als ik aan Lieske denk dan is slaan echt niet het eerste wat bij me opkomtquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:42 schreef bloodymary het volgende:
Als ik in het huis zat had ik denk ik Lieske allang een klap op haar kop gegeven.
Terwijl ik echt, echt waar heel pacifistisch ben.....
Ben ik niet mee eens. Dido in het huisje zou haar noooog meer aandacht geven. Ik word nu al hardstikke moe van dat kreng.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze hadden beter Dido in het huisje kunnen stoppen, had veel meer sensatie opgeleverd.
Of dat iets oplost Lieske heeft gewoon het probleem dat ze te veel beschermd is opgegroeid.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:42 schreef bloodymary het volgende:
Als ik in het huis zat had ik denk ik Lieske allang een klap op haar kop gegeven.
Terwijl ik echt, echt waar heel pacifistisch ben.....
De bewoners zijn te laf ja. Maar hey: That's life. Denk je dat het in de buitenwereld veel anders is? Dit huis projecteert in principe wat er in de buitenwereld ook gebeurt. Als ze niet laf zouden zijn en lekker uit hun dak gaan dan zouden ze juist niet zichzelf zijn. Denk je dat Chantal buiten het BB huis een poeslief en eerlijk dame is?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet alleen de schuld van BB dat het zo saai is.
De bewoners zijn te laf om een eerlijke mening te geven bang om genomineerd te worden.
BB moet nu geen moment meer wachten en alle registers openen.
Om deze groep helemaal los te krijgen en vooral niet bepaalde bewoners bevoordelen.
Dat is een rem op deze oplevering
Ben ik blij dat ik geen zulke saaie mensen om me heen hem.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De bewoners zijn te laf ja. Maar hey: That's life. Denk je dat het in de buitenwereld veel anders is? Dit huis projecteert in principe wat er in de buitenwereld ook gebeurt. Als ze niet laf zouden zijn en lekker uit hun dak gaan dan zouden ze juist niet zichzelf zijn. Denk je dat Chantal buiten het BB huis een poeslief en eerlijk dame is?
Ik hoop niet dat je werkelijk verwacht van een Nathalie dat zij ineens iedereen in het huis tegen zich gaat opzetten omdat jij leuk tv wil. Het gaat om veel geld hoor.
Het zal eens nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
Kijk eens aan het wordt weer intressant op stream 1+2
ROEL EN DIDO liggen op bed![]()
![]()
![]()
Zou het niet weten volg het niet echt op dit moment.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:58 schreef Manu82 het volgende:
Dido zegt volgens mij net dat Nathalie had zitten janken. Weet iemand wat de anderen gezegd hebben???
Maakt niet uit vooral veel op de TV laten zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:01 schreef bunnyma het volgende:
En ze zeiken Lieske weer even af.
Leuk sneeuw zullen we ruilen het is hier groenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef odie22 het volgende:
Hier sneeuwt het en zij zijn gewoon in de tuin aan het werk in het zonnetje![]()
Hier ligt nog 15 cm van gisteren , ga zo eerst maar eens sneeuwschivenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuk sneeuw zullen we ruilen het is hier groen
Inderdaad kop houden Dido.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:08 schreef Pinball het volgende:
Dido is er weer klaar mee.
HOU DAN OOK JE STOMME MUIL, SCHAAP!
Luister je even mee in de slaapkamer nu?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef sleepy1958 het volgende:
morggu,
wat lullen jullie nu allemaal weer krom wat recht is.
<..>
Dido/Roel/Nathalie hebben nooit zo intens en langdurig doorgezemeld over bewoners.
Zij zijn vooral bezig met zichzelf.
En hebben zij nu sinds donderdagavond zo vreselijk geroddeld over Ingrid en
Lieske. NEEN, dat hebben ze dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |