abonnement Unibet Coolblue
pi_35323227
@Cyberrobin
Sorry, ik heb zelf een D70 waar het wel opzit, ging er vanuit dat de d50 het dus eigenlijk ook wel had.
pi_35357636
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:03 schreef Divel het volgende:
Iemand enig idee wanneer d\\\'r weer een vliegtuig met D200\\\'s landt in Nederland? Geloof dat er op dit moment nergens meer een betaalbare DSLR te krijgen is.
Is er al iets meer bekend over wanneer NL weer aan de beurt is met een nieuwe zending?
pi_35357859
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:18 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
wordt volgende week geintroduceerd op de PMA!

True that, Kan nu al niet op de testimages wachten
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:02:52 #254
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35358768
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:11 schreef Divel het volgende:
Is er al iets meer bekend over wanneer NL weer aan de beurt is met een nieuwe zending?
Eind januari zei Inca b.v. dat het 6 tot 8 weken levertijd was vanuit Japan. Dus reken half tot eind maart zou ik zeggen.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35362959
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Eind januari zei Inca b.v. dat het 6 tot 8 weken levertijd was vanuit Japan. Dus reken half tot eind maart zou ik zeggen.
Shit......
pi_35365952
Misschien is de vraag al in het topic gesteld, maar ik ga nu geen 6 pagina's doorlezen .

Is er veel verschil tussen een D70 en een D50? Het is mij namelijk opgevallen dat de D50 soms wel ¤100,- a ¤200,- scheelt van de D70
Heb er wel een review over gelezen, maar daar werd ik niet veel wijzer van
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:51:16 #257
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_35366061
Staat al meteen op pagina 1 van dit topic Esto: Nikon DSLR v3
pi_35366151
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef Esto het volgende:
Misschien is de vraag al in het topic gesteld, maar ik ga nu geen 6 pagina's doorlezen .

Is er veel verschil tussen een D70 en een D50? Het is mij namelijk opgevallen dat de D50 soms wel ¤100,- a ¤200,- scheelt van de D70
Heb er wel een review over gelezen, maar daar werd ik niet veel wijzer van
Hier kun je ze zelf naast elkaar zetten en vergelijken:

http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:59:49 #259
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35366361
Daar wil ik aan toevoegen dat de D50 gemaakt is voor mensen die een opstapje meken van digitale compacts en baby-SLRs (en in het bezit zijn van SD kaartjes) en de D70 gemaakt is voor de (gevorderde) amateur die al weet hoe SLRs werken.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35366907
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Daar wil ik aan toevoegen dat de D50 gemaakt is voor mensen die een opstapje meken van digitale compacts en baby-SLRs (en in het bezit zijn van SD kaartjes) en de D70 gemaakt is voor de (gevorderde) amateur die al weet hoe SLRs werken.
Het probleem is dat de verschillen zo klein zijn dat ze het prijsverschil niet echt waard zijn, maar als je ze een beetje wannabe-pro wilt gaan gebruiken, je gewoon voor lul loopt met een D50 /
pi_35366918
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef Mauro het volgende:
Staat al meteen op pagina 1 van dit topic Esto: Nikon DSLR v3
Oeps sorry!
Dacht al dat ik er overheen had gekeken
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Daar wil ik aan toevoegen dat de D50 gemaakt is voor mensen die een opstapje meken van digitale compacts en baby-SLRs (en in het bezit zijn van SD kaartjes) en de D70 gemaakt is voor de (gevorderde) amateur die al weet hoe SLRs werken.
Heb nog geen ervaring met een SLRs.. (maar leer snel ). En ik weet zeker dat ik een nieuwe camera nog meer ga gebruiken dan de camera die ik nu heb...
Ben nog niet in bezit van een SD kaartje, maar die kan ik er eventueel toch bijkopen?
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_35367087
Ik heb een D50 en kan in ieder geval zeggen dat ie tot nu toe erg goed bevalt. SD kaartje kun je er natuurlijk gewoon bijkopen. Ik heb bij www.topdeals.nl en dubbelkit gekocht (tot twee keer toe ) en ben heel tevreden over de service die ze leveren. Je moet je camera dan trouwens wel in Zeist gaan ophalen, want ze sturen niks op.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_35367240
Zeist is beetje ver weg Maar hier in de buurt zit ook een zaak die het verkoopt zag ik Hoeveel MB/ GB kaartje is redelijk?
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
pi_35367389
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef Esto het volgende:
Zeist is beetje ver weg Maar hier in de buurt zit ook een zaak die het verkoopt zag ik Hoeveel MB/ GB kaartje is redelijk?
Ik heb er een 1GB Sandisk SD Ultra II kaartje bijgekocht en krijg er op het grootste formaat JPG (dus geen RAW) zo'n 400 foto's op. Dat is voor mij voorlopig voldoende. Zo'n kaartje kost ongeveer 60 euro.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:57:13 #265
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35368191
je moet wel een camera kopen waar je nog van kan leren, da's goed voor je ontwikkeling. Als je alles al kent en je wilt meer (en je weet dat er meer is) dan is die camera niet goed voor je. Zo had ik ooit een F70 die ik na 4 maanden weer wegdeed omdat ik meer kon/wist/wilde dan hij toeliet.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:20:34 #266
92792 Laaaars
www.larsscheve.nl
pi_35388733
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:11 schreef Divel het volgende:

[..]

Is er al iets meer bekend over wanneer NL weer aan de beurt is met een nieuwe zending?
Er zijn wel winkels waar de D200 op voorraad staat voor 1849 uit mijn hoofd
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:12:20 #267
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35396471
Had iemand deze rumoeren al eens gelezen op DPR?

Artikel van 5:07:33 PM, Tuesday, October 11, 2005 (GMT)
quote:
I've just posted the following in regards to a question I was asked over at Nikonians. Here is my reply for everyone's info...

Yes I do have a contact that is currently under permanent NDA with Fuji and all I know has been posted already so I can't add anything further I'm afraid.

The problem facing me personally is whether to post anything at all. I was hoping by posting the above first post that I'd get a little confirmation of what I've learnt before posting any details. Its a catch 22. However, I took the approach of letting all know what I know but have made it 100% clear of what the situation is.

The facts are that there is most certainly an S4 Pro in the final stages of development. This unit will be built around a Fuji adaptation of the Nikon F6 body. The AA battery configuration is being carried over. The comment from him about the battery decision is that this is set in concrete with Fuji because they have apparently had massive positive feedback on it with the S3.

The most tantalizing info, about the sensor, is info that he just won't part with. However, there are currently five internal "test" units each with a different sensor for extensive in the field testing.

He takes delivery of test units via armoured security courier. I was astounded at the "James Bond" type of stuff that goes on and he just laughed saying this is how it is. However, he did mention that it was unusual that two of his test units were sent to him from Nikon and not Fuji. He is a key player in providing last stage development feedback to Fuji and has been for over twenty years, yes, over twenty years. In fact, he claims to be partly responsible for the sudden about face Fuji made with regards the final sensor decision for the S3. Something that he further claims held up official release of the S3 for some months past the due release date.

On the S3 Pro he said they could have gone for any of four different final "honeycomb" versions of the same sensor. Apparently one was 9MP but their inability to satisfactorily develop acceptable RAW compression algorithms together with less than satisfactory noise from the 9MP version dictated a last minute change to a slightly smaller MP size. He was quick to remind me that all this took place over two years ago, "light years behind the stuff Fuji are developing and testing now".

He only had these latest S4 "test" units for 72 hours each and they are always collected via the same means. On pushing him for more info on the S4 he only repeatedly said "this is the one".

I have no reason to doubt him, he has a personal collection consisting of almost every Fuji camera produced over the last thirty or so years (most of them called "Fujica"). And he enjoys a number of trips to Fuji in Japan each year all paid for.

When asking him about the D200 his comment was that it won't be the only pro DSLR about to be announced by Nikon. This was the first I had heard there is more than one about to be announced. Apparently Fuji and Nikon have forged much closer ties over these last eighteen months. Trying to get him to clarify things he made the comment that when the two new Nikons and the S4 Pro are released for me to expect to see "quite a few Canons turning up on ebay". I'm sure he gets great enjoyment at my frustration.

The only other thing he mentions is that the "full frame" size sensors are "fads" - a commercial decision brought about by limited technical means by canon (and sony too) to compete with advanced DX size technology from Fuji. Full frame gives Canon what they need at the moment to stay ahead, its a simple formula, produce what you can to stay ahead. But the very limitations that currently give full frame any advantage over DX (or similar cropped sizes) have all but been eliminated as far as sensor sensitivity and performance issues go. According to him Fuji are already working on DX sized sensors with nearly three times the pixel density to that of the current canon full frame. He tells me "full frame" will be extinct by second quarter of 2008.

He ads that when the new S4 arrives, it will be very much a question of glass quality. The camera will be a generation and a half ahead of the current quality of available top pro lenses. In three years if you upgrade to the latest pro lenses out then it will be like you've got a new camera.

On the issue of lenses he did add that sensor technology will begin to plateau out soon pointing to the fact that optically there is only so far you can go in glass development. Glass will become the number one issue for pro DSLR owners. He suggests this is already becoming the case with the D2x now but adds this is where Nikon in particular will exceed. And the Fuji S4 Pro will be there to take advantage of every new DX Nikon lens developed.

I have not spoken to him for over three weeks. The next time I speak to him it won't be out of place for me to ask for any "updates". Mind you, he'll only tell me what he knows is permitted to be revealed so I don't know whether this will be of much use to anyone.
en dan deze:
quote:
Fuji, not to be upstaged, will unveil the S4 right on the heels of Nikon's and Canon's pre-PMA announcements. Phil Askey will simultaneously post his hands on preview of a production ready S4, and include sample photos that will wow us all. Ken Rockwell will have his full review ready, with or without a sample to examine. However, time will prove him right....

The S4's specs will make it the clear DSLR resolution leader, with the new 14 bit, DX sized super ccd incoporating 13M photosites but providing an equivalant resolution approaching that of a 20M digital camara back, and without a need to double the file size. Fuji will reveal a new strategy for enhancing dynamic range that give 13 stops of DR, although a bit of noise will pop up in the shadows at the extremes. The camera's 6400 ISO will also be very usable. Body quality, weight, and camera speed will parallel Nikon's D200. However, Fuji will offer Nikon's best focussing module in the S4. The sensor will self-clean using a proprietary technology superior to Olympus's. Fuji will abandon its own attempt at raw conversion software and provide Adobe with all the information necessary to extract optimal files.

MSRP will be $2995. Loyal Fuji S2 and S3 users will have first option to purchase the inital wave of cameras, which will ship in May.
Now that I'm dreaming, it's off to bed.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf donderdag 23 februari 2006 @ 16:19:25 #268
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_35410608
DPR heeft vandaag een review van de D200 geplaatst.
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_35433211
Beetje mosterd na de maaltijd bij dpreview deze keer....
alsof er nog spectaculaire dingen uit zouden komen die we nog niet wisten...

Op 18 januari was ie heftig gereviewed!
http://www.naturfotograf.com/index2.html
  vrijdag 24 februari 2006 @ 08:46:15 #270
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35433262
Ik vind de fujifilm S4Pro wel een spectaculair ding (zie mijn eerdere post)--als ie waarmaakt wat men erover zegt/
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf vrijdag 24 februari 2006 @ 08:49:32 #271
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35433295
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik vind de fujifilm S4Pro wel een spectaculair ding (zie mijn eerdere post)--als ie waarmaakt wat men erover zegt/
tja, als ie alleen al de multi-cam2000 AF module zou hebben zou 't al lekker zijn
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_35433427
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik vind de fujifilm S4Pro wel een spectaculair ding (zie mijn eerdere post)--als ie waarmaakt wat men erover zegt/
Hmm, het klinkt wel goed. Wat voor lens vatting hebben die?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  FOK!fotograaf vrijdag 24 februari 2006 @ 08:59:21 #273
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35433447
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:58 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Hmm, het klinkt wel goed. Wat voor lens vatting hebben die?
nikon

Daarom staat ie ook hier in dit topic
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_35477441
Ik heb een D70s!

*blij moment*
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:38:44 #275
134980 tizzit
Tiz eigenlijk....
pi_35481822
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een D70s!

*blij moment*
Gefeliciteerd veldmuis. Heb ook inmiddels 2 maanden een D70s. Bevalt erg goed. Moet wel nog veel meer fotograferen van mezelf.
....time is what keeps the light away from us...
pi_35482362
Ben ooit een keer en site met alle Nikon objectieven tegengekomen. Iemand de link toevallig bij de hand?
  FOK!fotograaf zaterdag 25 februari 2006 @ 18:08:22 #277
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35482863
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:54 schreef Divel het volgende:
Ben ooit een keer en site met alle Nikon objectieven tegengekomen. Iemand de link toevallig bij de hand?
Hoe bedoel je dat? gewoon puur wat ze allemaal hebben? of hun huidige collectie?
Of was het op een review site?

hier staan er iig een boel...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_35482969
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? gewoon puur wat ze allemaal hebben? of hun huidige collectie?
Of was het op een review site?

hier staan er iig een boel...
Nee, gewoon hun huidige collectie. Om 's ff ordinair te gaan zitten kwijlen.
Dank voor de link!
  FOK!fotograaf zaterdag 25 februari 2006 @ 18:32:56 #279
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35483840
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef Divel het volgende:

[..]

Nee, gewoon hun huidige collectie. Om 's ff ordinair te gaan zitten kwijlen.
Dank voor de link!
Die site (bythom.com) is echt tof

verder heb je natuurlijk gewoon de nikon-site

of hun objectieven-brochure:
klik
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:35:03 #280
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35483930
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:58 schreef PoseidonVS het volgende:
Hmm, het klinkt wel goed. Wat voor lens vatting hebben die?
wat Xilantof zei, hij is gebaseerd op de Nikon F6 zeggen de roddels
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef Divel het volgende:
Nee, gewoon hun huidige collectie. Om 's ff ordinair te gaan zitten kwijlen.
Dank voor de link!
Hier bijj nikon (USA) zelf:

http://nikonusa.com/template.php?cat=1&grp=5
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:58:01 #281
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35634619
Nieuws van het Carl Zeiss front
quote:
Prices for ZF-lenses Now Set (excl. VAT):

Planar T* 1.4/50 ZF: 499.00 EUR
Planar T* 1.4/85 ZF: 999.00 EUR

The lenses can be ordered on our website from April 1st, 2006.
Bron

Vanaf 1 april...geintje zeker?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35638019
1 april geintje...Ehm dacht het niet....
quote:
The new ZEISS ZF lenses went to test for resolving power recently. Attached to a Nikon F6, which was mounted on a Sachtler heavy duty tripod, we exposed our Eastman resolution test chart onto Kodak Imagelink HQ film. The best we had ever achieved before with any SLR lenses was 250 lp/mm.

The new Planar T* 1.4/85 ZF achieved that same resolution at f/5.6, and even down to f/2.

The new Planar T* 1,4/50 ZF went even further: It reached 320 lp/mm in the aperture range from f/5.6 to f/2.8, and 250 lp/mm at f/2.
Is nog leuker...
(ben benieuwt wat Canon met de nieuwste 85mm f1.2 haalt...?)
pi_35686445
Kan iemand me vertellen wat voor nepaccu's ze hebben bij de Mediamarkt, en welke ik het best kan kopen? De originele is uiteraard te duur, dus ik wil een "neppe".

En kun je die dingen gelijk gebruiken, en er een 50 foto's mee maken? Of is het écht gewoon leeg als je ze koopt? .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:06:21 #284
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35689684
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:05 schreef veldmuis het volgende:
Kan iemand me vertellen wat voor nepaccu's ze hebben bij de Mediamarkt, en welke ik het best kan kopen? De originele is uiteraard te duur, dus ik wil een "neppe".

En kun je die dingen gelijk gebruiken, en er een 50 foto's mee maken? Of is het écht gewoon leeg als je ze koopt? .
Ik ben nog nooit een oplaadbae accu tegen gekomen die al volgeladen was in de fabriek. En kijk maar uit, er zijn nep accu's die zo graag in een camera zitten dat je ze met heel veel moeite eruit krijgt.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35704029
Ow, lekker dan
Gisteren nog even gekeken bij de MM, 39,95 voor een neppe! Maar niet gedaan dus, dan kan je netzogoed 2 tientjes meer uitgeven aan een echte .

Maar even verder op zoek naar nepperds dus, desnoods bestel ik ze. Tips?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:39:17 #286
36666 Furious
animalist.
pi_35704076
Klik. Lenmar nepperds zijn puik.
Ik post om het posten.
pi_35841725
klik
Dan kan ik beter voor de originele gaan dus!
pi_35975528
Ik wil binnenkort een D50 gaan kopen, maar wat raden jullie aan:
met kitlens of een losse body kopen en dan een lens er bij kopen? Is die kitlens een beetje te doen of niet?

-edit-
is dit bv 'beter' dan die kitlens? En zit er bij de D50 nou geen geheugenkaart bij?

[ Bericht 45% gewijzigd door super-muffin op 12-03-2006 22:32:31 ]
  zondag 12 maart 2006 @ 22:35:31 #289
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35975910
Ongetwijfeld een betere lens, maar je mist wel een zoombereik. Ligt er aan wat je eisen zijn. Ik zou voor de kitlens gaan.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 12 maart 2006 @ 22:42:28 #290
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_35976201
gewoon de kitlens pakken.

heb je een hele goede allround lens.

kun je later altijd nog voor prime lenzen gaan maar om te beginnen is de kit-lens supper
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zondag 12 maart 2006 @ 22:42:58 #291
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_35976226
oja zit geen geheugen kaart bij.
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_35976290
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil binnenkort een D50 gaan kopen, maar wat raden jullie aan:
met kitlens of een losse body kopen en dan een lens er bij kopen? Is die kitlens een beetje te doen of niet?

-edit-
is dit bv 'beter' dan die kitlens? En zit er bij de D50 nou geen geheugenkaart bij?
Inderdaad beter, maar met die lens kan je dus niet zoomen, en met de kitlens wel. Ga gewoon voor die kit, de body los of de kit schelen niet zo verschrikkelijk veel in prijs, en met die lens kan je gewoon lekker vooruit. Dan kom je er ook vanzelf achter of je juist een telelens wil, of juist een groothoeklens. Die 50mm is heel leuk, maar niet als enige lens.
Er zit trouwens geen geheugenkaart bij idd, je moet een SD kaartje hebben voor die cam .
  zondag 12 maart 2006 @ 23:28:54 #293
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_35977755
ff dom vraagje misschien... is aparture nu engels voor diafragma of is zijn dat twee verschillende dingen...
<hr>
  zondag 12 maart 2006 @ 23:33:32 #294
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35977900
yep
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 12 maart 2006 @ 23:36:10 #295
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_35977971
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef Oosthoek het volgende:
yep
maakt me niet nog gekker..

yep, het is het zelfde

of

yep, het zijn twee verschillende dingen

????
<hr>
  zondag 12 maart 2006 @ 23:38:04 #296
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35978041
Het is hetzelfde
Life is what you make it.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:48:24 #297
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35978405
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
maakt me niet nog gekker..

yep, het is het zelfde

of

yep, het zijn twee verschillende dingen

????
Oeps. Had er even niet bij nagedacht.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_36031140
Vanmiddag mijn afstandbediening voor m'n D70 binnengehad. Camera ingesteld op het tekentje (zonder de 2 sec. vertraging) maar er gebeurt niets. Ook het plastic tussen de contactjes heb ik vanzelfsprekend verwijderd . Ik zie ook geen signaal (lampje) als ik op de ontspanknop van de afstandbediening druk.

Iemand enig idee wat ik fout doe?
pi_36032348
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Divel het volgende:
Vanmiddag mijn afstandbediening voor m'n D70 binnengehad. Camera ingesteld op het tekentje (zonder de 2 sec. vertraging) maar er gebeurt niets. Ook het plastic tussen de contactjes heb ik vanzelfsprekend verwijderd . Ik zie ook geen signaal (lampje) als ik op de ontspanknop van de afstandbediening druk.

Iemand enig idee wat ik fout doe?
Misschien overbodig, maar zitten er batterijen in de ab?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_36032611
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:41 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Misschien overbodig, maar zitten er batterijen in de ab?
Jazeker, en die kan er maar op één manier in....

Moet je een signaal op de AB zien als je de ontspanknop indrukt? Want die zie ik ook niet...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')