ok ik moet toegeven dat ik in tiel alleen twee keer voor appelpop ben geweest. maar als je van het station naar het festival terrein loopt moet je het hele stadje door!quote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: dat doe je dan toch goed. Ik ben in geen van die plaatsen wezen stappen.
Haha ja ik ken Tiel wel enigszins. Apeldoorn en Ede ben ik ook wel geweest van de steden. Plus nog wat kleine dorpjes. Maar ik vind het allemaal zo los van elkaar staan in Gelderland.quote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ok ik moet toegeven dat ik in tiel alleen twee keer voor appelpop ben geweest. maar als je van het station naar het festival terrein loopt moet je het hele stadje door!
ja het is een gro(o)t(s)e provincie!quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha ja ik ken Tiel wel enigszins. Apeldoorn en Ede ben ik ook wel geweest van de steden. Plus nog wat kleine dorpjes. Maar ik vind het allemaal zo los van elkaar staan in Gelderland.
eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
nee alleen dat ik nog nooit 'keigaaf' uit de mond van een gelderlander heb gehoord!
maar het zou me niet verbazen van een nijmegenaar
lekker groen, lekker fris!quote:Op zondag 27 november 2005 00:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn![]()
Gelderland blijft geweldig![]()
en of die vlag mooier is dan die lullige plompzakbladeren.quote:
een kustplaats aan een randmeerquote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef RonaldV het volgende:
* meldt!
Gelderland is goed
Veluwe is beter
Harderwijk is best
quote:
Fryslan:quote:
Wij hebben ten minste droge voetenquote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fryslan:
droge voeten omdat je op je eigen afvalberg woont
met afval eraan...quote:Op zondag 27 november 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij hebben ten minste droge voeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgestaan uit de dood
Het grote foute filmnamen topic=TTT
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef Ciscus het volgende:
bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |