Als jij een lijstje kan opstellen van momenten dat Ajax bemazzelt is dit seizoen, dan geef ik jou een lijstje met fouten van de arbiters.quote:
Erg voorspelbare actie van Blind. Ach, wie zou het niet doen. Toch je eigen hachje redden en het gros van het publiek pikt het vast wel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef erikh het volgende:
En Blind kan het niet laten om toch de arbitrage erbij te halen. Blind, jullie speelden gewoon kut!
Hahahaquote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien wil Johan wel met zijn grote mond.
Wat een volkomen Boutpost van jou zeg.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een VOLKOMEN bullshit.
Van Basten hoort in het rijtje van Blind hoor. Onervaren. Dat Marco het nu goed doet bij Oranje is zeker je standpunt?
Idd, dat is ook gelul, want Marco kan spelers gewoon selecteren, en dat zijn niet bepaald de slechte spelers.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een VOLKOMEN bullshit.
Van Basten hoort in het rijtje van Blind hoor. Onervaren. Dat Marco het nu goed doet bij Oranje is zeker je standpunt?
Ik heb het over de afgelopen jaren. Daar maakt dit seizoen ook deel van uit. Ik zal deze situatie vanavond op TALPA eens kijken en dan geef ik er mijn commentaar over.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij een lijstje kan opstellen van momenten dat Ajax bemazzelt is dit seizoen, dan geef ik jou een lijstje met fouten van de arbiters.
Johan doet het toch niet. Ik heb nog wel een beetje hoop ala een rol zoals Wim Jansen die nu bij F'noord heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien wil Johan wel met zijn grote mond.
En ik heb het over dit seizoen, goed lezen kerel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen jaren. Daar maakt dit seizoen ook deel van uit. Ik zal deze situatie vanavond op TALPA eens kijken en dan geef ik er mijn commentaar over.
Ik neem hem eigenlijk al jaren niet meer serieus, want hij durft het Nederlands elftal en Ajax maar niet onder handen te nemen, terwijl hij het wel voortdurend beter weet. Hij moet het nu maar eens laten zien vind ik. Slechter kan het niet gaan, hij kan vast wel wat potjes breken bij publiek en bestuur, dus wat let hem?quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Als hij faalt met dit materiaal (en die kans is groot) dan neemt niemand hem serieus meer
Dus hij zal het echt niet doen
Ja altijd hetzelfdequote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef erikh het volgende:
En Blind kan het niet laten om toch de arbitrage erbij te halen. Blind, jullie speelden gewoon kut!
De afgelopen jaren geven een representatiever beeld.quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En ik heb het over dit seizoen, goed lezen kerel.
Cruyff als coach van Ajax ik ben voor.quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik neem hem eigenlijk al jaren niet meer serieus, want hij durft het Nederlands elftal en Ajax maar niet onder handen te nemen, terwijl hij het wel voortdurend beter weet. Hij moet het nu maar eens laten zien vind ik. Slechter kan het niet gaan, hij kan vast wel wat potjes breken bij publiek en bestuur, dus wat let hem?
die steun(d)en hem alquote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Erg voorspelbare actie van Blind. Ach, wie zou het niet doen. Toch je eigen hachje redden en het gros van het publiek pikt het vast wel.
Dat doet Johan toch niet, want volgens hem "luisteren" ze niet naar hem.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Johan doet het toch niet. Ik heb nog wel een beetje hoop ala een rol zoals Wim Jansen die nu bij F'noord heeft.
Ajax laat allerjezus veel punten liggen en het voetbal wordt ook steeds minder. Ik denk dat het tijd wordt dat blind de handdoek gooit.
Iedereen kan spelers selecteren als je bondscoach bent. En jij lachte ook toen ie met Denneboom en Bobson kwam.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd, dat is ook gelul, want Marco kan spelers gewoon selecteren, en dat zijn niet bepaald de slechte spelers.
Cruyff is wel gek, z'n onaantastbare status als Hollandse held en knuffel-analyticus inruilen voor die van trainer van de boksbal van Nederland?quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef erikh het volgende:
[..]
Cruyff als coach van Ajax ik ben voor.
Acht alleen de kans dat hij het ook daadwerkelijk zou doen heel erg klein
En het is ook niet de kuip, waar hij eigenlijk hoort te zitten op het moment. Kan me niet voorstellen dat het uitverkocht is.quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef twi het volgende:
[..]
Di's het Ajax topic. Maar bedankt, daardoor blijven we in het linkerrijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |