Doetutniequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:36 schreef Furia het volgende:
[afbeelding]
De Mighty Mouse moet nog aangesloten worden
Beste gelukkige Apple-gebruikster,quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dear Steve,
Mijn langharige Linuxnerd is jaloers op me. En hij vindt het irritant als ik mijn mail check in bed als we net wakker zijn. Wat moet ik doen ?
Liefs,
een gelukkige Apple-gebruikster.
tja, je kan ook niet alles hebben he.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef E.T. het volgende:
Het is dat ik bij m'n iMac eienlijk gewoon een Apple muis wil.... anders had m'n Logitech er al lang al weer aangehangen...
hoe lang heb je de oude kunnen gebruiken en wat was de gemiddelde accutijd aanquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:22 schreef sooty het volgende:
Mijn oude iBook heeft van de week een nieuwe accu gekregen; Het uithoudingsvermogen is nu weer fenomenaal.![]()
Hij gaat de nieuwe PB kopen, zegt ie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:15 schreef nietzman het volgende:
Macs zijn nooit goed voor je relatie, dat is iets wat je op de koop toenemen moet.
Mijn vriendin loopt ook al te bitchen als ik uit frustratie op haar Wintel-laptop ga lopen schelden als ik eventjes mijn mail check. Gelukkig heeft ze het licht gezien en gaat ze ook switchen. En dat allemaal om de goede vrede te bewaren. Wat een frizzle!
Ehmm. Die iBook is van januari 2002, 3 en eenhalf jaar oud dus. Op het laatst hield-ie het nog vijftien minuten vol. Eerlijk gezegd had ik deze instructie wel eerder kunnen gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hoe lang heb je de oude kunnen gebruiken en wat was de gemiddelde accutijd aan
het einde van z'n 'leven'?
Ben daar wel benieuwd na want ik gebruik m'n iBook dagelijks.
Ik zie een vraagtekenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:36 schreef Furia het volgende:
[afbeelding]
De Mighty Mouse moet nog aangesloten worden
Precies op tijd!quote:Op zondag 27 november 2005 10:33 schreef XL het volgende:
Fipo!
Ik weet niet of je nog belangstelling hebt, maar er staat er ook eentje op www.tweedehandsmac.nl, als je op muizen en toetsenborden drukt is het de derde. Die van mij doe ik iig niet weg!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gooi maar in V&A: doe ik wel een bod![]()
Ja, ik ben blij dat ik nog op tijd was.quote:
In een airport moet je inderdaad gewoon een netwerkkabeltje stoppen. Netwerkkabel in de muur hangen en de andere kant in je airport zou dus moeten werken. Tenzij de beheerder van je netwerk allerlei vreemde eisen stelt, natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie over draadloos internetten.
Het internet op mijn kamer maakt deel uit van een heel groot netwerk waar ik zelf geen invloed op heb. Ik heb een aansluiting in de muur waar ik een netwerkkabel instop en dan komt er internet uit. Alles leuk en aardig, maar nu ik een iBook heb lijkt het me wel tof om misschien een Airport basis station te kopen. Maar hoe zou dat werken in mijn situatie ? Hebben die dingen een "netwerkkabeltje" die ik zo in mijn muur kan steken, en dat de boel dan werkt ?
Lach me maar uit, maar ik heb gewoon totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik wil het graag leren, dus vertel het me.
Je hebt in ieder geval een 'accesspoint' nodig, of dat een airport basestation is, of ongeacht elk ander merk maakt niet uit.quote:Op zondag 27 november 2005 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie over draadloos internetten.
Het internet op mijn kamer maakt deel uit van een heel groot netwerk waar ik zelf geen invloed op heb. Ik heb een aansluiting in de muur waar ik een netwerkkabel instop en dan komt er internet uit. Alles leuk en aardig, maar nu ik een iBook heb lijkt het me wel tof om misschien een Airport basis station te kopen. Maar hoe zou dat werken in mijn situatie ? Hebben die dingen een "netwerkkabeltje" die ik zo in mijn muur kan steken, en dat de boel dan werkt ?
Lach me maar uit, maar ik heb gewoon totaal geen verstand van dit soort dingen, maar ik wil het graag leren, dus vertel het me.
thanksquote:Op zondag 27 november 2005 02:01 schreef sooty het volgende:
[..]
Ehmm. Die iBook is van januari 2002, 3 en eenhalf jaar oud dus. Op het laatst hield-ie het nog vijftien minuten vol. Eerlijk gezegd had ik deze instructie wel eerder kunnen gebruiken.
Zo leer je nog eens iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |