Inderdaad beter, maar met die lens kan je dus niet zoomen, en met de kitlens wel. Ga gewoon voor die kit, de body los of de kit schelen niet zo verschrikkelijk veel in prijs, en met die lens kan je gewoon lekker vooruit. Dan kom je er ook vanzelf achter of je juist een telelens wil, of juist een groothoeklens. Die 50mm is heel leuk, maar niet als enige lens.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil binnenkort een D50 gaan kopen, maar wat raden jullie aan:
met kitlens of een losse body kopen en dan een lens er bij kopen? Is die kitlens een beetje te doen of niet?
-edit-
is dit bv 'beter' dan die kitlens? En zit er bij de D50 nou geen geheugenkaart bij?
maakt me niet nog gekker..quote:Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef Oosthoek het volgende:
yep
Oeps. Had er even niet bij nagedacht.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
maakt me niet nog gekker..
yep, het is het zelfde
of
yep, het zijn twee verschillende dingen
????
Misschien overbodig, maar zitten er batterijen in de ab?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Divel het volgende:
Vanmiddag mijn afstandbediening voor m'n D70 binnengehad. Camera ingesteld op het tekentje (zonder de 2 sec. vertraging) maar er gebeurt niets. Ook het plastic tussen de contactjes heb ik vanzelfsprekend verwijderd. Ik zie ook geen signaal (lampje) als ik op de ontspanknop van de afstandbediening druk.
Iemand enig idee wat ik fout doe?![]()
Jazeker, en die kan er maar op één manier in....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Misschien overbodig, maar zitten er batterijen in de ab?
Nope, geen signaal op de ab. ik heb hem namelijk ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:50 schreef Divel het volgende:
[..]
Jazeker, en die kan er maar op één manier in....
Moet je een signaal op de AB zien als je de ontspanknop indrukt? Want die zie ik ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |