Nergens last van. Gisteren ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ingesneeuwd? Wateroverlast? Weggewaaid?
Uitzonderlijk dat het daar meevaltquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nergens last van. Gisteren ook niet![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nergens last van. Gisteren ook niet![]()
Trijntje schijnt saai te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uitzonderlijk dat het daar meevalt
en Lindsey Lohan talentvolquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trijntje schijnt saai te zijn
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:57 schreef Vlarp het volgende:
Vanuit XMN8R's woning groet ik u allemaal
Ik heb t niet zelfmeegemaakt hoor..geef t alleen doorquote:
Zei de Marco Borsato - liefhebber.quote:
quote:Hond Bas leukste huisdier van Nederland
EMMEN (ANP) - Hond Bas is het leukste huisdier van Nederland. De hond uit Schipluiden kreeg de meeste stemmen via de internetpagina jouwdier.nl, daarop kunnen huisdiereigenaren een elektronisch dagboek bijhouden over hun dier. Baasje Jordi van Aalst kreeg zaterdag de prijs in Dierenpark Emmen.
'Vuilnisbakkie' Bas haalt volgens Jordi vaak kattenkwaad uit. Hij is ook niet echt dol op katten en rent er graag achteraan. Tot de kat stilstaan tenminste, want echt dichtbij durft hij niet te komen. Naast Bas werden nog meer dieren tot leukste gekozen. Whoopi uit Hengelo is de leukste kat van Nederland en Ziepo uit Oegstgeest is het leukste konijn.
Jouwdier.nl organiseerde de verkiezing samen met Kids for Animals.
'quote:
Heb jij een hond?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
'
Mijn hond is ook een vuilnisbakkenras uit Sardinië ja!![]()
Ik had verwacht dat jij eerder een hond van een aziatisch ras zou hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb jij een hond?![]()
Oh, sorry.
Ik heb er zo eentje:
[afbeelding]
Lelijk hé.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij eerder een hond van een aziatisch ras zou hebben..
Het is hier ook zo rustig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Je bent niet erg op dreef vandaag he?
*proest*quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is hier ook zo rustig..
En van een kinderboontje hoef ik niet echt tegengas te verwachten..
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*proest*
Ga jij eerst maar zorgen dat je zonder problemen wijn kan kopen in de AH.
Voortaan een andere jas aantrekken?quote:
Wat is er mis met mijn prachtige wollen preppie-look mutsjas?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voortaan een andere jas aantrekken?
Kom jij nog naar de SoHo vanavond?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trijntje schijnt saai te zijn
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom jij nog naar de SoHo vanavond?
Ik zie er ook niet uit.. en Ang3l en JP (niet DM) zijn er waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff af of er een vriendin langskomt en sowieso is t Junior Songfestival tonight
En xie dr niet uit
Heineken Music Hutquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
HMH?
lolquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet uit.. en Ang3l en JP (niet DM) zijn er waarschijnlijk ook
Ach, dan krijg je van mij een biertje of cola.. boeiend.. zou leuk zijn als je even komtquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol
Schat ik ben nog blutter dan Bush zonder zn Olie
een lege strakke zaal zoals 10000000000000000000 andere zalen. ERG stoerquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
In maart ontving de POEMA terecht de prijs voor “Best New Club in Nederland”. Met een state of the art licht en geluidsinstallatie laat deze hippe club een stoere indruk achter.
Ik denk dr ff over naquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, dan krijg je van mij een biertje of cola.. boeiend.. zou leuk zijn als je even komt
Zal 23 uur zijn ofzo.. ik sms wel ff...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dr ff over naAround what time?
Oeh! een prive-concert!quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:25 schreef Vlarp het volgende:
De zaal is veel kleiner dan ik had verwacht
zo vroeg?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:29 schreef Vlarp het volgende:
Zal 23 uur zijn ofzo.. ik sms wel ff...
Doe maar ..dan hoor je t dan nog wel.. misschien dat k dr anders over denk na die fles rose die k nu alleen kan opzuipenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal 23 uur zijn ofzo.. ik sms wel ff...
Vraag dan gelijk effe of ik hier ergens een kameel kan zuigen....quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik ga even vragen of ze Grolsch hebben.. heb dorst
Ik ken wel lelijker zaaltjes.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:28 schreef Cazman het volgende:
een lege strakke zaal zoals 10000000000000000000 andere zalen. ERG stoer
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vraag dan gelijk effe of ik hier ergens een kameel kan zuigen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |