Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:53 schreef QyRoZ het volgende:
Er is bier. Dat is tof. Alleen thuiszitten doe ik op zaterdagavonden ook al genoeg.
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.quote:
Zorg er dan maar voor dat je het volgende deel opent.quote:
Met wie?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.![]()
Uhh, bedoel je met Cc, Moonah en Litpho?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent laatst ook naar een fokmeet geweest.![]()
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh, bedoel je met Cc, Moonah en Litpho?
Toen hebben we wel goed geroddeld over jullie.
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.![]()
Ik ook, gelukkig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben ook een heel interessant gespreksonderwerp.![]()
Ja, jij bent een dankbaar gespreksonderwerp bij iedere fokmeet.quote:
Dat is altijd zo bij Fokmeets. Misschien dat een oudermeet de uitzondering is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef dawg het volgende:
De man-vrouw verhouding is wel een beetje scheef op die meet straks, Q. Flink veel zuipen dus.
De meetings die ik heb meegemaakt niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij Fokmeets. Misschien dat een oudermeet de uitzondering is.
Ik doe iets verkeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
De meetings die ik heb meegemaakt niet.
Nee, maar dat kwam natuurlijk omdat alle vrouwen massaal op jou af kwamen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
De meetings die ik heb meegemaakt niet.
Drank zal je nooit bedriegen of teleurstellen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef QyRoZ het volgende:
Het gaat niet om de vrouwen, het gaat om de drank.
Hahahaha. Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kwam natuurlijk omdat alle vrouwen massaal op jou af kwamen.![]()
Ik heb zo weinig haar, dat past maar in één model. En blijft dan jaren zitten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Ga fotograferen. Of eens naar de kapper.
Volgende keer kom ik dan ook. Misschien dat de vrouwen die door jou teleurgesteld worden wel eens met mij willen filosoferen.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
Mag ik dit mannen onderonsje verstoren?
Dat willen ze zonder mij ook wel hoor. Je moet er alleen wel iets voor doen, beste Plato.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik dan ook. Misschien dat de vrouwen die door jou teleurgesteld worden wel eens met mij willen filosoferen.![]()
Mits je niet alleen voor dawg komt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
Laten we het daar nu maar niet over hebben. Dat verpest mijn humeur alleen maar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat willen ze zonder mij ook wel hoor. Je moet er alleen wel iets voor doen, beste Plato.
Nee. En als je toch onze onverdeelde aandacht wilt, Bavaria. En voor Plato Grolsch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
Amstel voor mij. Ik verkoop mijn ziel graag aan de duivel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. En als je toch onze onverdeelde aandacht wilt, Bavaria. En voor Plato Grolsch.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je niet alleen voor dawg komt.![]()
Melis is geen slijterij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Amstel voor mij. Ik verkoop mijn ziel graag aan de duivel.
Tuurlijk niet, ik kom voor jouquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je niet alleen voor dawg komt.![]()
Ja, ik zal wel een paar blikken Bavaria inslaan.quote:
Some people are just born to be greatquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
Twist! Wij kunnen elkaar de hand schudden. Jij bent namelijk net zo geweldig als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |