abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:02:42 #26
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_32599424
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:36 schreef Furia het volgende:
[afbeelding]

De Mighty Mouse moet nog aangesloten worden
Doetutnie
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_32600165
Vage Shit vanmiddag wel!
pi_32601959
Dear Steve,

Mijn langharige Linuxnerd is jaloers op me. En hij vindt het irritant als ik mijn mail check in bed als we net wakker zijn. Wat moet ik doen ?

Liefs,
een gelukkige Apple-gebruikster.
It's my party and I'll cry if I want to.
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:15:43 #29
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32602445
Macs zijn nooit goed voor je relatie, dat is iets wat je op de koop toenemen moet.

Mijn vriendin loopt ook al te bitchen als ik uit frustratie op haar Wintel-laptop ga lopen schelden als ik eventjes mijn mail check. Gelukkig heeft ze het licht gezien en gaat ze ook switchen. En dat allemaal om de goede vrede te bewaren. Wat een frizzle!
Ik ga naar huis.
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:22:46 #30
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_32602625
Mijn oude iBook heeft van de week een nieuwe accu gekregen; Het uithoudingsvermogen is nu weer fenomenaal.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:18:42 #31
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_32605744
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dear Steve,

Mijn langharige Linuxnerd is jaloers op me. En hij vindt het irritant als ik mijn mail check in bed als we net wakker zijn. Wat moet ik doen ?

Liefs,
een gelukkige Apple-gebruikster.
Beste gelukkige Apple-gebruikster,

Leg je Linuxnerd uit dat Apple gebaseerd op een Unix-variant en dat hij vrijwel al zijn Linux truckjes gewoon in de Terminal kan uitvoeren en vrijwel al zijn programma's kan draaien met behulp van X11. En stuur hem ook eens een mailtje, dan heeft hij 's ochtends ook wat aandacht in bed en is hij minder jaloers op al die mails van jou.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:14:43 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32606993
Ik heb geluk geloof ik.. .hoewel ik merk dat Swets mijn Macs steeds interressanter gaat vinden, geeft dit (nog) geen conflicten. Ik kan 'm natuurlijk altijd naar m'n iBook verwijzen als ik op m'n iMac bezig ben

Ik weet trouwens nog niet of ik de mighty mouse nou wel zo'n succes vind. Bij het verticaal scrollen pakt ie erg snel een 'tikje' horizontaal mee, waardoor ie 'stap terug' of 'stap vooruit' doet en ik sleep me een ongeluk met dat ding. Ik ben gewend om m'n onderarm niet te hoeven verplaatsen en toch over m'n hele scherm te muizen (ja, de snelheid staat altijd op max), bij de MM gaat dit nog niet op... Ik heb bijna het hele buro nodig om m'n scherm door te komen.
Het is dat ik bij m'n iMac eienlijk gewoon een Apple muis wil.... anders had m'n Logitech er al lang al weer aangehangen...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32607286
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef E.T. het volgende:
Het is dat ik bij m'n iMac eienlijk gewoon een Apple muis wil.... anders had m'n Logitech er al lang al weer aangehangen...
tja, je kan ook niet alles hebben he.
of die bedrijven moeten betere producten maken
pi_32608368
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef sooty het volgende:
Mijn oude iBook heeft van de week een nieuwe accu gekregen; Het uithoudingsvermogen is nu weer fenomenaal.
hoe lang heb je de oude kunnen gebruiken en wat was de gemiddelde accutijd aan
het einde van z'n 'leven'?

Ben daar wel benieuwd na want ik gebruik m'n iBook dagelijks.
pi_32609375
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef nietzman het volgende:
Macs zijn nooit goed voor je relatie, dat is iets wat je op de koop toenemen moet.

Mijn vriendin loopt ook al te bitchen als ik uit frustratie op haar Wintel-laptop ga lopen schelden als ik eventjes mijn mail check. Gelukkig heeft ze het licht gezien en gaat ze ook switchen. En dat allemaal om de goede vrede te bewaren. Wat een frizzle!
Hij gaat de nieuwe PB kopen, zegt ie.

Kunnen we met elkaar mailen in bed. .
pi_32610021
powerbooks zijn gaaf.

Ik heb laatst kortsluiting bij eentje veroorzaakt toen ik kwijlend naar de vormgeving zat te staren
  zondag 27 november 2005 @ 02:01:11 #37
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_32610372
quote:
Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

hoe lang heb je de oude kunnen gebruiken en wat was de gemiddelde accutijd aan
het einde van z'n 'leven'?

Ben daar wel benieuwd na want ik gebruik m'n iBook dagelijks.
Ehmm. Die iBook is van januari 2002, 3 en eenhalf jaar oud dus. Op het laatst hield-ie het nog vijftien minuten vol. Eerlijk gezegd had ik deze instructie wel eerder kunnen gebruiken.
Zo leer je nog eens iets.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_32611007
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:36 schreef Furia het volgende:
[afbeelding]

De Mighty Mouse moet nog aangesloten worden
Ik zie een vraagteken
  zondag 27 november 2005 @ 10:26:57 #39
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32613032
Sinds dat ik m'n iBook heb gebruik ik m'n pc nog nauwelijks. De paar keer dat hij aanstaat is dan om te branden om informatie over te zetten van m'n pc naar m'n iBook
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 27 november 2005 @ 10:33:54 #40
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32613079
Fipo!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32613292
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:33 schreef XL het volgende:
Fipo!
Precies op tijd!
Ik post om het posten.
  zondag 27 november 2005 @ 10:59:51 #42
107521 Furia
snoopy weer
pi_32613323
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Gooi maar in V&A: doe ik wel een bod
Ik weet niet of je nog belangstelling hebt, maar er staat er ook eentje op www.tweedehandsmac.nl, als je op muizen en toetsenborden drukt is het de derde. Die van mij doe ik iig niet weg!

edit: hij is daar 10 euro
  zondag 27 november 2005 @ 11:15:36 #43
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32613495
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:56 schreef Furious het volgende:

[..]

Precies op tijd!
Ja, ik ben blij dat ik nog op tijd was.
Ik heb zo'n hekel aan die tvp's. Vorige topic was ik ook maar op het nippertje.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32614041
Ik heb een vraag aan jullie over draadloos internetten.

Het internet op mijn kamer maakt deel uit van een heel groot netwerk waar ik zelf geen invloed op heb. Ik heb een aansluiting in de muur waar ik een netwerkkabel instop en dan komt er internet uit. Alles leuk en aardig, maar nu ik een iBook heb lijkt het me wel tof om misschien een Airport basis station te kopen. Maar hoe zou dat werken in mijn situatie ? Hebben die dingen een "netwerkkabeltje" die ik zo in mijn muur kan steken, en dat de boel dan werkt ?

Lach me maar uit, maar ik heb gewoon totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik wil het graag leren, dus vertel het me.
  zondag 27 november 2005 @ 11:58:21 #45
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_32614152
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:

Het internet op mijn kamer maakt deel uit van een heel groot netwerk waar ik zelf geen invloed op heb. Ik heb een aansluiting in de muur waar ik een netwerkkabel instop en dan komt er internet uit. Alles leuk en aardig, maar nu ik een iBook heb lijkt het me wel tof om misschien een Airport basis station te kopen. Maar hoe zou dat werken in mijn situatie ? Hebben die dingen een "netwerkkabeltje" die ik zo in mijn muur kan steken, en dat de boel dan werkt ?

Lach me maar uit, maar ik heb gewoon totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik wil het graag leren, dus vertel het me.
In een airport moet je inderdaad gewoon een netwerkkabeltje stoppen. Netwerkkabel in de muur hangen en de andere kant in je airport zou dus moeten werken. Tenzij de beheerder van je netwerk allerlei vreemde eisen stelt, natuurlijk.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 november 2005 @ 11:58:59 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32614162
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:

Je hebt in ieder geval een 'accesspoint' nodig, of dat een airport basestation is, of ongeacht elk ander merk maakt niet uit.

Een accesspoint is inderdaad een kwestie van met een netwerkkabel in de muur pluggen en gaan.

Maar.... accesspoints zijn redelijk schaars. De meeste fabrikanten verkopen alleen nog draadloze routers omdat die net zo duur zijn als accesspoint. In jouw sitauatie zal ik je in verband met de configuratie toch echt een accesspoint aanraden!
  zondag 27 november 2005 @ 11:59:17 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32614168
Die airport steek je in het stopcontact, netwerkkabel er in en gaan met die banaan.

Het zou nog wel kunnen dat het netwerk waar je op aangesloten bent zeer strikt is in het aantal computer dat er aanhangt. Ik moest zelf ook mijn MACadres bij de sysadmins laten registreren voordat ik het netwerk opkon. Maar als jij zonder iets te registreren met je iBookje op het netwerk kon, kun je er ook zonder problemen een airport aanhangen.
Ik ga naar huis.
pi_32614263
quote:
Op zondag 27 november 2005 02:01 schreef sooty het volgende:

[..]

Ehmm. Die iBook is van januari 2002, 3 en eenhalf jaar oud dus. Op het laatst hield-ie het nog vijftien minuten vol. Eerlijk gezegd had ik deze instructie wel eerder kunnen gebruiken.
Zo leer je nog eens iets.
thanks
  zondag 27 november 2005 @ 12:56:04 #49
12120 _martijn_
 Hedonist Maximus
pi_32615210
Ik kan je een airpot express erg aanraden als je graag draadloos je muziek wil streamen vanaf iTunes naar je stereo installatie.

Ik kan iig niet meer zonder
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 november 2005 @ 13:29:00 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32615985
Hmz, vreemd probleempje hier.

Op de iBook een software update melding voor 10.4.3 en JEE2 nogwat.
Ok, geinstalleerd en klaar. Na een kwartiertje ofzo het zwarte mededeling scherm dat de computer opnieuw opgestart moet worden, en nu staat hij al minutenlang op het grijze apple bootscherm.

Al een keer aan en uit gezet, maar hij komt (nog) niet voorbij het bootscherm. En nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')