precies. Je moet ergens beginnen. Dat zijn ze nu aan het doen door meteen duidelijkheid te eisen. We proberen het nu al een paar keer door de trainer te ontslaan. Dat heeft duidelijk niet gewerkt.quote:Op zondag 27 november 2005 13:59 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat er meot gebeuren? Je moet toch ergens beginnen
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?quote:Op zondag 27 november 2005 14:08 schreef HAL9000S het volgende:
Wat een domme aankoop zeg van Ajax die Krohn Deli... leuke spelertje voor RKC maar voor een team als ajax schiet hij echt zwaar tekort IMHO.
Hij is echt niks vergeleken met de Ceulaar.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef JeroenV het volgende:
Nee
Ik snap die aankoop ook niet echt, net zo als Culina naar PSV.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?
Krohn Deli heeft zich zeker ontwikkeld de afgelopen twee seizoenen maar ajax-material is hij absoluut niet.... buiten dat om is hij vrij lang geblesseerd geweest en zie ik hem echt geen basisplaats krijgen bij RKC zolang de Ceulaar nog meespeelt.quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een rare aankoop inderdaad. Twee jaar terug was hij niet eens goed genoeg, nu opeens wel. Is de norm dan zoveel lager geworden of Krohn-Deli zoveel beter?
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op zondag 27 november 2005 14:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Je moet ergens beginnen. Dat zijn ze nu aan het doen door meteen duidelijkheid te eisen. We proberen het nu al een paar keer door de trainer te ontslaan. Dat heeft duidelijk niet gewerkt.
okay nu beginnen er een paar te janken dat er bepalende spelers weggaan. So what. Wat nou bepalend als je zo waardeloos presteert en er al jaren geen verbetering in zit.
We hadden een geweldige potentie en het komt er al jaren niet uit. Alsof het dan ineens wel gaat lukken. Laat Maxwell maar gaan. Vorig jaar was hij al veel minder en is toe aan een volgende stap. Zie Raffie. Laat Trabelsi en Pienaar maar gaan.
Gooi de selectie maar eens om. Laat Wesley en gryga maar eens naar nieuwe frisse gezichten kijken en niet naar gasten die er met tegenzin zitten.
En buiten dat de selectie moet veranderen, moet VOORAL dat publiek veranderen. Dinsdag sta ik bij de wedstrijd. 1 actie mislukt en meteen beginnen ze te fluiten. Fuck toch op zeg. Kritisch zijn is niets mis mee, maar dit slaat nergens op. Zo'n Rosales, die heeft potentie genoeg. Kijk naar hoe hij voor argentinië speelde. Maar na 1 verkeerde voorzet en we fluiten iemand uit. Waar gaat het dan nog over?
En nee, niemand hoeft nu de geweldige opmerking te maken: de hele wereld mag me uitfluiten als ik een paar ton per jaar vang.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:En ik ben juist naar het live verslagen topic gegaan om hier de mensen van de streams te laten genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hem ook niet idd...quote:Op zondag 27 november 2005 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kom maar....quote:
Dat wordt alleen maar erger, want er komen wat lastige uitwedstrijden aan voor jullie.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef Royal_Flush het volgende:
We staan GODVERDOMME 9de............
Dat staat buiten kijf. Ik blijf voor Ajax, ook als we degraderen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ook al staan we straks 18e Ajax is en blijft m'n club, jammer dat het nu even minder gaat maar het succes dat vast weer is gaat komen zal dan alleen maar zoeter smaken
Ach, what goes around comes around.quote:
Die bezem komt pas aan het einde van het seizoen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef devv05 het volgende:
Er moet echt heel gauw een bezem door deze selectie willen we nog playoffs gaan spelen.
Een retorische vraag, een belg was scheidrechter......quote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Was het een terecht afgekeurd doelpunt??
Er moet een bezem door heel Ajax, de oude cultuur moet terug komen en het zakelijke moet naar de achtergrond geschoven worden. Iig moet het niet zo nadrukelijk merkbaar zijn voor spelers, supporters en ook iets minder voor de technische staf.quote:Op zondag 27 november 2005 14:36 schreef devv05 het volgende:
Even kort wat arbitrale dwalingen van vandaag:
- 2 afgekeurde goals waarvan in iedergeval 1 totaal onterecht
- 2 niet toegekende penalties in het strafschopgebied door handsballen van utrecht (eigenlijk 3 als je de overtreding bij die laatste afgekeurde goal meerekent)
- 1 zuiver rode kaart niet toegekend aan utrecht
maar buiten dat heeft dit 'Ajax' het gewoon aan zichzelf te danken. Het was NIET om aan te zien en utrecht verdiende gezien het spel en de inzet gewoon de overwinning ondanks dat we gewoon weer zwaar genaaid zijn.
Er moet echt heel gauw een bezem door deze selectie willen we nog playoffs gaan spelen.
ga maar naar je eigen topicquote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, men grijpt de arbitrage weer aan om het chronisch gebrek aan mentaliteit, strijd en kwaliteit te maskeren. Vooral zo doorgaan.
Ik moet zeggen, ik ben het met je eens CMT...quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach, men grijpt de arbitrage weer aan om het chronisch gebrek aan mentaliteit, strijd en kwaliteit te maskeren. Vooral zo doorgaan.
Nee hoor, jij leest alleen selectief.quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je hebt voor een deel wel gelijk, maar aan de andere kant heeft de arbitrage ook invloed op het verloop van de wedstrijd.quote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben het zowaar een keer met je eensquote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog een paar mensen die de Hitler-groet brachten en de hele eerste helft "Wesley Sneijder je moeder is een hoer" gezongen. Maar ach, zoals gezegd, door onszelf hebben we niet gewonnen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef HomerJ het volgende:
Wedstrijd had gewoon gestaakt moeten worden na een kwartier, 70 minuten lang Joden aan het gas![]()
Ja, maar dat heb je altijd. Daar moet je boven staan.quote:Op zondag 27 november 2005 14:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je hebt voor een deel wel gelijk, maar aan de andere kant heeft de arbitrage ook invloed op het verloop van de wedstrijd.
Je maakt jezelf echt met de post belachelijker hé?quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lees niet selectief. Het gaat op voor het gros. Het ligt allemaal weer aan de arbitrage. Toch wel wennen natuurlijk, een scheidsrechter die een keer niet op handen van Ajax fluit en schijt heeft aan de ongeschreven wetten uit Zeist die voorschrijven dat je bij twijfel de top 3 club altijd het voordeel moet geven.
Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.
Heeft CMT een eigen topic?quote:
Nu praat je weer bullshitquote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lees niet selectief. Het gaat op voor het gros. Het ligt allemaal weer aan de arbitrage. Toch wel wennen natuurlijk, een scheidsrechter die een keer niet op handen van Ajax fluit en schijt heeft aan de ongeschreven wetten uit Zeist die voorschrijven dat je bij twijfel de top 3 club altijd het voordeel moet geven.
Dat excuus zal inderdaad wel worden aangegrepen jaquote:Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.
We speelden idd kut en hebben door ons zelf verloren, maar altijd weer dat gehuil erbij halen van: Een scheids die een keer niet voor Ajax fluit, bla bla.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Heeft CMT een eigen topic?
Hij heeft wel een punt, maar elke supporter zou zo reageren denk ik bij dezelfde situatie.
Je overdrijft het wat, maar ik ben het helaas nog redelijk met je eens. Arbitrage of niet, Ajax moet gewoon kunnen winnen en mag al helemaaaal geen 9e staan, of misschien zelfs in het rechter rijtje. Dat ligt niet alleen aan de arbitrage.quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.
Het is gewoon waar. Dat jij dat niet zo ziet, zegt vooral wat over jou.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt met de post belachelijker hé?
Zoals gezegd is dat gelul van de periferie, dat gezeik over het fluiten in 't voordeel van de top 3. Er is daarnaast een wezenlijk verschil tussen het bij "twijfel een bepaalde club voordeel geven" en gewoon een grote inschattingsfout maken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ligt aan de instelling die Ajax 80 minuten lang heeft. De arbitrage heeft ervoor gezorgd dat het niet 1-1 werd, maar een gelijkspel is natuurlijk gelijk aan verliezen als Ajax zijnde.quote:Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.
Die kans zit er na deze speelronde (woensdag) best dik in. Ajax onwaardig.quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef JeroenV het volgende:
of misschien zelfs in het rechter rijtje. Dat ligt niet alleen aan de arbitrage.
Hij kwam erg onbeholpen in, wat aggressief. Maar zou vast niet de bedoeling zijn geweest om Terol uit de wedstrijd te schoppen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij deed De Jong dat niet express.
Dan staan we wel bovenaan in het rechter rijtjequote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Die kans zit er na deze speelronde (woensdag) best dik in. Ajax onwaardig.
De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.quote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals gezegd is dat gelul van de periferie, dat gezeik over het fluiten in 't voordeel van de top 3. Er is daarnaast een wezenlijk verschil tussen het bij "twijfel een bepaalde club voordeel geven" en gewoon een grote inschattingsfout maken.
[..]
Het ligt aan de instelling die Ajax 80 minuten lang heeft. De arbitrage heeft ervoor gezorgd dat het niet 1-1 werd, maar een gelijkspel is natuurlijk gelijk aan verliezen als Ajax zijnde.
Wat dat betreft vind ik eigenlijk dat gezeur op de overtreding van JP de Jong ook wat overdreven. Ja, de tackle was van achteren, ja hij was niet op de bal maar heel erg smerig was 'ie natuurlijk ook niet. En dat lijkt me donkergeel, maar zeker geen rood.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij kwam erg onbeholpen in, wat aggressief. Maar zou vast niet de bedoeling zijn geweest om Terol uit de wedstrijd te schoppen.
Heb je daar dan cijfers over?quote:Op zondag 27 november 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.
Ik weet dat jij Ajax niet echt volgt, maar dit seizoen heeft Ajax alleen maar nadeel gehad van de arbitrage. Qua arbitrage zijn ze absoluut de meest benadeelde ploeg van de eredivisie, dus die vlieger van jou gaat op het moment niet op.quote:Op zondag 27 november 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.
1-1 zou ook een wanprestatie zijn geweest. Met de mogelijkheden die Ajax heeft zou je nu samen met PSV al mijlenver voor moeten staan op de rest. Misschien dat AZ of Feyenoord toevallig 'n keer zou kunnen aanpakken, maar de rest zou al op kansloze achterstand moeten staan op de ranglijst.
Daar zijn geen cijfers van. Die gaat de KNVB natuurlijk niet publiceren.quote:
Gelukkig ben jij niet de baas bij mijn clubquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Wat mij betreft wordt Blind vrij snel van zijn taken ontheven, of er wordt in ieder geval vast naar een coach voor het volgende seizoen gezocht. Ik heb dan persoonlijk wel de voorkeur voor van Basten, is het alleen nog te hopen dat hij zijn bondscoach contract niet voortzet na het EK
die vertrekt dan naar Milaan ipv amsterdamquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Wat mij betreft wordt Blind vrij snel van zijn taken ontheven, of er wordt in ieder geval vast naar een coach voor het volgende seizoen gezocht. Ik heb dan persoonlijk wel de voorkeur voor van Basten, is het alleen nog te hopen dat hij zijn bondscoach contract niet voortzet na het EK
quote:Op zondag 27 november 2005 14:51 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, 9e.
Wanneer Heracles en NAC/Groningen weet te winnen de komende week is 't 11e
Het is toch de KNJB ?quote:Op zondag 27 november 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar zijn geen cijfers van. Die gaat de KNVB natuurlijk niet publiceren.Het is gewoon wat zowat iedereen waar heeft kunnen nemen door de jaren heen. Niet alleen in Nederland, ook in België bijvoorbeeld speelt het.
Leo Beenhakkerquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Droom verder, knul.quote:Op zondag 27 november 2005 14:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik weet dat jij Ajax niet echt volgt, maar dit seizoen heeft Ajax alleen maar nadeel gehad van de arbitrage. Qua arbitrage zijn ze absoluut de meest benadeelde ploeg van de eredivisie, dus die vlieger van jou gaat op het moment niet op.
Wat een VOLKOMEN bullshit.quote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Als jij een lijstje kan opstellen van momenten dat Ajax bemazzelt is dit seizoen, dan geef ik jou een lijstje met fouten van de arbiters.quote:
Erg voorspelbare actie van Blind. Ach, wie zou het niet doen. Toch je eigen hachje redden en het gros van het publiek pikt het vast wel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef erikh het volgende:
En Blind kan het niet laten om toch de arbitrage erbij te halen. Blind, jullie speelden gewoon kut!
Hahahaquote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien wil Johan wel met zijn grote mond.
Wat een volkomen Boutpost van jou zeg.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een VOLKOMEN bullshit.
Van Basten hoort in het rijtje van Blind hoor. Onervaren. Dat Marco het nu goed doet bij Oranje is zeker je standpunt?
Idd, dat is ook gelul, want Marco kan spelers gewoon selecteren, en dat zijn niet bepaald de slechte spelers.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een VOLKOMEN bullshit.
Van Basten hoort in het rijtje van Blind hoor. Onervaren. Dat Marco het nu goed doet bij Oranje is zeker je standpunt?
Ik heb het over de afgelopen jaren. Daar maakt dit seizoen ook deel van uit. Ik zal deze situatie vanavond op TALPA eens kijken en dan geef ik er mijn commentaar over.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij een lijstje kan opstellen van momenten dat Ajax bemazzelt is dit seizoen, dan geef ik jou een lijstje met fouten van de arbiters.
Johan doet het toch niet. Ik heb nog wel een beetje hoop ala een rol zoals Wim Jansen die nu bij F'noord heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 14:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien wil Johan wel met zijn grote mond.
En ik heb het over dit seizoen, goed lezen kerel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het over de afgelopen jaren. Daar maakt dit seizoen ook deel van uit. Ik zal deze situatie vanavond op TALPA eens kijken en dan geef ik er mijn commentaar over.
Ik neem hem eigenlijk al jaren niet meer serieus, want hij durft het Nederlands elftal en Ajax maar niet onder handen te nemen, terwijl hij het wel voortdurend beter weet. Hij moet het nu maar eens laten zien vind ik. Slechter kan het niet gaan, hij kan vast wel wat potjes breken bij publiek en bestuur, dus wat let hem?quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Als hij faalt met dit materiaal (en die kans is groot) dan neemt niemand hem serieus meer
Dus hij zal het echt niet doen
Ja altijd hetzelfdequote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef erikh het volgende:
En Blind kan het niet laten om toch de arbitrage erbij te halen. Blind, jullie speelden gewoon kut!
De afgelopen jaren geven een representatiever beeld.quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En ik heb het over dit seizoen, goed lezen kerel.
Cruyff als coach van Ajax ik ben voor.quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik neem hem eigenlijk al jaren niet meer serieus, want hij durft het Nederlands elftal en Ajax maar niet onder handen te nemen, terwijl hij het wel voortdurend beter weet. Hij moet het nu maar eens laten zien vind ik. Slechter kan het niet gaan, hij kan vast wel wat potjes breken bij publiek en bestuur, dus wat let hem?
die steun(d)en hem alquote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Erg voorspelbare actie van Blind. Ach, wie zou het niet doen. Toch je eigen hachje redden en het gros van het publiek pikt het vast wel.
Dat doet Johan toch niet, want volgens hem "luisteren" ze niet naar hem.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef kriele het volgende:
[..]
Johan doet het toch niet. Ik heb nog wel een beetje hoop ala een rol zoals Wim Jansen die nu bij F'noord heeft.
Ajax laat allerjezus veel punten liggen en het voetbal wordt ook steeds minder. Ik denk dat het tijd wordt dat blind de handdoek gooit.
Iedereen kan spelers selecteren als je bondscoach bent. En jij lachte ook toen ie met Denneboom en Bobson kwam.quote:Op zondag 27 november 2005 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd, dat is ook gelul, want Marco kan spelers gewoon selecteren, en dat zijn niet bepaald de slechte spelers.
Cruyff is wel gek, z'n onaantastbare status als Hollandse held en knuffel-analyticus inruilen voor die van trainer van de boksbal van Nederland?quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef erikh het volgende:
[..]
Cruyff als coach van Ajax ik ben voor.
Acht alleen de kans dat hij het ook daadwerkelijk zou doen heel erg klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |