In het voetbal op internet bla bla topicquote:
dat idee heb ik ookquote:Op zondag 27 november 2005 13:21 schreef Jajong het volgende:
Urby bakt er ook vrij weinig van heb ik t idee
Dan moet je er juist overheenquote:Op zondag 27 november 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis nog niet best, maar Utrecht stelt er ook weinig tegenover...
Urby speelt goed hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 13:21 schreef Jajong het volgende:
Urby bakt er ook vrij weinig van heb ik t idee
Pienaar geschorst, Boukhari vervanger voor geblesseerde Babel, Rosenberg zal t wel verdiend hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef S-Two het volgende:
Waarom gaat Blind trouwens niet aan een ongeveer vast basiselftal werken? Dinsdag was het voorin Pienaar-Yannis-Boukhari, en nu zijn het weer 3 andere mensen.
Nee, rot jij maar eens op met je negatieve gewauwel. Ik haat lui als jij diep weet je dat. Jullie maken de club kapot en niemand anders. En nou je bek houden.quote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef Royal_Flush het volgende:
Van Utreg verwacht je vecht-voetbal,niet van Ajax.Sommige spelen als of ze al met hun gedachten bij hun nieuwe club zitten.Rot dan maar gewoon effe snel op......![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
In het voetbal op internet bla bla topic
Dank je wel jongens! mijn dank is grootquote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef D1 het volgende:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm
ff PPLive installeren en genieten van het Chinese commentaar![]()
Hij download hem met 4kb per/secondequote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef D1 het volgende:
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm
ff PPLive installeren en genieten van het Chinese commentaar![]()
80 kbs hierquote:Op zondag 27 november 2005 13:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij download hem met 4kb per/seconde
We kenne ook onze ogen dicht doen en net doen alsof 't allemaal goed gaat.Weet niet of je Blind bentquote:Op zondag 27 november 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, rot jij maar eens op met je negatieve gewauwel. Ik haat lui als jij diep weet je dat. Jullie maken de club kapot en niemand anders. En nou je bek houden.
rot op zeg. Een fucking 9 maanden bij een zieke club. Geef nou eens een trainer gewoon een kansquote:Op zondag 27 november 2005 13:28 schreef erikh het volgende:
[..]
Urby speelt goed hoor.
Samen met de Jong en Rosenberg erg gretig.
Maar wanneer wordt Ajax wakker en gaat inzien dat Blind dit team gewoon niet goed aan het voetballen krijgt. Het is geen team e Blind heeft al 9 maanden gehad om er een team van te maken.
Tijd voor een andere coach bij Ajax, eentje die de spelers kan motiveren en er weer een team van kan maken.
quote:Op zondag 27 november 2005 13:37 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
We kenne ook onze ogen dicht doen en net doen alsof 't allemaal goed gaat.Weet niet of je Blind bent,maarre 't is gewoon weer KUT.Zeg aub niet dat je met dit materiaal niet beter kunt,want dat gelooft NIEMAND.Werken voor je geld,net zoals iedereen godverdomme moet doen.....
![]()
Blind krijgt al veel meer de kans dan andere trainers de afgelopen jaren, toppunt was nog wel adriaanse die zelfs zijn wedstrijd toen won en alsnog de laan uit werd gestuurd. Ook bij het wegsturen van Koeman had ik mijn twijfels maar Blind krijgt het gewoon niet voor elkaar, dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 27 november 2005 13:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
rot op zeg. Een fucking 9 maanden bij een zieke club. Geef nou eens een trainer gewoon een kans
Veel plezier met fluiten de volgende thuiswedstrijd.
quote:Op zondag 27 november 2005 13:37 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
We kenne ook onze ogen dicht doen en net doen alsof 't allemaal goed gaat.Weet niet of je Blind bent,maarre 't is gewoon weer KUT.Zeg aub niet dat je met dit materiaal niet beter kunt,want dat gelooft NIEMAND.Werken voor je geld,net zoals iedereen godverdomme moet doen.....
![]()
Die jongen moet zich tot kapot ergeren daar voorin.Hopelijk schiet eentje van Utreg die bal er zelf in à la Mastorovic.....quote:
vind jij ze goed spelen dan?quote:Op zondag 27 november 2005 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zeg ik flusch, hou je huilie smoel nou maar gewoon. Plus dat je jezelf zonder dat je het waarschijnlijk doorhebt verschrikkelijk tegenlult, ben je gewoon een kut succes supportertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |