Ik ook en mijn grote bek
Om half een ga ik uit Zwolle weg, NIKS aan de hand, Wijhe: NIKS aan de hand, bij Olst het gras een beetje wit, en Deventer compleet wit. Maar de trein reed niet verder. Na lang wachtenb eindelijk in Zutphen aangekomen, ik die boemel in naar W'wijk, die reed dus niet. Wachten wachten wachten....
Dus ik denk, dan maar die interviews afzeggen (vier maal) en weer naar Zwolle. Reden er geen treinen direct naar Zwolle, maar moesten we via Apeldoorn!
![]()
Nou hop, zo'n boemel in, blijft hij stilstaan in Klarenbeek en na 1,5 uur horen we dat er in A'doorn een stroomstoring is en dat we weer naar Zutphen gaan. Bleek dat in Zutphen oindertussen ook alles stil lag. Dus ik heel Remy in mijn eentje maar wat gegeten in de stad, kom ik later terug: nog steeds geen treinen.
Om 20u (ja, toen was ik er dus nóg!) werd er een crisisteam ge...dingest, en was het dus definitief zo dat niemand een kant op kon.
Mijn ouders waren werken, maar er was bijv een onderkoeld meisje dat door haar moeder werd opgehaald. Dat meisje woonde in Deventer en dat is normaal 10 minuten met de trein vanuit Zutphen... Haar moeder heeft er 4,5 uur over gedaan geloof ik.
Goed, toen moesten we naar een sporthal lopen, naast het station. Leger des Heils, Rode Kruis ingezet, er waren veldbedden geregeld, maar die stonden in de file
![]()
Om 2u/half drie ging een kok naar de buurt hier, en hij wilde mij wel thuis afzetten toen hij hoorde dat ik uit D. kwam!
![]()
Hij had geholpen met het bereiden van eten samen met zijn vriendin en schoonzus. Ik was om 3u/half vier thuis. Godzijdank.
![]()
. Klote klote klote dat het zo gelopen is, maar verder was de hulp enz wel heeeelll goed. Maar ik baaalllde en mijn moeder had medelijden, mijn vader lag helemaal dubbel en vond het allemaal alleen maar prachtig. Maar ik hoop dit nooooiiit meer mee te maken, om zoooo dichtbij huis zooo te moeten stranden op deze manier.