Ik zie helemaal geen haar of wel haar...quote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor en na. Bleedin' ugly, zal blij zijn als er over een week weer wat dons op zit..
Met scheermes krijg ik wel zo'n chemo-look.
En ik ben me al mentaal aan 't voorbereiden op de verbijsterde blikken van honderd collega's maandag.
M'goed, het voelt superlekker, en da's ook wat waard..
En dan houd ik ze voor de foto nog een beetje dicht ook...quote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie helemaal geen haar of wel haar...
Ik zie alleen je ogen...
Geen idee waarom maar ze intrigeren me ontzettend.
Mja, ik zal me de eerste week wel enorm bekeken voelen, m'goed, daar word je hard van.quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef TeChNo2 het volgende:
gaaf dat je het dan toch hebt gedaan; alleen maar om het gevoel... en dat het je niets interesseert dat het er voor je gevoel niet uitziet...
daar kan je wel op rekenen...dat is 1 van de vele voordelen...quote:En de komende weken waarschijnlijk weer regelmatig geaaid worden door de dames collega's.
En wat zeiden je collega's?quote:
Voor dat unieke gevoel loop ik graag een week voor gek.quote:Op maandag 24 april 2006 07:57 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik zou de volgende keer toch een tondeuse gebruiken ipv een scheermes...
Oudere dame vond het vreselijk, ik mocht het nooit meer doen. Jonge collega zei dat ie het geweldig vond dat ik het durfde en heeft me herhaaldelijk bewreven. De rest voornamelijk rare blikken en soms uitroepen van 'Whoa!'.quote:
.quote:Voor dat unieke gevoel loop ik graag een week voor gek.
Heb gewoon gezegd dat ik het leuk vond om af en toe te doen, eens per twee jaar ofzo. Geen smoesjes over weddenschappen of ongelukjes bij de kapper
Is moeilijk. Want software kan niet zien hoe jou kale knikker eruit ziet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:29 schreef brrt het volgende:
Ik zou graag mijn hoofd kaal willen scheren, maar omdat ik een representatieve functie beoefen op mijn werk vind ik dit nogal een riskante keuze...
Het kan of heel goed uitpakken, of ook juist helemaal niet... (<--logisch)
Weet iemand of er ergens online stukken software of services te vinden zijn die je een indacatie geven hoe je er kaal (of met zomaar een ander kapsel) uitziet?
gr,
brrt
Wat denken ze nu van je?quote:Op zondag 27 november 2005 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben vroeger twee keer kaal geweest... de eerste keer dacht iedereen dat ik kanker had, de tweede keer dacht iedereen dat ik gabber was
nu haar tot over mn schouders
Als je alleen maar stoppels op je hoofd hebt, dan is het best moeilijk om je shirt eroverheen te trekken.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef veldmuis het volgende:
Je hoofd is gegroeid?
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Eitherway, ik ga voorlopig de zijkanten wat laten groeien om vervolgens te kleuren.
Past zeker goed bij jequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou vooruit dan maar, kan na DennisMoore niet achterblijven natuurlijk dus zal ik me "coupe" dan ook maar 's laten zien...
[afbeelding]
Hahahahaha gabber/chemo kapselquote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor en na. Bleedin' ugly, zal blij zijn als er over een week weer wat dons op zit..
Met scheermes krijg ik wel zo'n chemo-look.
En ik ben me al mentaal aan 't voorbereiden op de verbijsterde blikken van honderd collega's maandag.
M'goed, het voelt superlekker, en da's ook wat waard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |