quote:Once upon a time Paula Cullen and Caoimhe Derwin had that rabbit dazzled by headlights look about them too, but a year of pretty much non-stop gigging has left the Chalets girls looking and sounding completely confident.
Not having encountered too many xylophone-touting Dublins fivesome in their time, Groningen's pop kids are indifferent at first but abandon their lowland cool when the band launch into a particularly bubblicious 'Feel the machine'.
If crowds can be similarly won ove next month when they go out with the Kaiser Chiefs, it would be mainland Europe rather than the UK which provides The Chalets with their commercial breakthrough.
Lukt vaak nog net (hoewel ik wel een paar keer de toegift heb moeten missen). Heb nu een auto, maar parkeren zal wel niet zo tof zijn in Amsterdam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef ranja het volgende:
Tja, ervaring leert dat je niet meer terugkomt met het OV vanuit Amsterdam. Dordrecht ben ik 3 keer geweest (Bettie, The je ne sais quoi, Riplets/Lulabelles), ook goed te doen
Oh ja, dat was toen ik op vakantie was.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef ranja het volgende:
Feel the Machine is ook wel superaanstekelijk
Nee, Bettie accoustisch heb ik in Utrecht gezien, in Dordrecht was een try out voor de Attagirl tour (nog voor dat album er was). Dat concert bleek uiteindelijk een stuk beter dan de plaat geworden is.
Voor de daadwerkelijk onwetenden; Transvision Vamp had in de periode 1987-88 hits met Tell That Girl To Shut Up (een cover van het door Selecter-fans weggepeste punktrio Holly & The Italians) en I Want Your Love. Peroxideblonde zangeres Wendy James bracht in 1993 een solo-album uit met medewerking van Elvis Costello, en daarna .....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef ranja het volgende:
Meen je serieus dat je Transvision Vamp niet (meer) kent?
... ging ze verder onder de naam Racine en bracht in 2004 een vollledig DIY album uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:02 schreef J_TM het volgende:
Peroxideblonde zangeres Wendy James bracht in 1993 een solo-album uit met medewerking van Elvis Costello, en daarna .....
Klopt, 23 mei.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef Massive het volgende:
De Yeah Yeah Yeahs treden ook op in Nederland. Ben alleen compleet vergeten waar. Volgens mij was het de Melkweg.
Ja dat is waar! ff kaartjes voor halen deze weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef Massive het volgende:
De Yeah Yeah Yeahs treden ook op in Nederland. Ben alleen compleet vergeten waar. Volgens mij was het de Melkweg, maar die website is nu down.
Zondag 16 April staat The Organ in Paradiso, kleine zaal. Tijdstip is alleen nog onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |