Ik heb begrepen dat Nikky en Danny 'Don't you forget about me' zouden doen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
We waren wel verbaasd toen jullie daar ineens ook aan kwamen zetten.
Hebben er trouwens nog andere FOK!kers gezongen nadat wij weg waren? (op het duet van Stranger en yvonne na dan)
Ander mapjequote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De namen staan al op de servers
Je bent te laat, meet is voorbijquote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef ElisaB het volgende:
ik kan écht bijna niet meer wachten; wat een spanning
Je was er niet eens bij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef ElisaB het volgende:
ik kan écht bijna niet meer wachten; wat een spanning
Bijna dus?quote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dat snap ik. 20/55 foto's online
Ha!, zie je nou wel?quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Die karoake bar was echt briljant!
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar ik ging echt los.
`
Na de FP-er in mijn sig kom jij op mijn favolijstjequote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een kut FP-er toch doet voor jullie
Ik deed alsofquote:Op zondag 27 november 2005 16:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow zeur niet, jij lag te slapen in de auto![]()
jaja, zelfs IK maak inschattingsfoutenquote:
Ik sta er alleen duf en chagrijnig op (Maar dat laatste geldt bijnavoor alle foto'squote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef HeatWave het volgende:
zal me een pak charmante fotos opleveren, bijna iedereen lam en bezweet in die tent, men wat was het warm en druk....
Volgens mij zijn ze het papiertje kwijtgeraakt want we werden niet meer geroepen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Nikky en Danny 'Don't you forget about me' zouden doen.
Verder zong eert ook mee met dokter bernhard, hij was een erg goede ron brandsteder.
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Na de FP-er in mijn sig kom jij op mijn favolijstje
Als het zo druk was geweest in het begin had ik het ook niet getrokken, maar het was stil en dan wen ik altijd langzaam als het drukker wordt. Dan gaat het welquote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik sta er alleen duf en chagrijnig op (Maar dat laatste geldt bijnavoor alle foto's). Ik vond zelf die tent iets te druk en benauwd.. Zal wel niet mijn ding zijn.
Idd. Toen had ik toch weer even spijt van dat dikke vest dat ik aan had.quote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef HeatWave het volgende:
zal me een pak charmante fotos opleveren, bijna iedereen lam en bezweet in die tent, men wat was het warm en druk....
Ik had ook niet echt de behoefte om die tent leeg te laten lopen met mijn kattengejankquote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze het papiertje kwijtgeraakt want we werden niet meer geroepen.
Godzijdank
Ik zat naast een lege krukquote:
In het begin vond ik het nou ook niet echt stil.quote:Op zondag 27 november 2005 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo druk was geweest in het begin had ik het ook niet getrokken, maar het was stil en dan wen ik altijd langzaam als het drukker wordt. Dan gaat het wel.
Het was inderdaad wel erg grappig.quote:En het was zooooooo grappig dat ik het er wel voor over had.
Was er echt nog een lege kruk???!quote:
Iedereen was zo bezopen dat het ze vast niet was opgevallen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt de behoefte om die tent leeg te laten lopen met mijn kattengejank.
Relatief was het wel stil, ja.quote:Op zondag 27 november 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:
In het begin was er nog geen hond hoor, 2 mensen op de dansvloer.
Tsk, tskquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Hebben er trouwens nog andere FOK!kers gezongen nadat wij weg waren? (op het duet van Stranger en yvonne na dan)
Er was aan mannelijk en vrouwelijk spul iig genoeg leuksquote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef HeatWave het volgende:
het was wel een "ik ben 30+ maar wel kansrijk bij het andere geslacht, toch, toch TOCH???" tent.
En er liepen wat vage aasgieren rond de hele tijd.
Dat klopt! Ze waren ook erg blij met ons toen we binnenkwamen, volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:
In het begin was er nog geen hond hoor, 2 mensen op de dansvloer.
Met die lange blonde lokken.quote:Op zondag 27 november 2005 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was aan mannelijk en vrouwelijk spul iig genoeg leuks
Maar diebarman
was het leukst
Dat welquote:Op zondag 27 november 2005 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was aan mannelijk en vrouwelijk spul iig genoeg leuks
Maar diebarman
was het leukst
Ik heb jou volgens mij niet gezien, idd. Hoe laat was je er dan?quote:
Oh ja? Niks van gemerkt.quote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef HeatWave het volgende:
En er liepen wat vage aasgieren rond de hele tijd.
Tja, hoe weet je nu dat 'iedereen' ineens van karaoke blijkt te houden?quote:
Wat voor de een aasgieren zijn............quote:
Dat heet 'sarcasme'quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef yvonne het volgende:
Beneden bij de plee kwam er iemand naar me toe en zei,
wat zong je goed, daar moet je wat mee gaan doen!
quote:
Kunnen we van FOK! uit niet iets als een FOK!Idols organiseren?quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef yvonne het volgende:
Beneden bij de plee kwam er iemand naar me toe en zei,
wat zong je goed, daar moet je wat mee gaan doen!
Ik ga me opgeven voor Idols
"ïedereen"quote:Op zondag 27 november 2005 16:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, hoe weet je nu dat 'iedereen' ineens van karaoke blijkt te houden?
quote:
Strak plan!!!quote:Op zondag 27 november 2005 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kunnen we van FOK! uit niet iets als een FOK!Idols organiseren?
Eerder een look-a-like van het programma NIXquote:Op zondag 27 november 2005 16:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kunnen we van FOK! uit niet iets als een FOK!Idols organiseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |