begrijp je niet?quote:Tot en met 30 november is Mijn Postbankpas gratis aan te vragen!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef dwerg het volgende:
't Is niet lullig bedoeld hoor, maar welk gedeelte van
[..]
begrijp je niet?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
Manneke_Pils, heb je niet per ongeluk je ontwerp ingestuurd voor de wedstrijd? Want dat had ik dus ook gedaan.
Is het de kwaliteit van de foto of is de afdrukkwaliteit van de postbank zo onscherp?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
De mijne..
Dus deze [afbeelding]
kwaliteit van de foto is erg slechtquote:Op woensdag 30 november 2005 11:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Is het de kwaliteit van de foto of is de afdrukkwaliteit van de postbank zo onscherp?
Ziet dr wel flex uitquote:Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef MrMoon het volgende:
ik had deze ingezonden
[afbeelding]
en geheel tegen mn verwachting in had ik em binnen een week in huis
dankequote:
lijkt me logisch, dat je de vervaldatum van je oude pas moet invullenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:12 schreef sander89 het volgende:
Moet je bij vervaldatum je vervaldatum van je oude pas invullen?? De vorig keer had ik dat niet gedaan gewoon iets van 11-2010 en kreeg vandaag thuis gezonden dat ik het niet goed ingevult was. Maar ik had ook een afbeelding van een Aaston Martin DB9 Vanquish dus daar kan het ook aanliggen
Juist... Duurt overigens +/- 6 werkdagen voordat je pas binnen isquote:Op woensdag 30 november 2005 16:16 schreef Palau het volgende:
Je bedoelt toch gewoon die gegevens die rechtstreeks van je pasje waarmee je nu werkt komen?
Denk niet dat dat mag.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef Palau het volgende:
Gelukkig want kheb ternauwernood het pasje weten te vinden. Ik hoop alleen dat ze em niet afkeuren. Er staat wel een bekendheid op maar niet echt een portret van (van zijkant niet normale foto enz.)
Zouden deze mogen? (het is niet echt een merk en niet echt portret mi)
1http://members.lycos.nl/stefsmis/24_9_1024.jpg
2http://members.lycos.nl/stefsmis/24_7_1024-5.jpg
Die eerste heeft de grootste kans denk ik. 24 staat daar alleen als tekst (dus geen logo, tis gewoon klokachtig) en in actie (geen portret)quote:Op woensdag 30 november 2005 16:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag.
Er zitten ongetwijfeld rechten aan dat logo van 24 verbonden. Keith Sutherland mag officieel ook niet, maar de kans is niet zo groot dat ze hem zo herkennen.
\quote:Op donderdag 1 december 2005 08:57 schreef mic_forever het volgende:afgekeurd
nu te laat voor gratis pas
Bij mij ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:57 schreef mic_forever het volgende:afgekeurd
nu te laat voor gratis pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |