Lieske heeft roel erg beledigd door de waarheid tegen hem te zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:09 schreef bunnyma het volgende:
Die Roel haat Lieske, zo te horen!!!!
Edit: ships... weer niet goed opgelet. Kan een mod dit naar 829 hernoemen?quote:
Roel moet echt eens kappen met zijn 'objectief' gezeik, gatverdamme.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft roel erg beledigd door de waarheid tegen hem te zeggen.
En daar begon hij in de discussie te flippen en die verloor hij toen
Dat was ook de ergenis van Lieske tegenover Roel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:12 schreef stil het volgende:
Niemand mag er over praten, behalve Dido.
Gelukkig is Roel opjectiefen geeft haar gelijk.
Daar dacht ik ook nog aan. Dat had wel een sensationelere terugkeer geweest, dan die van Ingrid.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef mazaru het volgende:
Waarom hebben ze Chantal nou niet in dat huisje gezet
Alleen momenteel? Al sinds het dido love verhaal. Daarvoor mocht ik hem wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Roel moet echt eens kappen met zijn 'objectief' gezeik, gatverdamme.Die hangt me echt de keel uit momenteel.
Ingrid heeft in het tuinhuis alles kunnen volgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Roel moet echt eens kappen met zijn 'objectief' gezeik, gatverdamme.Die hangt me echt de keel uit momenteel.
Maar waarom zei Ingrid nou vanmorgen "stoute Lies"?
Ja, dat weet ik ook wel. Maar waarom zegt ze 'stoute Lies'?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ingrid heeft in het tuinhuis alles kunnen volgen
Waar is de Ducktape?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Inderdaad kop houden Dido.
Maar goed ze wordt wel prima ondersteund door onze LOI phygoloog
Onzin.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft roel erg beledigd door de waarheid tegen hem te zeggen.
En daar begon hij in de discussie te flippen en die verloor hij toen
Heel waarschijnlijk om de discussie tussen Lieske en de groep iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar waarom zegt ze 'stoute Lies'?
Heeft misschien te maken met de opdracht die Lieske kreeg om Ingrid weer in het huis te halen.......quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar waarom zegt ze 'stoute Lies'?
oke geef jouw mening dan eens kijken of het veel verschiltquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin.
Jouw mening moeten we maar met een korreltje zout nemen, want jij bent verliefd op Lieske.
Lieske is gelukkig zichzelf gebleven. Nog steeds eenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
Roel is veranderd van een [afbeelding] in een [afbeelding]
Waarschijnlijk weet Ingrid van de geheime missie van Lieske.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Roel begon er niet over hoor. Hij werd aangevallen door Lieske dat hij niet objectief is omdat ie verliefd is op Dido en hij verdedigde zich alleen maar. Nee Lieske is lekker objectief, die lult Chantal na, een eigen mening...Ho maar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Meer ditquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:25 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Lieske is gelukkig zichzelf gebleven. Nog steeds een![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Roel begon er niet over hoor. Hij werd aangevallen door Lieske dat hij niet objectief is omdat ie verliefd is op Dido en hij verdedigde zich alleen maar. Nee Lieske is lekker objectief, die lult Chantal na, een eigen mening...Ho maar.
Het ging er om dat Roel ontkent niet objectief te zijn, terwijl dat toch wel waar is. Lieske geeft zelfs aan dat zij ook niet altijd tot rede vatbaar is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Roel begon er niet over hoor. Hij werd aangevallen door Lieske dat hij niet objectief is omdat ie verliefd is op Dido en hij verdedigde zich alleen maar. Nee Lieske is lekker objectief, die lult Chantal na, een eigen mening...Ho maar.
Lieske ligt veel meer op bed hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:30 schreef Joohanna het volgende:
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRG!![]()
![]()
Keek ik gisteren om 22.30 en dan weer nu om 14.30........... liggen die Roel en Dido weer te fleppen!
Ik word hier echt een beetje doodziek van hoor, laat hummie per direct een van de twee verwijderen, wordt het wereld TV.![]()
In jouw fantasie vrees ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske ligt veel meer op bed hoor![]()
Ja daarom een tipje voor Lieske: Verbeter de wereld, begin bij jezelf, mama Chan en zus Ing.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het ging er om dat Roel ontkent niet objectief te zijn, terwijl dat toch wel waar is. Lieske geeft zelfs aan dat zij ook niet altijd tot rede vatbaar is.
Ja, gisteren tijdens die discussie kwam dat duidelijk naar vorenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen allemaal, niet alleen Ingrid maar ook ik ben terug
Na twee weken geen BB te hebben gekeken behalve de revenge van Menno ga ik me er vanaf nu toch weer aan wagen. Ik blijf erbij dat menno het van mij had mogne winnen maar het is niet anders, nu ga ik maar supporteren voor Lieske, ook zij heeft zich tov Menno flink laten kennen maar ze heeft meer fatsoen en intelligentie in haar donder dan Dido, Roel, Naat en Rob bij elkaar... Joost is ook nog enigszins te pruimen maar ik ga vanaf nu echt voor Lieske als nieuwe underdog.
Ach, iedereen heeft een verkeerd beeld van mij m.b.t Lieske.quote:
Ik wist niet dat het aan was, het laatste wat ik van Dido heb onthouden (wat dit betreft) is dat ze geen relatie wilde. Ze hebben het gewoon gezellig en hierna zien ze welquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef srblackbird het volgende:
Dido tegen Roel: "Het is UIT !"
zijn gewoon aards luiquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Kinga het volgende:
Waarom helpen Roel en Dido niet mee gvd?
Ik hoop dat Roel die tijger voor 500 euro ind e fik zet, krijg trouwens de indruk dat Roel zijn gegipste moeder nog voor 2 eur en een snicker de vijver in duwtquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet Ingrid van de geheime missie van Lieske.
Dat Lieske persoonlijke dingen af moest pakken van de andere bewoners.
BB had natuurlijk gehoopt dat Lieske de knuffel van Dido zou pakken. Ik denk tenminste dat daar die 2500 euro nog in zit.
"Weet je ja god ja god nou weet je laat ook maar zitten". Kunnen we veel van leren met z'n allen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, gisteren tijdens die discussie kwam dat duidelijk naar voren![]()
![]()
Zodra ze van Nathalie hoorden dat het badje werd leeggehaald besloten zenog maar even in bed te blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Kinga het volgende:
Waarom helpen Roel en Dido niet mee gvd?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, gisteren tijdens die discussie kwam dat duidelijk naar voren![]()
![]()
Ik hoorde vanochtend, heel vluchtig, dat zij aan de anderen vroeg: Niemand zal toch voor 5000 euro mijn tijgertje afpakken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roel die tijger voor 500 euro ind e fik zet, krijg trouwens de indruk dat Roel zijn gegipste moeder nog voor 2 eur en een snicker de vijver in duwt![]()
Mis je scanman nu al ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:40 schreef Jappie het volgende:
Kan deze topicreeks gesloten worden...ik vind hem te soft.....dat stuit me tegen de borst.![]()
Kan Roel wel tot de grond toe afbranden met het vloekwoordenboek, maar dat vinden ze niet echt leuk denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:40 schreef Jappie het volgende:
Kan deze topicreeks gesloten worden...ik vind hem te soft.....dat stuit me tegen de borst.![]()
Weet je, die foto van jou in het smoelentopic, die KAN nooit recent zijn, ik denk dat die jaren ouder is, want die kop van jou is zooooooooooo 1976quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:40 schreef Jappie het volgende:
Is de Menno stuk?quote:
Ik zeg het je nu openlijk ...hou hiermee op...je kwetst me.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je, die foto van jou in het smoelentopic, die KAN nooit recent zijn, ik denk dat die jaren ouder is, want die kop van jou is zooooooooooo 1976![]()
Je bent geweldig... dank jequote:
Hoezo? Dit is keigoedkoop scoren bij mijn woonwagenvriendjes!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zeg het je nu openlijk ...hou hiermee op...je kwetst me.![]()
Precies mijn reaktie net toen ik zelf de streams ff open gooidequote:Op zaterdag 26 november 2005 14:30 schreef Joohanna het volgende:
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRG!![]()
![]()
Keek ik gisteren om 22.30 en dan weer nu om 14.30........... liggen die Roel en Dido weer te fleppen!
Ik word hier echt een beetje doodziek van hoor, laat hummie per direct een van de twee verwijderen, wordt het wereld TV.![]()
Oeps, had ik gemist dat nummer...quote:
Tja als ik dan toch de hele dag lurk, kan ik best eens wat doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oeps, had ik gemist dat nummer...![]()
tnx Bluezz
Heb je die moeder wel eens gezien??????quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:58 schreef bunnyma het volgende:
Hoe kan die Dido nu beweren dat ze niet kan liegen.
Zij heeft zelfs op haar moeder en op Roel gezworen dat ze van niets wist met het verdwijnen van de drank.![]()
We zullen je niet kwalijk nemen want je bent nog in opleiding.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tnx Bluezz
Op welke van haar 2 moeders heeft ze gezworen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:58 schreef bunnyma het volgende:
Zij heeft zelfs op haar moeder en op Roel gezworen dat ze van niets wist met het verdwijnen van de drank.![]()
Ik wilde het al niet zeggen, maar inderdaad...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef jessie het volgende:
Gatver de gatver dat eten dat klinkt zo goor, daar zouden ze nog iets op moeten vinden
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je die moeder wel eens gezien??????![]()
Heeft ze er twee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:04 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Op welke van haar 2 moeders heeft ze gezworen...![]()
Geeft niet flugelquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tnx Bluezz
Nou nou ze doet ook haar best hoor, mag ze best mod genoemd worden!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geeft niet flugelIk had gevraagd of EEN mod het kon veranderen...
Dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou nou ze doet ook haar best hoor, mag ze best mod genoemd worden!
Wat lijkt ze toch veel op Chantal eigenlijk. Die kon ook niet liegen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:58 schreef bunnyma het volgende:
Hoe kan die Dido nu beweren dat ze niet kan liegen.
Ohw ik dacht dat je bedoelde door een mod en niet door een snotneusquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ookEen mod... daar schaar ik flugel ook onder
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat je bedoelde door een mod en niet door een snotneus![]()
Ach, het is een ijverige stagiare hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
Dat zeg ik toch ookEen mod... daar schaar ik flugel ook onder
Kep hier nog een doos sigaren !quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach, het is een ijverige stagiare hoor![]()
Tuurlijk....probeer maarquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef flugeltje het volgende:
Ff een vraagje tussendoor...
Als ik nu ook op dramatische wijze vertrek door de demonisatie van diverse users.... Krijg ik dan ook een 'kom terug' topic?
try us!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef flugeltje het volgende:
Ff een vraagje tussendoor...
Als ik nu ook op dramatische wijze vertrek door de demonisatie van diverse users.... Krijg ik dan ook een 'kom terug' topic?
Jaja en dan zeker géén 'kom terug' topic krijgen en door mijn trots tot in eeuwigheid der dagen níet meer in BB kunnen posten zeker....quote:
Ik ben alvast begonnen! (zie onder)quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:28 schreef flugeltje het volgende:
Jaja en dan zeker géén 'kom terug' topic krijgen en door mijn trots tot in eeuwigheid der dagen níet meer in BB kunnen posten zeker....![]()
Jullie zijn me iets té gretig...![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben alvast begonnen! (zie onder)![]()
Behoorlijk ja, tenenkrommend weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:29 schreef bunnyma het volgende:
Doet groep Roel/Dido en consorten nu zoveel moeite om Ingrid aan hun kant te krijgen. En dan vooral tegen Lieske?
Ik weet niet of Ingrid dat wel kan. Ik denk dat zij zich wel snel om zal laten lullen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, tenenkrommend weer.
Hopelijk pakt Ingrid dit goed aan...
Bijna is niet...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef Bocaj het volgende:
Wat een gekut die sneeuw hier... ben bijna op mijn bek gegaan!
En dan de halve supermarkt leeg... ze waren slecht bevoorraad.... Heb maar broodjes Bapao gekocht met knoflooksaus.... moet lekker zijn volgens Didoquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bijna is niet...![]()
hier is niks gevallen
Yummieee!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:41 schreef Bocaj het volgende:
En dan de halve supermarkt leeg... ze waren slecht bevoorraad.... Heb maar broodjes Bapao gekocht met knoflooksaus.... moet lekker zijn volgens Dido![]()
Het zou mij niets verbazen als Ingrid zich sowieso verspreekt door iets te zeggen over wat ze heeft gezien...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ingrid dat wel kan. Ik denk dat zij zich wel snel om zal laten lullen.
Ben benieuwd wat Hummie tegen haar heeft gezegd.
Ik heb die broodjes van de week gekocht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En dan de halve supermarkt leeg... ze waren slecht bevoorraad.... Heb maar broodjes Bapao gekocht met knoflooksaus.... moet lekker zijn volgens Dido![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb die broodjes van de week gekocht.
Wat een kleffe hap is dat. Je moet ze van je gehemelte schrappen.![]()
Nee, dat moet vanochtend bij het ontbijt zijn gebeurd. Ze heeft het er al eerder over gehad met Nathalie en Lieske.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Ingrid zich sowieso verspreekt door iets te zeggen over wat ze heeft gezien...
Net tijdens het gesprek met Dido en Roel in de slaapkamer had ik ook al het idee dat ze zich versprak, toen ze iets zei over dat ze nog nooit zo van Roel zijn stem was geschrokken als bij zijn stemverheffing tegen Lieske. (en dat was gister, waar Ingrid niet bij was.)
Dat heb ik gemist, toen lag ik nog in diepe slaap.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, dat moet vanochtend bij het ontbijt zijn gebeurd. Ze heeft het er al eerder over gehad met Nathalie en Lieske.
Ze wordt er door Roel naar toe gestuurd. "Jou mogen ze!" zegt hij nog.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:49 schreef Thelonious het volgende:
Dido naar de DBK. Hopelijk krijgen ze er geen rookwaar bij.![]()
Dat is idd jammer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:54 schreef Thelonious het volgende:
Shit, toch wel. Dido maakte een grapje.![]()
Doe is ff normaal... Als er één iemand al weken eruit moet is het nog altijd Rob "the Leg"...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:56 schreef bunnyma het volgende:
Als er een God bestaat........ aub Dido ERUIT!!!!!!
Eens isquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe is ff normaal... Als er één iemand al weken eruit moet is het nog altijd Rob "the Leg"...![]()
Vind Died de laatste weken toch erger dan Robbie One Leg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe is ff normaal... Als er één iemand al weken eruit moet is het nog altijd Rob "the Leg"...![]()
Dido is gewoon zichzelf... Ik hou daar wel van... En de hele affaire Dido/Roel is natuurlijk heel leuke televisie... Altijd leuker dan een paar hangende slome verwende bewoners die op de bank hangen en zeuren dat ze weer op rantsoen zitten...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:58 schreef Thelonious het volgende:
Vind Died de laatste weken toch erger dan Robbie One Leg.![]()
Sorry maar je spreekt jezelf nogal tegen, Roel en Dido zijn immers de ergste een paar hangende slome verwende bewoners. Op wat smakgeluiden en een dagelijkse massage na, liggen die continu in hun luie nest. Dido is de bewoonster die sowieso het minst in de hele editie heeft gedaan, zelfs wijlen de vissen waren actiever. En dan wil ik het niet eens over die aarstluie rotterdamse rat met krakersambitie gaan hebben! En zover ik mij kan herinneren is Dido na Joost 1 van de groostte klagers over rantsoen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido is gewoon zichzelf... Ik hou daar wel van... En de hele affaire Dido/Roel is natuurlijk heel leuke televisie... Altijd leuker dan hangende slome verwende bewoners die op de bank hangen en zeuren dat ze weer op rantsoen zitten...
Ja maar dat komt alleen maar omdat ze geen VMBO heeft gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dido is lui, sloom, verwend, en te dom om uit haar ogen te kijken en dan houdt ze er nog ene hele air op na!![]()
![]()
![]()
Dido moet lekker in een woonwagen gaan zitten!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:08 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ja maar dat komt alleen maar omdat ze geen VMBO heeft gedaan![]()
Hoiquote:
d'r schijnt nog een caravan leeg te staan op die sex-parkeerplaats aan de A-zoveel! Tanja vond hem niet luxe genoeg, omdat er geen volledig ingerichte babykamer inzat.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dido moet lekker in een woonwagen gaan zitten!
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Zo, uitgeziekt van je eigen gemaakte Indogerecht?
Ja blijkbaar iets wat er vanmorgen is gezegd, ik weet ook niet waar het over gaatquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:17 schreef ruby het volgende:
Waar wordt Nathalie nu weer boos om?
...maarre wel eentje met een zaklamp hè!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:17 schreef ruby het volgende:
Ooow Nathalie kan niet tegen onrecht.
Gelukkig is ze zelf wel een heilige.
Zo dacht ik er een paar weken geleden ook over maar Dido is zo verschrikkelijk bezig dat ik nu als eerste Dido wil zien vertrekken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon niet spoort.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:20 schreef Gert het volgende:
Waarom lacht Nathalie als ze helemaal geen lol heeft?
Ik heb allang genoeg van Klef en Bef die samen op bed andere bekritiseren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido is gewoon zichzelf... Ik hou daar wel van... En de hele affaire Dido/Roel is natuurlijk heel leuke televisie... Altijd leuker dan een paar hangende slome verwende bewoners die op de bank hangen en zeuren dat ze weer op rantsoen zitten...
Is ze ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:24 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Ingrid de laatste tijd best leuk.
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:24 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Ingrid de laatste tijd best leuk.
Heerlijk bommiequote:Op zaterdag 26 november 2005 16:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar je spreekt jezelf nogal tegen, Roel en Dido zijn immers de ergste een paar hangende slome verwende bewoners. Op wat smakgeluiden en een dagelijkse massage na, liggen die continu in hun luie nest. Dido is de bewoonster die sowieso het minst in de hele editie heeft gedaan, zelfs wijlen de vissen waren actiever. En dan wil ik het niet eens over die aarstluie rotterdamse rat met krakersambitie gaan hebben! En zover ik mij kan herinneren is Dido na Joost 1 van de groostte klagers over rantsoen!
Dido is lui, sloom, verwend, en te dom om uit haar ogen te kijken en dan houdt ze er nog ene hele air op na!![]()
![]()
![]()
Ingrid was leuk is toen een tijd minder geweest maar is weer helemaal de goeiste nu!quote:
Soms vervangen mensen IK door iemand anders als ze dit soort verhalen vertellen. Maar ik denk dat er met Natalie d'r mond iets veel ergers is gebeurt. Ms heeft ze wel een brandweerslang gepepen of iets veel ergers of..........quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:24 schreef ruby het volgende:
Nathalie haar broertje zat vast met z'n lippen aan de ijskast.
Zeker met haar ook gebeurd gezien die gekke muil van 'r.
Klef en Bef.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb allang genoeg van Klef en Bef die samen op bed andere bekritiseren.
En als je het over slome verwende bewoners hebt dan zijn Klef en Bef wel de schoolvoorbeelden daarvan.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:19 schreef CGJung het volgende:
[..]
...maarre wel eentje met een zaklamp hè!!!!!
voor de hoger opgeleiden onder ons: heilige+zaklamp=schijnheilige....
BB belt Joost alleen op als hij publiekelijk verklaart dat hij van Natalie afwil en inmiddels al een relatie begonnen is met Chantal, die inmiddels drie dagen zwanger van hem is!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:40 schreef essie05 het volgende:
Die Naat denkt dat BB wel even een pot dagcreme door haar Joost mee laat nemen a.s donderdag.Denkt ze nu echt dat BB Joost gaat bellen?
mag van hummie niet meer zeuren over dagcreme of joost ???quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef Manu82 het volgende:
Natte lie moet naar de dagboekkamer
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef CGJung het volgende:
[..]
BB belt Joost alleen op als hij publiekelijk verklaart dat hij van Natalie afwil en inmiddels al een relatie begonnen is met Chantal, die inmiddels drie dagen zwanger van hem is!!![]()
Die sokken zijn nog schoon in vergelijking tot andere delen van Natalie....quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:57 schreef MrObjective het volgende:
Natte Lie mag haar sokken wel eens wassen, want ze hep viesuhh sokkuhhh
[afbeelding]
Kan ze toch ook best ergens aan afvegen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:57 schreef MrObjective het volgende:
Natte Lie mag haar sokken wel eens wassen, want ze hep viesuhh sokkuhhh
[afbeelding]
Nu MOET Scanman wel terugkomen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:59 schreef Gert het volgende:
Dido mishandelt de jonge arme zielige Lieske!!!!
Mijn dag is weer goed ik zag weer eens dequote:Op zaterdag 26 november 2005 16:59 schreef Pinball het volgende:
Oh, Lieske breekt weer eens wat. Even 112 bellen.
Ik heb de taak van Scanman overgenomen alleen ben ik niet goed als hij is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu MOET Scanman wel terugkomen...
Scan zag je wat Dido deed??![]()
Scan rijdt nu richting het BB huis (met de bank van ze buren) alwaar hij terplekke Dido terechtstelt en snel één van de banken omwisselt voor die van ze buren !!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
maar dít laten ze natuurlijk weer niet zien, in de utizending!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het straks Ingrid & Lieske tegen de rest.quote:
aha daarom praat hij zo onduidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het straks Ingrid & Lieske tegen de rest.
Lijkt me wel leuk.
Roel is een paarden psycholoog anders kan hij niet goed met Dido omgaan.
Gertquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:09 schreef Gert het volgende:
WTF, Lieske weet dat Henk Kessler de voorzitter van de KNVB is.
O... da's ook een tukker natuurlijk.
Lieske komt uit Haaksbergen (bij Enschede) en studeert in Groningen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gert
Lieske komt uit groningen en is echt geen tukker.
The horse whisperer...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het straks Ingrid & Lieske tegen de rest.
Lijkt me wel leuk.
Roel is een paarden psycholoog anders kan hij niet goed met Dido omgaan.
dan klopt het welquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieske komt uit Haaksbergen (bij Enschede) en studeert in Groningen...
Dan hebben haar ouders gisteren het vast wel koud gehad, want 's middags om 14.00 uur was de stroom uitgevallen en dan ga je het snel koud krijgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieske komt uit Haaksbergen (bij Enschede) en studeert in Groningen...
En ook geen internet meer en dat lijkt mij nog veel erger.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan hebben haar ouders gisteren het vast wel koud gehad, want 's middags om 14.00 uur was de stroom uitgevallen en dan ga je het snel koud krijgen![]()
Ja hoor Flugeltje, wees maar niet bang, Scan is tijdelijk in lurk-modusquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik Haaksbergen op de radio hoorde gisteren.."Lieske heeft mazzel dat ze in het BB huis zit" BB begint behoorlijk in mijn "echte leven" door te dringen, blij dat het straks weer over is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan hebben haar ouders gisteren het vast wel koud gehad, want 's middags om 14.00 uur was de stroom uitgevallen en dan ga je het snel koud krijgen![]()
over een opdracht van de eerste week had het geluid te zacht om het precies te horen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Wat was Joost nou aan het vertellen?
Die polls zeggen blijkbaar niets als je de afgelopen 2-3 exits bekijkt. We zullen het maar nooit weten zullen we maar zeggen. Vind het wel een tikkie arrogant klinken van Robbie dit. KLAARquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Volgens Rob had Tanja het níet gewonnen van hem met stemmen...
Tanja stond verdomme mijlenver bóven Rob tijdens die stemming.. Rob mocht alleen blijven omdat Tanja uit zichzelf ging...
Joost vertelde over de route naar het tuinhuisje.Dat mocht dus niet van BB,vandaar de waarschuwing.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Wat was Joost nou aan het vertellen?
Nietus, 51% van de kijkers wilden hem in het huis houden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Tanja stond verdomme mijlenver bóven Rob tijdens die stemming.. Rob mocht alleen blijven omdat Tanja uit zichzelf ging...
Het ging niet over de polls....quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die polls zeggen blijkbaar niets als je de afgelopen 2-3 exits bekijkt. We zullen het maar nooit weten zullen we maar zeggen. Vind het wel een tikkie arrogant klinken van Robbie dit. KLAAR
Ja daag... Als Tanja niet vertrokken was had die tweede stemming niet eens plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus, 51% van de kijkers wilden hem in het huis houden.![]()
Oh sorry, ik dacht dat je het over de polls had. Was even vergeten dat die twee beiden stonden genomineerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging niet over de polls....
Tanja stond een flink stuk hoger dan Rob toen ze besloot te gaan. Rob stond onderaan en toen mocht er nog over gestemd worden of hij wel of niet mocht blijven...
Bridget zei tijdens de uitzending letterlijk dat Tanja had mogen blijven als ze niet zelf wilde gaan...
Ik snapte het al niet...overigens denk ik dat de discussie daar wel voldoende gevoerd is, van mij mag hij dichtblijven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Ff voor de duidelijkheid... Het scanman topic gaat over een kwartiertje wel weer open... Er zitten een aantal users die verder nooit in BB komen en die wel weggaan als het topic op slot lijkt te zijn....
Ik mag een gratis webcam ophalen bij kijkshop voor het mee doen aan een onderzoekquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:32 schreef Dr_Greene het volgende:
De kijkshop heeft ook aandelen in Endemol...
en wat gaan ze onderzoeken dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:38 schreef stil het volgende:
[..]
Ik mag een gratis webcam ophalen bij kijkshop voor het mee doen aan een onderzoek![]()
Had ik me bijna laten verleiden iets over jouw "wond" te vragen...wordt iets te off-topic ben ik bang...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske sprak net een spreekwoord goed uit
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden....
Mijn persoonlijke, op mijn page te lezen theorie hierover:
Harde heelmeesters maken hele beschadigende onzichtbare verwondingen. Dan kan je maar beter een stinkende wond van een zachte heelmeester hebben, daar is misschien nog best wel wat aan te doen.
idd, staat verder nog wel wat over op mijn pagequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:46 schreef Mike1964 het volgende:
Had ik me bijna laten verleiden iets over jouw "wond" te vragen...wordt iets te off-topic ben ik bang...![]()
Topic Starter...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:47 schreef Mike1964 het volgende:
oh ja, Flugeltje? Waar staat TS voor?
(ik weet dat er een Fok woordenboek is, maar kan hem even niet vinden)
heb ik gelezen. Kom ik, via een andere weg, nog wel eens op terug...quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
idd, staat verder nog wel wat over op mijn page
Ik ga denk ik na BB het psychologietopic maar eens vervuilen met mijn theorieën
was alleen maar wat vragen invullen over kijkshop zelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en wat gaan ze onderzoeken dan?
TS= Topic Starterquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:47 schreef Mike1964 het volgende:
oh ja, Flugeltje? Waar staat TS voor?
(ik weet dat er een Fok woordenboek is, maar kan hem even niet vinden)
en ook bedankt!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
TS= Topic Starter
Het Officiële Fok!woordenboek
Scan zou zeggen dat Lieske irritant aan het doen isquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou Scanman nu opgemerkt hebben over de ontstane situatie nu in het huis?
Grote jongen meid... Was je zenuwachtig?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef mazaru het volgende:
Ik heb Sinterklaas een handje gegeven!!!![]()
![]()
Waarom heb ik hier perverse gedachten bij?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef mazaru het volgende:
Ik heb Sinterklaas een handje gegeven!!!![]()
![]()
Omdat je pervers bent!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:25 schreef frizti het volgende:
Waarom heb ik hier perverse gedachten bij?![]()
Ja nou!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Grote jongen meid... Was je zenuwachtig?![]()
Echt niet!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:37 schreef frizti het volgende:
Zou jij iets willen eten dat zij maakt?
[afbeelding]
Ik wil je niet onpasselijker laten worden dan dat je hier al van word,maar...is er in de wc eigenlijk een fonteintje en zeep??quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef mazaru het volgende:
Je ziet er ook niet 1tje zijn jatten wassen voor ze aan het eten zitten
Ik geloof van wel, maar wordt waarschijnlijk nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik wil je niet onpasselijker latn worden dat dat je hier al van word,maar...is er in de wc eigenlijk een fonteintje en zeep??
En zelfs al zou die er zijn, zouden ze daar dan ook gebruik van makenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik wil je niet onpasselijker latn worden dat dat je hier al van word,maar...is er in de wc eigenlijk een fonteintje en zeep??
Ik heb ze nog nooit handzeep horen bestellen.Ze vinden dagcreme en vooral de drank veeeeeeeeeel belangrijker.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zelfs al zou die er zijn, zouden ze daar dan ook gebruik van maken![]()
![]()
Is ze weg geweest dan??quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:41 schreef MissHobje het volgende:
Ejjj Ing is er weer![]()
LOL ik wtf
zag het net pas
Ja donderdag is ze apart gezet bla bla.. tsjek de stream verslagen van donderdagquote:
Ingrid tegen Joost: En nou opzoutuhhhhhquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:44 schreef Pinball het volgende:
Ingrid is zojuist ontzettend gestegen in mijn achting.![]()
Ik hoop zo dat ze Joost héél veel pijn heeft gedaan.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja donderdag is ze apart gezet bla bla.. tsjek de stream verslagen van donderdag
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is trouwens nu mijn langstlopende geopende topic ooit
Geen hint... maar meer een teken dat het heel saai is in het bb huisquote:
Lekker boeiend.. ik zie niet wanneer iemand wat post de hele dag door enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:48 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je traptte erin.
Ik zei dat omdat ze al weer zolang terug is dat ik het alweer bijna vergeten was.
Ik begreep dat Naat in de dagboekkamer met het trekken van de lootjes te horen had gekregen dat ze straks nog in de slaapkamer moesten zitten.Dus misschien gebeurt er nog wat vandaag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen hint... maar meer een teken dat het heel saai is in het bb huis
Daar ben ik blij om,dank je wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en helpen doe ik graag als ik iets weet
Je kan moelijk op ze prijs schieten met een luchtbuks.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen hint... maar meer een teken dat het heel saai is in het bb huis
de enige echte roddeltante is er uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:06 schreef melke het volgende:
Hoe zit het nou met Lieske en de rest van de groep? Nog steeds zoveel geroddel?
Wat je leuk noemt. 2 mensen liggend/kleffend op een bed. Ik pas. Veel plezier jij!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido is gewoon zichzelf... Ik hou daar wel van... En de hele affaire Dido/Roel is natuurlijk heel leuke televisie... Altijd leuker dan een paar hangende slome verwende bewoners die op de bank hangen en zeuren dat ze weer op rantsoen zitten...
Anders reageer je even 3 uur en een kwartier later.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef melke het volgende:
[..]
Wat je leuk noemt. 2 mensen liggend/kleffend op een bed. Ik pas. Veel plezier jij!
Alleen als Ingrid de nieuwe Sandy is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:28 schreef melke het volgende:
Maar is Lieske nou de nieuwe Menno?
Moet je dan meteen binnen 10 minuten reageren ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders reageer je even 3 uur en een kwartier later.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:31 schreef melke het volgende:
[..]
Moet je dan meteen binnen 10 minuten reageren ofzo?
Dat zal je altijd nèt zien. Geef je die houten klaas eens een compliment, laat hij spontaan zijn glas uit zijn klauwen vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:45 schreef Sonique het volgende:
Huh... Maar...
Joost had toch geen ritmegevoel? Hij danst anders aardig op de maat nu....
Goede avond allemaal trouwens
Dan speel je het spel dus best wel laag vind ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:51 schreef jessie het volgende:
Niet raar als ze elkaar niet nomineren staan ze sterken. En dat gaan ze steeds meer beseffen.
En Nathalie moet natuurlijk even weer haar kinder-calimero-stemmetje opzettenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef Sonique het volgende:
Lijkt wel een kinderfeestje met die muziek...
Het enige wat nog mist zijn de frietjes, knakworstjes en appelmoes...![]()
Wat is er in hemelsnaam mis met een tactische stem? Ze zitten daar niet voor de gezelligheid hoor, ook al willen ze dat soms zo doen voorkomen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:54 schreef melke het volgende:
Dan speel je het spel dus best wel laag vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |