Erbij vergeten te vermelden tenzij er een mooie tweedehands Tokina AT-X Pro 12-24 of Sigma 10-20 de hoek om steekt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:50 schreef Furious het volgende:
Mooi tizzit.
Voor de feestdagen ga ik ook nog een SB-600 en omni aanschaffen.
Gefeliciteerd! Ennuh...gewoon de handleiding pakken en op je gemak alles uitproberenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:43 schreef tizzit het volgende:
SB-600 + omnibounce + lowepro toploader is in bezit. D70s kit is onderweg.
kan bijna niet wachten! Dit wordt mijn eerste spiegelreflex ervaring. Iemand nog foto / oefen tips om mee te starten? (PS ja, een CF card is ook onderweg en een uv filter ook)
nope, kan niet meer...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:14 schreef Xilantof het volgende:
En ga je?
de hand wattte?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ennuh...gewoon de handleiding pakken en op je gemak alles uitproberen
Schaam je!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
de hand wattte?
oja heb ik ook nog ergends. ook maar eens doorlezen
kan vast veel meer als wat ik nu weet
of als je iets niet kan vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef Furious het volgende:
Handleidingen heb je pas nodig als er iets mis gaat.
En dan de mist in gaan omdat je de mogelijkheden van je camera niet kentquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:13 schreef Furious het volgende:
Handleidingen heb je pas nodig als er iets mis gaat.
Die spreken voor zich, uiteraard.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dan de mist in gaan omdat je de mogelijkheden van je camera niet kent
't Is zeer mooi spul.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:45 schreef tizzit het volgende:
Ik heb mezelf al zo gek gemaakt met de aankomende D70s dat ik de handleiding al 2 keer heb gelezen (Engelse versie gedownload) ook al boek gekocht over fotografie (en gelezen) online onderzoek gedaan etc. Vandaar dat ik ook niet kan wachten :-) Heb zin om het eindelijk eens allemaal uit te proberen.
De 80-200 2.8 is een zeer mooie lens, mits je de two-touch (draaizoom) neemt. De schuifzoom is een stuk minder qua focussnelheid. Zelf ga ik denk ik voor de 70-200 2.8 VR, maar ik wil eerst een groothoek lens hebben (12-24 of 10-20)quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef tizzit het volgende:
Tsja, ik moest ook wel keuzes maken. Wil ook nog wel een statief en eigenlijk de 80-200 2.8 nikkor lens. Lees daar zoveel goeds over. Maar ja, heb al flink uit zitten geven aan mijn "startpakket".
quote:Geachte Nikon gebruiker,
Recentelijk heeft u van ons een uitnodiging ontvangen voor de Nikon D200 introductiedagen. De belangstelling hiervoor heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen, en het hele evenement met 750 plaatsen was dan ook in iets meer dan 2 dagen helemaal volgeboekt, dit tot grote teleurstelling van velen onder u.
Goed nieuws: aan de eerste week hebben wij nu een tweede week toegevoegd met nog eens 1000 plaatsen. Hiermee hopen wij voldoende tegemoet te komen aan de enorme belangstelling.
BELANGRIJK:
1) Indien u zich nog NIET heeft aangemeld kunt u zich nu alsnog registreren op de wijze die hieronder staat vermeld (identiek aan de vorige uitnodiging)
2) Indien u zich al WEL heeft aangemeld, maar liever op een andere dag wilt komen, dient u eerst uw huidige registratie ongedaan te maken, door op de link te klikken in de definitieve bevestigingsmail die u heeft ontvangen.
Nadat u op deze wijze uw huidige inschrijving heeft geannuleerd, kunt u een nieuwe registratie doen op dezelfde wijze als u dat eerder heeft gedaan. LET OP: verzekert u zich er svp van dat er nog plaatsen beschikbaar zijn op de nieuwe dag, voordat u uw bestaande registratie annuleert. De registratiepagina toont op ieder moment het werkelijke aantal beschikbare plaatsen voor elke dag.
3) Nadat u zich op de registratiepagina heeft aangemeld is uw registratie nog NIET definitief. U dient in de e-mail die u ontvangt nog op de bevestigingslink te klikken, pas dan is uw plaats verzekerd. Dit wordt hieronder en in de e-mails overigens ook nog een vermeld.
4) U ontvangt nog nadere informatie van ons over de exacte tijden en locaties. Merk op dat de eerste week in het Beatrixgebouw, de tweede week in het Jaarbeursgebouw wordt gehouden. De dag zal rond 10 uur zal starten.
Wij verheugen ons zeer op uw komst tijdens deze speciale introductie voor dit speciale product.
Met vriendelijke groet,
Inca Import BV
Ik heb die mail ook niet gehad, maar heb zat Nikon productenquote:Op maandag 19 december 2005 20:22 schreef Furious het volgende:
Wat flauw, ik heb nooit een e-mail gehad terwijl ik toch bij Inca sta geregistreerd. Weliswaar met een import-bruid, maar toch.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb die mail ook niet gehad, maar heb zat Nikon producten
wel gewoon aangemeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |