bij de derde opdracht en dan 'hij-die-niet-genoemd-mag-worden'quote:Op woensdag 5 april 2006 00:54 schreef NiekL het volgende:
[..]
Waar zit die Voldemort docu ergens? Ik vind het menu echt te onduidelijk voor woorden. Dat zou ook een mooie tournament opdracht zijn geweest... Baan je een weg door het menu van HP4
Ik klikt net op je fotoboek en hoewel je op het forum een beetje saai bent met je huis-tuin en keukenreacties heb je wel een leuke muzieksmaak .Laat eens wat meer zien dan reacties als "Ik ga hem zo even halen" want er zit vast meer in.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:54 schreef tonks het volgende:
Ik ga hem zo even halen
Ik ook! heb gelijk maar de triologie box erbij besteltquote:Op woensdag 5 april 2006 09:45 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hem via Bol.com, wel wat duurder 21,99
Maar ja, dan hoef je ook niet de deur uit.
Hoesje viel inderdaad wat tegen. Ben benieuwd naar de extra's, nog geen tijd gehad om dat te bekijken.
Danke, dan ga ik daar deze of volgende week eens kijken.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef tonks het volgende:
Ik heb em
@Koningin
Deel 2 is bij de blokker 7,99
Harry Potter and the Order of the Phoenixquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:06 schreef Adelante het volgende:
nog 365 dagen tot de OOTP in de bios komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |