Ziet er tof uit.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://home.planet.nl/~jac00764/deskk.jpg]afbeelding][/url]
Mooi he?![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen de niet apple gebruikers ff weggaan?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik denk Adium maar dan met een skinnetje. En dan vermoed je al mijn volgende vraag: hoe doe je dat en waar haal je ze vandaan?
Waar is je Tiger achtergrondquote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
[[url=http://home.planet.nl/~jac00764/deskk.jpg]afbeelding][/url]
Mooi he?![]()
![]()
Ik ga dus echt niet weg als founder van de Apple SC! Ook al heb ik tijdelijk geen Apple.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Kunnen de niet apple gebruikers ff weggaan?![]()
Staan nogal heel veel skins... Heb je toevallig een linkje naar die van jou of weet je hoe hij heet?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
Het is adiumx
en www.adiumxtras.com kun je zo'n beetje alles vinden
Ff koekeloeren, Decay heet het, en de kleuren aangepast en het font zit daar volgens mij bij maar heet silkscreen.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Staan nogal heel veel skins... Heb je toevallig een linkje naar die van jou of weet je hoe hij heet?
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
Ff koekeloeren, Decay heet het, en de kleuren aangepast en het font zit daar volgens mij bij maar heet silkscreen.
Mercury heb ik nu. Maar die is echt fucking lelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
Cammen kan toch met Amsn?
Ah, dank je welquote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
Het is adiumx
en www.adiumxtras.com kun je zo'n beetje alles vinden
Spamquote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nog niet vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |