Nu praat je weer bullshitquote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lees niet selectief. Het gaat op voor het gros. Het ligt allemaal weer aan de arbitrage. Toch wel wennen natuurlijk, een scheidsrechter die een keer niet op handen van Ajax fluit en schijt heeft aan de ongeschreven wetten uit Zeist die voorschrijven dat je bij twijfel de top 3 club altijd het voordeel moet geven.
Dat excuus zal inderdaad wel worden aangegrepen jaquote:Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.

We speelden idd kut en hebben door ons zelf verloren, maar altijd weer dat gehuil erbij halen van: Een scheids die een keer niet voor Ajax fluit, bla bla.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Heeft CMT een eigen topic?
Hij heeft wel een punt, maar elke supporter zou zo reageren denk ik bij dezelfde situatie.

Je overdrijft het wat, maar ik ben het helaas nog redelijk met je eens. Arbitrage of niet, Ajax moet gewoon kunnen winnen en mag al helemaaaal geen 9e staan, of misschien zelfs in het rechter rijtje. Dat ligt niet alleen aan de arbitrage.quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik lees niet selectief. Het gaat op voor het gros. Het ligt allemaal weer aan de arbitrage. Toch wel wennen natuurlijk, een scheidsrechter die een keer niet op handen van Ajax fluit en schijt heeft aan de ongeschreven wetten uit Zeist die voorschrijven dat je bij twijfel de top 3 club altijd het voordeel moet geven.
Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.

Het is gewoon waar. Dat jij dat niet zo ziet, zegt vooral wat over jou.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt met de post belachelijker hé?

Zoals gezegd is dat gelul van de periferie, dat gezeik over het fluiten in 't voordeel van de top 3. Er is daarnaast een wezenlijk verschil tussen het bij "twijfel een bepaalde club voordeel geven" en gewoon een grote inschattingsfout maken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het ligt aan de instelling die Ajax 80 minuten lang heeft. De arbitrage heeft ervoor gezorgd dat het niet 1-1 werd, maar een gelijkspel is natuurlijk gelijk aan verliezen als Ajax zijnde.quote:Blind zal hier best wel weer mee weg komen, net zoals het gros van de spelers. Het ligt immers aan de arbitrage en Blind en de spelers konden er totaal niets aan doen.

Die kans zit er na deze speelronde (woensdag) best dik in. Ajax onwaardig.quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef JeroenV het volgende:
of misschien zelfs in het rechter rijtje. Dat ligt niet alleen aan de arbitrage.

Hij kwam erg onbeholpen in, wat aggressief. Maar zou vast niet de bedoeling zijn geweest om Terol uit de wedstrijd te schoppen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij deed De Jong dat niet express.

Dan staan we wel bovenaan in het rechter rijtjequote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Die kans zit er na deze speelronde (woensdag) best dik in. Ajax onwaardig.

De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.quote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals gezegd is dat gelul van de periferie, dat gezeik over het fluiten in 't voordeel van de top 3. Er is daarnaast een wezenlijk verschil tussen het bij "twijfel een bepaalde club voordeel geven" en gewoon een grote inschattingsfout maken.
[..]
Het ligt aan de instelling die Ajax 80 minuten lang heeft. De arbitrage heeft ervoor gezorgd dat het niet 1-1 werd, maar een gelijkspel is natuurlijk gelijk aan verliezen als Ajax zijnde.

Wat dat betreft vind ik eigenlijk dat gezeur op de overtreding van JP de Jong ook wat overdreven. Ja, de tackle was van achteren, ja hij was niet op de bal maar heel erg smerig was 'ie natuurlijk ook niet. En dat lijkt me donkergeel, maar zeker geen rood.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij kwam erg onbeholpen in, wat aggressief. Maar zou vast niet de bedoeling zijn geweest om Terol uit de wedstrijd te schoppen.

Heb je daar dan cijfers over?quote:Op zondag 27 november 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.

Ik weet dat jij Ajax niet echt volgt, maar dit seizoen heeft Ajax alleen maar nadeel gehad van de arbitrage. Qua arbitrage zijn ze absoluut de meest benadeelde ploeg van de eredivisie, dus die vlieger van jou gaat op het moment niet op.quote:Op zondag 27 november 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De top 3 heeft over de arbitrage niets te klagen vergeleken met de kleinere clubs. Dat is geen gelul van de periferie.
1-1 zou ook een wanprestatie zijn geweest. Met de mogelijkheden die Ajax heeft zou je nu samen met PSV al mijlenver voor moeten staan op de rest. Misschien dat AZ of Feyenoord toevallig 'n keer zou kunnen aanpakken, maar de rest zou al op kansloze achterstand moeten staan op de ranglijst.

Daar zijn geen cijfers van. Die gaat de KNVB natuurlijk niet publiceren.quote:

Gelukkig ben jij niet de baas bij mijn clubquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Wat mij betreft wordt Blind vrij snel van zijn taken ontheven, of er wordt in ieder geval vast naar een coach voor het volgende seizoen gezocht. Ik heb dan persoonlijk wel de voorkeur voor van Basten, is het alleen nog te hopen dat hij zijn bondscoach contract niet voortzet na het EK

die vertrekt dan naar Milaan ipv amsterdamquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:
Wat mij betreft wordt Blind vrij snel van zijn taken ontheven, of er wordt in ieder geval vast naar een coach voor het volgende seizoen gezocht. Ik heb dan persoonlijk wel de voorkeur voor van Basten, is het alleen nog te hopen dat hij zijn bondscoach contract niet voortzet na het EK

quote:Op zondag 27 november 2005 14:51 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, 9e.
Wanneer Heracles en NAC/Groningen weet te winnen de komende week is 't 11e

Het is toch de KNJB ?quote:Op zondag 27 november 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar zijn geen cijfers van. Die gaat de KNVB natuurlijk niet publiceren.Het is gewoon wat zowat iedereen waar heeft kunnen nemen door de jaren heen. Niet alleen in Nederland, ook in België bijvoorbeeld speelt het.

Leo Beenhakkerquote:Op zondag 27 november 2005 14:49 schreef erikh het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |