Ach arm tochquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waxxer stuurde een smsje, dat hij vannacht in een sporthal heeft moeten slapen.
Oh. Nou, dat zal dan wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind die Botte wel grappig, dus dan vindt jij Joris leuk. Zo zijn de wetten van de wereld..
Volgens mij is het dezelfde Joris die schrijft voor Spunk, en die ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe raad je het toch?
Jammer dat het een half hoofd is.
Het lijkt me heel sterk dat er twee Joris van den Berg-en zijn die zowel voor Expreszo als voor Spunk schrijven. En dan zouden Expreszo en Spunk er ook allebei wel twee in hun colofon hebben staan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:47 schreef TehRockstar het volgende:
Wacht, die Expreszo-Joris heeft hele andere wenkbrauwen.
In de spiegel lijkt ie op Sean penn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het dezelfde Joris die schrijft voor Spunk, en die ziet er zo uit:
[afbeelding]
Oooh, dankjewel G_E, je bent geweldig..
He, oké. Je mag nu stoppen, echt waar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Misschien vindt je hem zo leuker?.
Ik vind hem wel iets hebben, eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
He, oké. Je mag nu stoppen, echt waar.
Hij valt eigenlijk wel mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de spiegel lijkt ie op Sean penn.
Zeburaman!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef TehRockstar het volgende:
Dan mag ik ook even:
[afbeelding]![]()
Was er gister opquote:
En mag die incognito jongen uberhaupt nog wel zo intiem dansen met iemand?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zou het er vanaaf weer zo aan toe gaan?
(of is die fokker die zich achter de dansende jongen verstopt niet in A'dam navaaf?)
Geen idee wat de afspraken zijn met de andere fokkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En mag die incognito jongen uberhaupt nog wel zo intiem dansen met iemand?
Wat is dat? Een afhaalchinees?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef TehRockstar het volgende:
Dan mag ik ook even:
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee wat de afspraken zijn met de andere fokker
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een afhaalchinees?
Je moeder, hoer!quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat is dat? Een afhaalchinees?
quote:
Sterkte... Ik hoop dat Trijntje geen uitval heeftquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:15 schreef Vlarp het volgende:
Maar ik ga afsluiten...
'k ga zo naar XMN8R toe.. even een patatje eten ergens en dan vanavond naar Trijntje
Ang3l, misschien tot vanavond
Etterquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sterkte... Ik hoop dat Trijntje geen uitval heeft
Wat een geniepige foto.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zou het er vanaaf weer zo aan toe gaan?
(of is die fokker die zich achter de dansende jongen verstopt niet in A'dam navaaf?)
Ik heb je nog gewaarschuwd.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
JUIST het gedeelte waar jij moet rijden, is groen hoor!
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Pas het laatste stukje, ik moet eerst door de oranje stukken, waar waarschijnlijk METERS hoge sneeuw ligt waar ik doorheen moet ploegen..
*voorzichtig vinger opsteek*quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:32 schreef Andyvie het volgende:
Ja, wie riep er dat zylom dat nieuwe mirrormagic had? Ik ben weer verslaafd en nu heb ik hoofdpijn van het staren naar een laptopscherm.
Maar, ik ben wel zonder vertraging bij mijn ouders aangekomen vandaag![]()
Ingesneeuwd? Wateroverlast? Weggewaaid?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:58 schreef Sunjammer het volgende:
Vanuit mijn eigen woning groet ik terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |