abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32590201
Familie van mij zien verschijningen in hun huis (in hun vorige huis ook al), ze hebben de verschijningen gefotografeerd en zitten gewoon schimmen in de vorm van mensen in hun woonkamer, meest bij de gordijnen.

Zou het kwaad kunnen als ze die foto`s online zetten?

Ook hebben ze een echte mensenschedel (gekocht in antiekzaak) in huis, zouden die geesten dat een probleem vinden en zal de geest van de vrouw waartoe de schedel behoorde ook nu in hun huis ronddwalen?
pi_32590307
ja
pies on joe toe
pi_32590338
Voor zover ik weet zitten geesten nog niet online ...

Post ze maar ... zal iedereen hier reuze interessant vinden

En die schedel ... volgens mij dolen niet alle overledenen rond ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32590350
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:53 schreef bonke het volgende:
ja
Ik post om het posten.
pi_32590357
Het zou toch kunnen dat de vrouw aan wie de schedel behoord geen rust kan vinden omdat haar schedel niet meer aan de rest van haar geraamte zit.
pi_32590361
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:55 schreef UncleScorp het volgende:
Voor zover ik weet zitten geesten nog niet online ...

Post ze maar ... zal iedereen hier reuze interessant vinden

En die schedel ... volgens mij dolen niet alle overledenen rond ?
neej ik dacht ook alleen de zoekende nog

pi_32590368
foto`s van oplichtend stof ( orbs) zijn altijd wel grappig
pies on joe toe
pi_32590581
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:45 schreef Alieda het volgende:
Familie van mij zien verschijningen in hun huis (in hun vorige huis ook al), ze hebben de verschijningen gefotografeerd en zitten gewoon schimmen in de vorm van mensen in hun woonkamer, meest bij de gordijnen.

Ook hebben ze een echte mensenschedel (gekocht in antiekzaak) in huis, zouden die geesten dat een probleem vinden en zal de geest van de vrouw waartoe de schedel behoorde ook nu in hun huis ronddwalen?
waar blijven de foto's
pi_32590814
posten
pi_32590936
ik heb de foto`s zelf niet. mijn tante durft ze niet op de pc te zetten
pi_32590944
ze is bang dat de geesten zich dan tegen hun gezin keren
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 11:33:52 #12
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_32591072
Bwah, lastige geesten zijn meestal lastig van nature en hebben geen aansporing nodig. Als ze nu een beetje in de gordijnen hangen is er weinig kans op dat ze vervelend gaan doen als hun foto's op internet komen.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_32591100
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
Bwah, lastige geesten zijn meestal lastig van nature en hebben geen aansporing nodig. Als ze nu een beetje in de gordijnen hangen is er weinig kans op dat ze vervelend gaan doen als hun foto's op internet komen.
als er al iets bestaat zoals geesten heb ik er volgens mij nog nooit last van gehad

live and let live
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:39:43 #14
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_32591184
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Alieda het volgende:
ze is bang dat de geesten zich dan tegen hun gezin keren
Geesten zouden dat juist waarderen.
Ook zij willen erkend worden (en ze zijn publiciteitsgeil).

Zet ze dus maar online!
pi_32591359
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:39 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Geesten zouden dat juist waarderen.
Ook zij willen erkend worden (en ze zijn publiciteitsgeil).

Zet ze dus maar online!
ja kom op
ik wil ze zien
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:08:03 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32591696
Ik ben ook benieuwd
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:48:14 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32595041
Hoelang speelt dit al? En je kunt de camera toch meevragen en dan zelf die foto's online knallen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32595104
quote:

Aldus boek het sprookjesbos.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32595117
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef Alieda het volgende:
Het zou toch kunnen dat de vrouw aan wie de schedel behoord geen rust kan vinden omdat haar schedel niet meer aan de rest van haar geraamte zit.
pi_32595140
quote:

ik heb in mijn twee huizen en in de meerdere huizen van mijn ouders nog nooit geesten gezien.
als deze mensen in al hun huizen geesten zien dan denk ik dat het aan hen ligt
pi_32595145
Wat voor sluitertijd heben ze gebruikt?
pi_32595285

Duidelijke foto
pi_32595302
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:00 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]

Duidelijke foto
+2 Goed.
pi_32595470
Dit verhaal doet me een beetje denken aan die film Sleepy hollow ook een dode die zijn kop zoekt zeg maar dan alleen hihi
oops ohh my ...
pi_32597042
quote:

Angst is een slechte raadgever, waarom wil je ze online zetten? Ik ben wel benieuwd. Een schedel? Waarom zou iemand een schedel kopen. Ik zou er geen behoefte aan hebben, ik kan me voorstellen dat de ex inwoner van deze schedel liever zou willen dat de schedel een laatste rustplaats vond, maar ja, dat weet je natuurlijk niet. Vraag het de betreffende geest zou ik zeggen via een medium.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')