You're love still brings me to my knees....quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:07 schreef peaceman het volgende:
doesn't ring a bell yet, maar ben ook net wakker
Er zijn geen andere hints...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:15 schreef brother52 het volgende:
Gooi er anders nog maar een hintje tegenaan, het zegt mij ook niets.
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef Oblivion het volgende:
Niemand?
Tot nu toe niet, even wachten op de anderen lijkt mequote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef Oblivion het volgende:
Niemand?
Antwoord staat er al, ik moet weg...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, even wachten op de anderen lijkt me
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:23 schreef Oblivion het volgende:
Marcia Hines!!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:41 schreef peaceman het volgende:
An Pierlé
Laat ik het zo zeggen...het is niet mijn typequote:Op zaterdag 26 november 2005 10:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mag ik dat als bijval beschouwen ?
Wat kun je toch akelig diplomatiek uit de hoek komen, soms...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef pos het volgende:
Laat ik het zo zeggen...het is niet mijn type
soms niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat kun je toch akelig diplomatiek uit de hoek komen, soms...
Het is hier mooi weer in het noorden hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
Even een groet vanuit een wit zuiden........nu maar hopen dat dat niet lang meer blijft.
Vreselijk dit weer....
![]()
Het is hier droog zonnig en het waait nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
Even een groet vanuit een wit zuiden........nu maar hopen dat dat niet lang meer blijft.
Vreselijk dit weer....
![]()
* jaloers is.... hier ligt echt een pak sneeuw en het lijkt maar niet op te houden met sneeuwen....quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:08 schreef babba_ het volgende:
[..]
Het is hier mooi weer in het noorden hoor!gister hele dag zon gehad, begint nu net beetje te sneeuwen!!
![]()
Kijk, en nu ben ik weer jaloers.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is.... hier ligt echt een pak sneeuw en het lijkt maar niet op te houden met sneeuwen....![]()
Hier houdt het ook niet op......En daar ben ik niet gelukkig mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is.... hier ligt echt een pak sneeuw en het lijkt maar niet op te houden met sneeuwen....![]()
idd, doe mij ook maar een bult sneeuw, alleen nog even wachten tot vanavond, anders wordt het voetbal nog afgelastquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk, en nu ben ik weer jaloers.
Sneeuw, wil je sneeuw. Zie hieronder...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:32 schreef brother52 het volgende:
Niemand een idee wie er op mijn plaatje staan? Gooi dan maar een paar muntjes in de parkeermeter.
Ik ga nu de sneeuw opzoeken.
Maar die zijn al leeg toch?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
goed kijken Brother... op de andere twee kratjes wel![]()
Wat liefquote:
Weet ik eigenlijk niet, volgens staan er nog wat volle flesjes bij, heb vandeweek geen tijd gehad om te kijken wat er nog in zat..quote:
die foto's lijken verdacht veel op de winterfoto's van afgelopen maart, heb je toen ook zitten posten ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, volgens staan er nog wat volle flesjes bij, heb vandeweek geen tijd gehad om te kijken wat er nog in zat..
Ook niet mijn type...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:12 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Het gaat om de meneer links.
Nee.... ik heb deze foto's zojuist gemaakt... in maart wist ik nog niet eens hoe dat moest.. foto's postenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:06 schreef babba_ het volgende:
[..]
die foto's lijken verdacht veel op de winterfoto's van afgelopen maart, heb je toen ook zitten posten ofzo?![]()
Neen, deze meneer is een goed mensch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:23 schreef babba_ het volgende:
is het saddam?
Dan zou het idd pyl kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Neen, deze meneer is een goed mensch.
Ook alquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:32 schreef dolle_hond het volgende:
* jaloers op diaan's pak sneeuw
Nog steeds droog hier...alleen niet meer zonnigquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook alhet is hier weer begonnen te sneeuwen na drie kwartier "droog" te zijn geweest.
Doe je wel voorzichtig? En als het te eng is terug gaan he...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef peaceman het volgende:
ik ga zo een poging wagen om bij diaan te komen... wish me luck!
Ik doe voorzichtig, maar ik ga niet terug. Wil morgenochtend niet weer alleen wakker worden (al hoeft dat op zich natuurlijk niet een probleem te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef pos het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig? En als het te eng is terug gaan he...
Jij bent goed bezig. Grote kans dat je vanavond op de bank slaapt...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:43 schreef peaceman het volgende:
Ik doe voorzichtig, maar ik ga niet terug. Wil morgenochtend niet weer alleen wakker worden (al hoeft dat op zich natuurlijk niet een probleem te zijn)
Geintje moet blijven kunnen in een noodtoestand toch?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig. Grote kans dat je vanavond op de bank slaapt...
Mijn ervaring is dat menig noodtoestand het direkte gevolg is van zo'n geintje...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:47 schreef peaceman het volgende:
Geintje moet blijven kunnen in een noodtoestand toch?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat menig noodtoestand het direkte gevolg is van zo'n geintje...
Ach ik ga dan vanavond wel alleen naar concert van Stef Bos en zoek wel iemand op die graag mee wil.... no problem...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik doe voorzichtig, maar ik ga niet terug. Wil morgenochtend niet weer alleen wakker worden (al hoeft dat op zich natuurlijk niet een probleem te zijn)
het terugpesten....quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik ga dan vanavond wel alleen naar concert van Stef Bos en zoek wel iemand op die graag mee wil.... no problem...![]()
![]()
..... en het totaal niet menenquote:Maar je moet wel voorzichtig zijn hoor, ik wil dat je hier ongedeerd aankomt.
laat je ff weten als je bent aangekomenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef peaceman het volgende:
ik ga zo een poging wagen om bij diaan te komen... wish me luck!
Inderdaad; iemand verrot schoppen die al helemaal in de kreukels ligt is ook geen aardigheid te noemen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Maar je moet wel voorzichtig zijn hoor, ik wil dat je hier ongedeerd aankomt.
Dit principe dus:quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad; iemand verrot schoppen die al helemaal in de kreukels ligt is ook geen aardigheid te noemen...
Ik hou sms-contact met Peace... ik hou jullie ook op de hoogte..quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laat je ff weten als je bent aangekomen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou sms-contact met Peace... ik hou jullie ook op de hoogte..
quote:
Ga je ze helemaal posten dan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
alsof jij het meentquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
het terugpesten....
[..]
..... en het totaal niet menen![]()
Onder het rijden ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[hap hap hap hap hap-modus]quote:
Vertel dan wat over hemquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn meneer is nog niet geraden.![]()
Dat duurde lang!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik koop helegaar nooit krasloten...![]()
Doei doei....quote:
Ben nog maar naar één opera geweest....ken hem vast niet.quote:
Nope. Meneer heeft zijn voornaamsnte bekendheid niet aan z'n opera-zingen te danken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
Placedo Domingo oid?
Ik ben naar geeneen opera geweest en ik ken 'm wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:04 schreef pos het volgende:
Ben nog maar naar één opera geweest....ken hem vast niet.
Gecondoleerd...en hier schijnt de zon weerquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k lees net dat-ie al een tijdje dood is...![]()
Jij ook; meneer was een plaatsgenoot van je.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:43 schreef pos het volgende:
Gecondoleerd...
hm...een Amerikaanse operazanger uit Amsterdam...ga er even over denken onder het winkelenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij ook; meneer was een plaatsgenoot van je.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman is veilig en wel gearriveerd *O
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman is veilig en wel gearriveerd *O
Mike del Ferro, heet die man, tong!quote:
Close enough.quote:
Als je iemand verbetert moet je 't wel goed doen.quote:
Dat jij dat weet joh!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:22 schreef Treinhomo het volgende:
De Sugababes ?
Ja ja, klets je er maar weer uit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:29 schreef Treinhomo het volgende:
Let op het saillante detail: het vraagteken.
Wederom een puntje erbij voor TH.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:39 schreef Treinhomo het volgende:
Ricky Martin.
Tuurlijk!quote:
Nee tong, ik geef je nog één hintje...quote:
Ben bang van wel......quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef pyl het volgende:
Als ik nou Katherine Hepburn zeg, trap ik "erin" zeker?![]()
Heej Peaceman.quote:
Als het concert maar leuk was! Maar wat een ellende met het weer in die hoek.....pfffquote:Op zondag 27 november 2005 00:21 schreef peaceman het volgende:
Leuk en het weer is prima! Lekker veel sneeuw![]()
Volgens mij is die gewoon goed, want Audrey is het zeker nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef pyl het volgende:
Als ik nou Katherine Hepburn zeg, trap ik "erin" zeker?![]()
Het lijkt wel of ze RJPvD niet serieus nemenquote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Deze zou waarschijnlijk Mr_Ano kunnen raden....maar die heb ik al een paar dagen niet meer gezien![]()
En BB is zeker te druk met haar werk....![]()
Ja vast wel...maar geen aziatische schonequote:Op zondag 27 november 2005 09:20 schreef Treinhomo het volgende:
Heb jij misschien een tussendoorplaatje, pos ?
ja...het is der Harryquote:Op zondag 27 november 2005 09:35 schreef Treinhomo het volgende:
Fritz Wepper ?
preciesquote:Op zondag 27 november 2005 09:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kan-ie mooi de wagen gaan halen...
Doe nog maar 'n plaatje, als je wil...quote:
anders zou hij het wel doen bedoel je?...of drink je geen koffie zonder hem?quote:Op zondag 27 november 2005 09:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Doe nog maar 'n plaatje, als je wil...
Lord_Vetinari is niet online, namelijk.
Iemand zal die koffie toch moeten brengen...quote:Op zondag 27 november 2005 09:55 schreef pos het volgende:
anders zou hij het wel doen bedoel je?...of drink je geen koffie zonder hem?
ach ja was ik helemaal vergetenquote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Iemand zal die koffie toch moeten brengen...
quote:Op zondag 27 november 2005 09:56 schreef Treinhomo het volgende:
Martin Simek.
verdorrie...kom niet op zijn naam...maar ligt op het puntje van mijn tongquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 10:20 schreef pos het volgende:
Was het niet David.....of Dave....?
quote:Op zondag 27 november 2005 10:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet David of Dave.
maar natuurlijkquote:
Ja prima!quote:Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef pos het volgende:
[..]
maar natuurlijk
Hoi peace, lekker geslapen?
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 11:09 schreef Treinhomo het volgende:
Mark King ?
Je zit op het goede spoorquote:Op zondag 27 november 2005 11:21 schreef Modus het volgende:
De bassist van REM lijkt me, naam moet ik opzoeken.
Ken alleen Michael Stipe van remquote:
Goed opgezochtquote:Op zondag 27 november 2005 11:39 schreef Modus het volgende:
Mike Mills.
quote:
Nu wel goed ja...quote:
tis tong niet...quote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, midden in de nacht ?
Moest je eruit om te pissen ?
Ik ben nog lang niet jarig.quote:
Ik moet vroeg naar m'n werk vandaagquote:Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, midden in de nacht ?
Moest je eruit om te pissen ?
Mag je dat wel zomaar zeggen hier ?quote:Op zondag 27 november 2005 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet vroeg naar m'n werk vandaag![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 13:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mag je dat wel zomaar zeggen hier ?
Shitquote:Op zondag 27 november 2005 13:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mag je dat wel zomaar zeggen hier ?
Zie dat bij de boys in Leeuwarden maar 's bij elkaar te racen...quote:
En dan ook nog eens zonder m'n rijbewijs kwijt te raken zeker?quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zie dat bij de boys in Leeuwarden maar 's bij elkaar te racen...
Da's een kwestie van je rijbewijs stoppen in een zak met een ritsje...of drukkertjes...quote:Op zondag 27 november 2005 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan ook nog eens zonder m'n rijbewijs kwijt te raken zeker?
Ook nog eens een dress-code dusquote:Op zondag 27 november 2005 13:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een kwestie van je rijbewijs stoppen in een zak met een ritsje...of drukkertjes...
Klittenband, desgewenst...
Dat zou wel walgelijk ontopic zijn...quote:Op zondag 27 november 2005 13:18 schreef pos het volgende:
plaatje?
Oeps...over het hoofd gezienquote:Op zondag 27 november 2005 10:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bevestig 'Kas van Iersel' nou eerst maar 's...![]()
Precies.. voor je het weet krijgen we een compliment voor onze goede gedrag van Lord_Vquote:Op zondag 27 november 2005 13:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zou wel walgelijk ontopic zijn...
quote:Op zondag 27 november 2005 13:23 schreef Treinhomo het volgende:
Die rechtse is Lotje uit Jan, Jans en de kinderen...
Onder het genot van een lekker kopje koffie...quote:Op zondag 27 november 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
Precies.. voor je het weet krijgen we een compliment voor onze goede gedrag van Lord_V![]()
quote:
Er bekruipt mij opeens het gevoel dat wij precies deze zelfde dialoog al 's een keer eerder gevoerd hebben...quote:Op zondag 27 november 2005 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:Een Spaans familielid van Lotje, Loco waarschijnlijk.
Vergeet het koekje om in de koffie te dopen niet...quote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Onder het genot van een lekker kopje koffie...
Note-jes erbij...quote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
Vergeet het koekje om in de koffie te dopen niet...
Onder het genot van een lekker kopje koffie...quote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er bekruipt mij opeens het gevoel dat wij precies deze zelfde dialoog al 's een keer eerder gevoerd hebben...
Liefst een speculaasje trouwensquote:
Jij wel...quote:Op zondag 27 november 2005 13:38 schreef wyccie het volgende:
Mag ik dan taai taai bij mijn warme chocolademelk?
Geef jij nou maar gewoon wat hintjes, zoals 't een goed plaatjesplaatser betaamt...quote:Op zondag 27 november 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
KK
Je bent gewoon jaloers hè?quote:Op zondag 27 november 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
KK
Concertgitaristquote:Op zondag 27 november 2005 13:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geef jij nou maar gewoon wat hintjes, zoals 't een goed plaatjesplaatser betaamt...![]()
Niet zo sip zijn...als hij de ware is komt hij vanzelf weer bij je terugquote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo is van mij. Voordat jij ten tonele verscheen woonden we samen![]()
Het is gewoon een sletquote:Op zondag 27 november 2005 13:49 schreef pos het volgende:
[..]
Niet zo sip zijn...als hij de ware is komt hij vanzelf weer bij je terug
En nu moet ik me zeker schuldig voelen?quote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij moet gewoon het plaatje radenquote:Op zondag 27 november 2005 13:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu moet ik me zeker schuldig voelen?
![]()
Er is geen plaatjequote:Op zondag 27 november 2005 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij moet gewoon het plaatje raden![]()
Da's waar; vroeger waren wij de Brett & Tobias van RJPvD...quote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Hol me nu eraut!quote:Op zondag 27 november 2005 13:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's waar; vroeger waren wij de Brett & Tobias van RJPvD...
Make that the cat wise...quote:
Zwart/wit is hipquote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Make that the cat wise...![]()
Treintekkel is een modern hondenbeest; die gaat toch zeker niet op zo'n suffe zwart/wit-foto poseren.![]()
Was me niet opgevallen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:06 schreef wyccie het volgende:
Zwart/wit is hip![]()
Zie je dan niet dat het een Anton Corbijn foto is?
quote:Op zondag 27 november 2005 14:06 schreef wyccie het volgende:
Zie je dan niet dat het een Anton Corbijn foto is?
Meneer is dan ook concertgitarist...quote:Op zondag 27 november 2005 14:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit een gitarist bij een orkest gezien...
Ow ja....quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer is dan ook concertgitarist...
Hij is/was dan ook de godfather van dat genrequote:Op zondag 27 november 2005 14:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit een gitarist bij een orkest gezien...
Deze meneer was onder de indruk van Django's kunnen en heeft volgens de overlevering wel eens aan Django gevraagd of hij de bladmuziek van hem kon krijgen. Dat Django Reinhardt alles improviseerde ging meneer's pet te boven.quote:
Hee, dat verhaal ken ik. Dat werd een tijdje terug nog verteld in de documentaire van Ken Burns' Jazz. De naam van die gitarist ben ik vergeten...quote:Op zondag 27 november 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze meneer was onder de indruk van Django's kunnen en heeft volgens de overlevering wel eens aan Django gevraagd of hij de bladmuziek van hem kon krijgen. Dat Django Reinhardt alles improviseerde ging meneer's pet te boven.
Bleef ff stil en dat was niet zonder reden.... ik weet het namelijk niet...quote:Op zondag 27 november 2005 14:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee. Zoveel concertgitaristen ken ik niet
Waar blijven peaceman en Berk?
Daar ken ik het ook vanquote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hee, dat verhaal ken ik. Dat werd een tijdje terug nog verteld in de documentaire van Ken Burns' Jazz.
Dat zeg ik:quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm....precies deze foto met teckel heb je al eens geplaatst, Scrut
quote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef Treinhomo het volgende:
Er bekruipt mij opeens het gevoel dat wij precies deze zelfde dialoog al 's een keer eerder gevoerd hebben...
Klopt, ik recyclequote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm....precies deze foto met teckel heb je al eens geplaatst, Scrut (hier, of wellicht in Trivia?).
Andrés Segoviaquote:Was het niet Segovia?
Drummert, misschien ?quote:Op zondag 27 november 2005 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Concert-gitarist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |