen.. maar zat in de intercity van R'dam naar dordrecht in een coupe met een paar gezinnen die uit amsterdam kwamen en naar zwolle of nog hoger moesten... die dachten via breda en den bosch te gaan... en toen zag ik toen ik thuis was dan er bij den bosch ook niets meer reedvraag me af waar die gestrand zijn
Zwaar relaxedquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:29 schreef GF het volgende:
Ik ga uit vanavond als het goed isMet wat vrienden, poolen denk ik
"Je kunt wel bij mij oernachten, maar ik heb helaas maar één bed".quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
"De wegen zijn een beetje glad, zal ik je veilig thuisbrengen, meisje?"![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zwaar relaxed![]()
![]()
![]()
Ik moet eigenlijk ook weer! Maar we zitten hier helemaal ingesneeuwd!!![]()
Want?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zwaar relaxed![]()
![]()
![]()
Ik moet eigenlijk ook weer! Maar we zitten hier helemaal ingesneeuwd!!![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Je kunt wel bij mij overnachten, maar ik heb helaas maar één bed".![]()
Omdat het alweer veel te lang geleden is (afgelopen woensdag was de laatste keer)quote:
Nou nou nou, wat lang geleden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Omdat het alweer veel te lang geleden is (afgelopen woensdag was de laatste keer)
Geloof je me niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat lang geleden.
Stel je alsjeblieft eens niet zo aan, die wanhopigheid van je staat je nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Omdat het alweer veel te lang geleden is (afgelopen woensdag was de laatste keer)
Welke wanhopigheid?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Stel je alsjeblieft eens niet zo aan, die wanhopigheid van je staat je niet
Volgens mij gaat er iets mis in jullie communicatie.quote:
Ik MOET uit, ik MOET een vriendin... mannnnnnnnquote:
Kom op Plato, je moet het toch een beetje met me eens zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets mis in jullie communicatie.![]()
Terwijl jij daar geen enkele aanleiding toe gegeven hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Sommige vrouwen denken ook dat je gelijk wanhopig bent![]()
![]()
Ligt eraan hoe stoned je in de stad wil komen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef GF het volgende:
We zitten nog even ruzie te zoeken welke coffeeshop beter op de route ligt
De eerste de beste, daar ga je toch geen ruzie over maken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef GF het volgende:
We zitten nog even ruzie te zoeken welke coffeeshop beter op de route ligt
Daar gaat het niet om, jullie hebben het volgens mij niet over hetzelfde onderwerp.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Kom op Plato, je moet het toch een beetje met me eens zijn
Dan nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik MOET uit, ik MOET een vriendin... mannnnnnnn
Ik kan niet zelf draaienquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe stoned je in de stad wil komen natuurlijk
Heb net nog een snaak gebold, voor volgende week een keer ofzo![]()
truequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, jullie hebben het volgens mij niet over hetzelfde onderwerp.![]()
We weten niet welke de eerste de beste isquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De eerste de beste, daar ga je toch geen ruzie over maken?
Besides, als ik weer een keer mijn gram ga halen in de shop hier, dan ga ik iig niet naar de Sahara, daar werd me laatst in het Duits gevraagd om mijn paspoort, vond ik toch wat jammerquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe stoned je in de stad wil komen natuurlijk
Inderdaad vreemd, want je hebt veel meer van een Marokkaan weg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Besides, als ik weer een keer mijn gram ga halen in de shop hier, dan ga ik iig niet naar de Sahara, daar werd me laatst in het Duits gevraagd om mijn paspoort, vond ik toch wat jammer
En je rookt ze nog veel vaker dan ikquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd, want je hebt veel meer van een Marokkaan weg.![]()
Ik ga de mijne een keer vermijden vanavondquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Om de nare reacties alvast voor te zijn: ik ga niet eens kijken voor een vriendin
Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Om de nare reacties alvast voor te zijn: ik ga niet eens kijken voor een vriendin
zo klinkt het alsof je een nieuwe auto nodig hebtquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Luxeprobleem!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef GF het volgende:
[..]
Ik ga de mijne een keer vermijden vanavond
Truequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En je rookt ze nog veel vaker dan ik![]()
Ik kan ook niet heel goed draaien, maar ze zijn altijd wel rookbaar (nou ja, de 10 die ik tot nu toe zelf gedraaid heb ofzo). Ze worden altijd iets te slap bij de tip waardoor de voorkant een beetje fragiel wordt. Verder is het niet zo heel moeilijk, ik heb vooral veel gekeken hoe anderen het deden, op Blowlands 2005. Daar werden er zoveel gedraaid op een dag dat ik de theorie in ieder geval helemaal meester was aan het einde (inclusief uitleg).
Ik heb zojuist besloten dat ik eigenlijk toch beter uit kan gaan. Eens kijken of ik wat mensen mee kan krijgen
Wat klopt hier nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zo klinkt het alsof je een nieuwe auto nodig hebt
Ja, alsof ze in de showroom staan opgesteld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
zo klinkt het alsof je een nieuwe auto nodig hebt
Netjes!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:26 schreef GF het volgende:
[..]
True![]()
Een keer zelf gedraaid, was baggerEn ik probeer te minderen
![]()
2 a 3 per week
Buiten is het te koud. En zij gaat net naar dat cafe waar ik standaard heen gaquote:
Staat genoteerd!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Mag ik een proefritje maken?"![]()
Ging bij mij erge vormen aannemen. Van een simpele joint merkte ik gewoon haast niks meerquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Netjes!Ik zit nu op één keer per maand
. Beetje laf dus, maar ik doe het meer om eens lekker relaxed zaterdagavond te ontspannen, soms voor het uitgaan, is ook wel eens fijn. Meer hoeft van mij niet persé. Ik heb op Blowlands al aardig versteend rondgelopen
![]()
Ik krijg enorme zin om je te slaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
openingszinnen doen het niet altijd even goed
Dan zou je die dus niet moeten noterenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Staat genoteerd!!
openingszinnen doen het niet altijd even goed
Ja, mooi is zoiets welquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:28 schreef GF het volgende:
[..]
Ging bij mij erge vormen aannemen. Van een simpele joint merkte ik gewoon haast niks meer
Vorige week sterker spul gehaald. Ging m'n maat knock out
Die werkt ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik krijg enorme zin om je te slaan.
Rusig schat, rustigquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik krijg enorme zin om je te slaan.
Bedankt hoor Melis, dankzij jou heb ik mezelf weer aangepraat dat ik op zoek moet naar een vriendinquote:
Uhuh, is ook duurderquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, mooi is zoiets wel
Ik ben wel een keer apestoned en misselijk geweest van een voorgedraaide die ik had gehaald bij de shop (toen kon ik echt niet draaien, en ik wilde wel eens zelf eentje proberen, ipv te leechen bij de rest). Voorgebolde kost je 3 euro, vond ik wel wat veel
![]()
![]()
Omdat ik weet dat jij er niet tegen kunt als ik agressief word zal ik me inhouden.quote:
Ah, ff zoekenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef GF het volgende:
[..]
Uhuh, is ook duurder
In het drugsbloopers topic heb ik nog wat verhalen gepost![]()
Wat heb ik verkeerd gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij er niet tegen kunt als ik agressief word zal ik me inhouden.![]()
Als jij je beter voelt door mij nu de schuld te geven, stel ik me daar graag voor ter beschikkingquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt hoor Melis, dankzij jou heb ik mezelf weer aangepraat dat ik op zoek moet naar een vriendin
Jij bent echt veranderlijker dan het weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt hoor Melis, dankzij jou heb ik mezelf weer aangepraat dat ik op zoek moet naar een vriendin
Goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij er niet tegen kunt als ik agressief word zal ik me inhouden.![]()
quote:Oh, later die nacht langs de weg tegen een verkeerdbord in slaap gevallen. Ook best vaag om dan wakker te worden.
Dan nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent echt veranderlijker dan het weer.
Staat nog een typo in ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die met het naar buiten lopen moet ook prachtig geweest zijn
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo druk?![]()
Valt wel mee, ik ben een beetje opgefokt omdat ik niemand kan vinden om mee uit te gaan op het moment, iedereen is naar de parental unitsquote:
quote:Horen ze ineens 'heeaaavyyy...' ergens vandaan - en wat blijkt? Meneer staat gewoon al drie kwartier een boom te bekijken. "Heavvvyyyy dude....."
Parental units? Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ben een beetje opgefokt omdat ik niemand kan vinden om mee uit te gaan op het moment, iedereen is naar de parental units![]()
Het valt eigenlijk reuze mee
Dat zijn die naarlingen die je elke keer bellen om te vragen hoe het met de studie gaatquote:
Keurig! Have fun!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:48 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Maar die gasten zijn zo hier.. Flesje rum mee![]()
![]()
![]()
Ik snap er geen barst van.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat zijn die naarlingen die je elke keer bellen om te vragen hoe het met de studie gaat
LOL, deze reactie over het hoofd gezien... Bedoelde het niet serieus ofzoquote:
Ik ook niet, ze kunnen beter niet bellenquote:
Wat heb jij gezopen vanavond?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
LOL, deze reactie over het hoofd gezien... Bedoelde het niet serieus ofzo
Wat zijn jullie toch weer negatief tegenover mij![]()
Nog niks, dat is het probleem misschien welquote:
Is goedquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben weer redelijk rustig, ik hoop dat jullie niet boos zijn
quote:Op zondag 27 november 2005 00:58 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is de drank?
sjansen is gewoon leuk!!quote:Op zondag 27 november 2005 02:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
ik probeer (half bezopen als ik ben) me eigenlijk voor te stellen hoe het komt dat ik net een uur geleden onwijs heb gesjanst met een ontiegelijk knappe meid; terwijl ik mezelf doorgaans beslist niet aantrekkelijk vind. Afgezien van het feit dat ik een relatie heb.
Kan iemand me even het een en ander over vrouwen uitleggen???
Zij kan toch niet ruiken dat je bezet bent?quote:Op zondag 27 november 2005 02:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
DIJENKLETSER!!!11EEN:Dquote:Op zondag 27 november 2005 02:51 schreef GF het volgende:
Zo'n honderd miljoen jaar geleden. Leefde in een drassig park, dat wij thans als hoogt kennen. Een groep dinosaurussen. Die echt wreed uit hun dak gingen. De gabbersaurus!!!11!!11
We zijn allemaal kuthoeren!quote:Op zondag 27 november 2005 02:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
ik probeer (half bezopen als ik ben) me eigenlijk voor te stellen hoe het komt dat ik net een uur geleden onwijs heb gesjanst met een ontiegelijk knappe meid; terwijl ik mezelf doorgaans beslist niet aantrekkelijk vind. Afgezien van het feit dat ik een relatie heb.
pwnd!!quote:Op zondag 27 november 2005 02:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
DIJENKLETSER!!!11EEN:DUNO!!11
quote:Op zondag 27 november 2005 02:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
sjansen is gewoon leuk!!
In dezelfde volgorde: nee, het is mega verwarrend als je een relatie hebt en er gaan mensen met je sjansen. Zeker als je zelf het idee hebt dat je dat toch niet zal overkomenquote:Op zondag 27 november 2005 02:56 schreef GF het volgende:
Zij kan toch niet ruiken dat je bezet bent?
Ik ben ook verwardquote:Op zondag 27 november 2005 02:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[..]
In dezelfde volgorde: nee, het is mega verwarrend als je een relatie hebt en er gaan mensen met je sjansen. Zeker als je zelf het idee hebt dat je dat toch niet zal overkomen
En nee, ze kan niet ruiken dat ik bezet bent, maar dat neemt nog niet weg dat het een haar had gescheeld op ik was vreemdgegeaan. Ben nu helemaal in verwarring
quote:
Nee, maar als je nooit sjanst en over het algemeen wordt beschouwd als een houterige saaie droplul, en er komt ineens een meid op je af met wie je flink oogcontact hebt (waarop we aan de praat raakten en ze zei dat ze me lief vondquote:Op zondag 27 november 2005 03:00 schreef GF het volgende:
Maar je bent toch niet vreemd gegaan? Sjansen is sioms gewoon leuk. Bij de drogist ook ofzo![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 03:04 schreef Blind_Guardian het volgende:
Nee, maar als je nooit sjanst en over het algemeen wordt beschouwd als een houterige saaie droplul, en er komt ineens een meid op je af met wie je flink oogcontact hebt (waarop we aan de praat raakten en ze zei dat ze me lief vond), dan schrik ik me leip.
Ik ben eerlijk waar zo weinig gewend dat ik halsoverkop naar de wc moest om even wat water te drinken, anders was m'n maaginhoud van de zenuwen naar buiten gekomen. Ik zat echt met een heel dubbel gevoel.
Als zij dat niet wist, kun je moeilijk haar de schuld geven. Dus laat de vraag of iemand iets van vrouwen snapt dan ook achterwege.quote:Op zondag 27 november 2005 02:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[..]
In dezelfde volgorde: nee, het is mega verwarrend als je een relatie hebt en er gaan mensen met je sjansen. Zeker als je zelf het idee hebt dat je dat toch niet zal overkomen
En nee, ze kan niet ruiken dat ik bezet bent, maar dat neemt nog niet weg dat het een haar had gescheeld op ik was vreemdgegeaan. Ben nu helemaal in verwarring
Hou jij je mond eens even.quote:Op zondag 27 november 2005 03:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als zij dat niet wist, kun je moeilijk haar de schuld geven. Dus laat de vraag of iemand iets van vrouwen snapt dan ook achterwege.
Maar je helpt er niemand mee om te gaan zitten whinen over verwarring. Als je gelukkig bent met je vriendin en nog steeds bij haar wil blijven en niet bij iemand anders.. let it go already. Lekker boeiend dat je hebt gesjanst dan.
Broekie? Snel je mond spoelen jij vuige vlegelquote:Op zondag 27 november 2005 03:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
You're not the boss of me, broekie![]()
Ongehoorzame blaag!quote:Op zondag 27 november 2005 03:11 schreef GF het volgende:
[..]
Broekie? Snel je mond spoelen jij vuige vlegel
Vrouwen met hun kut geheugenquote:Op zondag 27 november 2005 03:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ongehoorzame blaag!
deja-vu! Volgens mij heb ik dit al eerder tegen je geroepen.
Je bent er altijd nog zelf bij hequote:Op zondag 27 november 2005 03:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
ow, vergeet ik trouwens te vermelden: de grootste verwarring is eigenlijk omdat we uiteindelijk voor mijn gevoel best close stonden te dansen. Mijn kruis tegen haar kont e.d.. Zal voor jullie wel peanuts zijn, maar ik had echt zoiets van WTF overkomt me, whaaah
En nu even kort en in kleutertaal uitleggen wat dat is graag.quote:Op zondag 27 november 2005 03:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
uhm, he guys (en dame), niet zo kibbelen over mijn misere.
Ik kan er ook niks aan doen dat iedereen die mij meer dan gemiddeld aandacht geeft mij meteen van streek brengt. Je bent asperger-autist of je bent het niet
Dat kan wel eens gebeuren idd.quote:Op zondag 27 november 2005 03:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
ow, vergeet ik trouwens te vermelden: de grootste verwarring is eigenlijk omdat we uiteindelijk voor mijn gevoel best close stonden te dansen. Mijn kruis tegen haar kont e.d.. Zal voor jullie wel peanuts zijn, maar ik had echt zoiets van WTF overkomt me, whaaah
quote:Op zondag 27 november 2005 03:15 schreef GF het volgende:
[..]
Vrouwen met hun kut geheugen
M'n vriendin ging me ook al slaan![]()
![]()
Omdat ik vlak voor d'r gezicht met een aansteker ging klooien en rook in d'r gezicht bliesquote:Op zondag 27 november 2005 03:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]waarom ging ze je slaan dan?!
Asperger-autisme is een variant van autisme waarbij er vaak sprake is van een hogere intelligentie, waar tegenover staat dat sociaal en fysiek de boel niet helemaal klopt. In mijn geval betekent het dat ik vrij makkelijk leer, maar te gauw bot, ongeinteresseert of saai overkom, naast het feit dat ik (zonder alcohol) beweeg als een robotjequote:Op zondag 27 november 2005 03:18 schreef Twisted_fok het volgende:
En nu even kort en in kleutertaal uitleggen wat dat is graag.
Misschien, maar dat is typisch een reactie die ik heb bij dit soort gebeurtenissenquote:Dat kan wel eens gebeuren idd.
Je hebt geen doodzonde begaan hoor, je maakt het jezelf alleen maar moelijker door er veel waarde aan te hechten.
Pff, vrouwen.quote:Op zondag 27 november 2005 03:19 schreef GF het volgende:
[..]
Omdat ik vlak voor d'r gezicht met een aansteker ging klooien en rook in d'r gezicht blies![]()
Niet misschien, dat weet ik wel zeker. Maar als ik het goed begrijp kan ik jou dat niet aan je verstand brengen.quote:Op zondag 27 november 2005 03:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Asperger-autisme is een variant van autisme waarbij er vaak sprake is van een hogere intelligentie, waar tegenover staat dat sociaal en fysiek de boel niet helemaal klopt. In mijn geval betekent het dat ik vrij makkelijk leer, maar te gauw bot, ongeinteresseert of saai overkom, naast het feit dat ik (zonder alcohol) beweeg als een robotje
[..]
Misschien, maar dat is typisch een reactie die ik heb bij dit soort gebeurtenissen
In mijn geval trouwens zeker, want die meid waarover ik net vertelde zag ik later ook weer met een of andere importturk close dansenquote:Op zondag 27 november 2005 03:23 schreef GF het volgende:
Hoeren he.
Al helemaal niet druk om maken dan. Die sloerie.quote:Op zondag 27 november 2005 03:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In mijn geval trouwens zeker, want die meid waarover ik net vertelde zag ik later ook weer met een of andere importturk close dansen.
Maar goed, teveel aandacht is dus niet goed voor me
Niets tegen turken he, ik haal daar ook wel eens m'n avondeten vandaan.quote:Op zondag 27 november 2005 03:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In mijn geval trouwens zeker, want die meid waarover ik net vertelde zag ik later ook weer met een of andere importturk close dansen.
Maar goed, teveel aandacht is dus niet goed voor me
He, ik ben misschien sociaal niet de meest handigste, maar ik ben geen triangelmongoolquote:Op zondag 27 november 2005 03:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet misschien, dat weet ik wel zeker. Maar als ik het goed begrijp kan ik jou dat niet aan je verstand brengen.
Ik ook. Turk is lekker (het vreten dan, de mensen hebben vaak een erg aanwezig lichaamsgeurtjequote:Op zondag 27 november 2005 03:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niets tegen turken he, ik haal daar ook wel eens m'n avondeten vandaan.
Trustequote:
Dat zei ik toch ook niet.quote:Op zondag 27 november 2005 03:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
He, ik ben misschien sociaal niet de meest handigste, maar ik ben geen triangelmongool. Ik maak me alleen sneller druk over mensen die met me sjansen en close gaan schuifelen en dat soort ongein. Kan ik weinig aan doen, ik doe al tijden m'n best "normaler" over te komen
Even een extreem voorbeeld, maar gedraag jij je tegenover mongooltjes alsof ze "normaal" zijn? Autisten zijn dan weliswaar geen mongool, maar ze kunnen afwijkend genoeg zijn om je er groen en geel aan te ergeren. Je zou mijn collega's af en toe moeten horenquote:Op zondag 27 november 2005 03:34 schreef Twisted_fok het volgende:
En screw normaler, je bent zoals je bent.
Nou dan.quote:Op zondag 27 november 2005 03:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Even een extreem voorbeeld, maar gedraag jij je tegenover mongooltjes alsof ze "normaal" zijn? Autisten zijn dan weliswaar geen mongool, maar ze kunnen afwijkend genoeg zijn om je er groen en geel aan te ergeren. Je zou mijn collega's af en toe moeten horen
Autisten zijn 1 van de meest miskende en probleem-ondergeschatte personen ter wereldquote:
Het zal. Maar als de mensen in je nabije omgeving accepteren zoals je bent, als je jezelf accepteerd zoals je bent, dan is het toch prima?quote:Op zondag 27 november 2005 03:42 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Autisten zijn 1 van de meest miskende en probleem-ondergeschatte personen ter wereld.
Ik lijk normaal, maar wie me beter kent dan wat oppervlakkig die merkt gelukkig nog dat er iets "vreemds" aan me is![]()
Daar haal je nou precies een raak punt aan: niemand zal een asperger zomaar nemen voor wie hij/zij is. Als ik mijn gedrag niet stevig zou controleren en zou leren te wijzigen, dan had ik om te beginnen al nooit een relatie gekregen, laat staan dat het nu nog aan zou zijn met m'n vriendin.quote:Op zondag 27 november 2005 03:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Het zal. Maar als de mensen in je nabije omgeving accepteren zoals je bent, als je jezelf accepteerd zoals je bent, dan is het toch prima?
Zeg dat dan meteeeeeeeen!quote:Op zondag 27 november 2005 03:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Daar haal je nou precies een raak punt aan: niemand zal een asperger zomaar nemen voor wie hij/zij is. Als ik mijn gedrag niet stevig zou controleren en zou leren te wijzigen, dan had ik om te beginnen al nooit een relatie gekregen, laat staan dat het nu nog aan zou zijn met m'n vriendin.
Het beheersen van autistische trekjes is net als het lopen in een mijnenveld. Af en toe maak je een misstap en verlies je een al dan niet essentieel onderdeel in je leven
Ik ben altijd 'mezelf' gebleven, maar wat je vergeet is dat je een karakter kan bijschaven. Rond mijn 18e tot 20e was ik sociaal bijna onbereikbaar geworden. Ik zat 12 uur per dag achter de pc en sprak bijna alleen maar over pc' en formule1, destijds mijn favo sport. Echter door sociale training te volgen en voor een groot deel, door een vriendin die me daarin steunt, leer ik hoe ik beter met anderen om kan gaan, ondanks de beperkingen die ik heb.quote:Op zondag 27 november 2005 03:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoe lang heb je nou een relatie en ben je serieus al die tijd niet jezelf geweest?
Wel knap van je dan.quote:Op zondag 27 november 2005 03:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik ben altijd 'mezelf' gebleven, maar wat je vergeet is dat je een karakter kan bijschaven. Rond mijn 18e tot 20e was ik sociaal bijna onbereikbaar geworden. Ik zat 12 uur per dag achter de pc en sprak bijna alleen maar over pc' en formule1, destijds mijn favo sport. Echter door sociale training te volgen en voor een groot deel, door een vriendin die me daarin steunt, leer ik hoe ik beter met anderen om kan gaan, ondanks de beperkingen die ik heb.
Ik heb overigens bijna 4 jaar, incl. een break van 2 maanden, nu ongeveer een jaar geleden
Al die bewegingen en uitdrukkingen die mensen in hun onderbewustzijn hebben ingebakken mag je dan allemaal zelf bewust gaan processen. Dat valt idd niet altijd mee.quote:Op zondag 27 november 2005 03:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Daar haal je nou precies een raak punt aan: niemand zal een asperger zomaar nemen voor wie hij/zij is. Als ik mijn gedrag niet stevig zou controleren en zou leren te wijzigen, dan had ik om te beginnen al nooit een relatie gekregen, laat staan dat het nu nog aan zou zijn met m'n vriendin.
Het beheersen van autistische trekjes is net als het lopen in een mijnenveld. Af en toe maak je een misstap en verlies je een al dan niet essentieel onderdeel in je leven
Wat heb je gezongen?quote:Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef QyRoZ het volgende:
Karaoke bars zijn lekker fout.
quote:
Moet ik het doen dan?quote:Op zondag 27 november 2005 13:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik hoop niet dat Melis en Twist weer vervelende opmerkingen gaan maken
Die heb je wel verdiend.quote:Op zondag 27 november 2005 13:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik hoop niet dat Melis en Twist weer vervelende opmerkingen gaan maken
quote:Op zondag 27 november 2005 13:43 schreef melismay het volgende:
Mijn doel in leven is bereikt, ik heb iemand bang gemaakt
Ik zou zoiets nooit zeggen.quote:Op zondag 27 november 2005 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je zoiets tegen een vrouw zegt, moet je helaas weglaten.
Ik heb even pauze, maar over een paar minuten ga ik weer verder.quote:
Dan is t goedquote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb even pauze, maar over een paar minuten ga ik weer verder.![]()
Ik ben blij dat je me toestaat om even te pauzeren.quote:
En over een uur heb je zeker weer een dip.quote:Op zondag 27 november 2005 14:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me weer top vandaag!!!
Over een paar uur?quote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En over een uur heb je zeker weer een dip.![]()
![]()
Ik meen het dit keer!quote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En over een uur heb je zeker weer een dip.![]()
![]()
Nou... Je bent nog steeds single...quote:Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zien jullie mijn onderschrift bij mijn naam
Daarnaast heb ik geen reden om in een dip te komen! Toch?
Dat doet me niksquote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou... Je bent nog steeds single...![]()
Plato, doe nou niehiettttttquote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou... Je bent nog steeds single...![]()
Hij vroeg of er geen redenen voor een dip waren.quote:
Ik zou zeggen, doe een suggestie!quote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef dawg het volgende:
Gaan we het ook nog ergens anders over hebben dan dat gezever dat BttD nog steeds vijgezel is?
We kunnen het over jouw veroveringen van de afgelopen nacht hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef dawg het volgende:
Gaan we het ook nog ergens anders over hebben dan dat gezever dat BttD nog steeds vijgezel is?
Er waren geen veroveringen gisteren, alleen bier en weed.quote:Op zondag 27 november 2005 14:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We kunnen het over jouw veroveringen van de afgelopen nacht hebben.![]()
Handig, prooi die niet weg kan rennenquote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Er waren geen veroveringen gisteren, alleen bier en weed.
Aangezien we toch in R&P zitten!quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij mij was alle Spa rood weer de klos. Blijft heel goed en lekker spul.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef dawg het volgende:
Berouw, zonde etc...quote:
Niks mis meequote:
Op zondag hoor je niet te drinken.quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef nixxx het volgende:
ha Godt, heb jij drank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |