precies. Je moet ergens beginnen. Dat zijn ze nu aan het doen door meteen duidelijkheid te eisen. We proberen het nu al een paar keer door de trainer te ontslaan. Dat heeft duidelijk niet gewerkt.quote:Op zondag 27 november 2005 13:59 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat er meot gebeuren? Je moet toch ergens beginnen
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?quote:Op zondag 27 november 2005 14:08 schreef HAL9000S het volgende:
Wat een domme aankoop zeg van Ajax die Krohn Deli... leuke spelertje voor RKC maar voor een team als ajax schiet hij echt zwaar tekort IMHO.
Hij is echt niks vergeleken met de Ceulaar.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef JeroenV het volgende:
Nee
Ik snap die aankoop ook niet echt, net zo als Culina naar PSV.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?
Krohn Deli heeft zich zeker ontwikkeld de afgelopen twee seizoenen maar ajax-material is hij absoluut niet.... buiten dat om is hij vrij lang geblesseerd geweest en zie ik hem echt geen basisplaats krijgen bij RKC zolang de Ceulaar nog meespeelt.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Je moet ergens beginnen. Dat zijn ze nu aan het doen door meteen duidelijkheid te eisen. We proberen het nu al een paar keer door de trainer te ontslaan. Dat heeft duidelijk niet gewerkt.
okay nu beginnen er een paar te janken dat er bepalende spelers weggaan. So what. Wat nou bepalend als je zo waardeloos presteert en er al jaren geen verbetering in zit.
We hadden een geweldige potentie en het komt er al jaren niet uit. Alsof het dan ineens wel gaat lukken. Laat Maxwell maar gaan. Vorig jaar was hij al veel minder en is toe aan een volgende stap. Zie Raffie. Laat Trabelsi en Pienaar maar gaan.
Gooi de selectie maar eens om. Laat Wesley en gryga maar eens naar nieuwe frisse gezichten kijken en niet naar gasten die er met tegenzin zitten.
En buiten dat de selectie moet veranderen, moet VOORAL dat publiek veranderen. Dinsdag sta ik bij de wedstrijd. 1 actie mislukt en meteen beginnen ze te fluiten. Fuck toch op zeg. Kritisch zijn is niets mis mee, maar dit slaat nergens op. Zo'n Rosales, die heeft potentie genoeg. Kijk naar hoe hij voor argentinië speelde. Maar na 1 verkeerde voorzet en we fluiten iemand uit. Waar gaat het dan nog over?
En nee, niemand hoeft nu de geweldige opmerking te maken: de hele wereld mag me uitfluiten als ik een paar ton per jaar vang.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:En ik ben juist naar het live verslagen topic gegaan om hier de mensen van de streams te laten genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hem ook niet idd...quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kom maar....quote:
Dat wordt alleen maar erger, want er komen wat lastige uitwedstrijden aan voor jullie.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef Royal_Flush het volgende:
We staan GODVERDOMME 9de............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |