quote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fryslan:
droge voeten omdat je op je eigen afvalberg woont
* Medelijden heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef mcDavid het volgende:
gelderland... daar zit ik nu ook!
heb medelijde
wees blij! en tegen een beetje sneeuw kan je toch welquote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef mcDavid het volgende:
gelderland... daar zit ik nu ook!
heb medelijde
als je zoalshetis dan maar niet stoort bij het dichtenquote:Op zondag 27 november 2005 18:10 schreef DrDentz het volgende:
wow.. ik wil daar wel in de sneeuw spelen bij dat kasteel
Ik ook, sneeuw.quote:Op zondag 27 november 2005 18:10 schreef DrDentz het volgende:
wow.. ik wil daar wel in de sneeuw spelen bij dat kasteel
Zoalshetis Querulijn Xaverius markies de Canteclaer?quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
als je zoalshetis dan maar niet stoort bij het dichten![]()
En dat terwijl ik niet eens fatsoenlijk een voet buiten de deur zetten zonder bijna uit te glijden.quote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gelderland über alles. [14.gif]
ik zal eens een paar sneeuwballen tegen zn raam aanperenquote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
als je zoalshetis dan maar niet stoort bij het dichten![]()
Daarom ben ik eind september maar verhuisd naar Nijmegenquote:Op zondag 27 november 2005 05:15 schreef remlof het volgende:
firieslanddat verdwijnt ook spoedig onder water, net als amsterdam
Heel verstandig!quote:Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Daarom ben ik eind september maar verhuisd naar Nijmegen![]()
Dan had ik niet kunnen gaan samenwonen met m'n vriend want die wil daar niet wonenquote:Op maandag 28 november 2005 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig!
hoewel je beter naar arnhem had kunnen verhuizen natuurlijk!
Was jij die kerel die vanmorgen in mijn tuin foto's stond te maken! Vlegel!quote:Op zondag 27 november 2005 17:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
Is dit topic nou nog steeds open?
Ff iets zinnigs dan maar....
[afbeelding]
Kasteel Zypendaal zoals het er nu bij ligt![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was jij die kerel die vanmorgen in mijn tuin foto's stond te maken! Vlegel!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:26 schreef Bakkeres het volgende:
Apeldoorn de beste!!![]()
Gelderland rules!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |