You're love still brings me to my knees....quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:07 schreef peaceman het volgende:
doesn't ring a bell yet, maar ben ook net wakker
Er zijn geen andere hints...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:15 schreef brother52 het volgende:
Gooi er anders nog maar een hintje tegenaan, het zegt mij ook niets.
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef Oblivion het volgende:
Niemand?
Tot nu toe niet, even wachten op de anderen lijkt mequote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef Oblivion het volgende:
Niemand?
Antwoord staat er al, ik moet weg...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, even wachten op de anderen lijkt me
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:23 schreef Oblivion het volgende:
Marcia Hines!!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:41 schreef peaceman het volgende:
An Pierlé
Laat ik het zo zeggen...het is niet mijn typequote:Op zaterdag 26 november 2005 10:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mag ik dat als bijval beschouwen ?
Wat kun je toch akelig diplomatiek uit de hoek komen, soms...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef pos het volgende:
Laat ik het zo zeggen...het is niet mijn type
soms niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat kun je toch akelig diplomatiek uit de hoek komen, soms...
Het is hier mooi weer in het noorden hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
Even een groet vanuit een wit zuiden........nu maar hopen dat dat niet lang meer blijft.
Vreselijk dit weer....
![]()
Het is hier droog zonnig en het waait nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:06 schreef dartfanaat het volgende:
Even een groet vanuit een wit zuiden........nu maar hopen dat dat niet lang meer blijft.
Vreselijk dit weer....
![]()
* jaloers is.... hier ligt echt een pak sneeuw en het lijkt maar niet op te houden met sneeuwen....quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:08 schreef babba_ het volgende:
[..]
Het is hier mooi weer in het noorden hoor!gister hele dag zon gehad, begint nu net beetje te sneeuwen!!
![]()
Kijk, en nu ben ik weer jaloers.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is.... hier ligt echt een pak sneeuw en het lijkt maar niet op te houden met sneeuwen....![]()
Hier houdt het ook niet op......En daar ben ik niet gelukkig mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is.... hier ligt echt een pak sneeuw en het lijkt maar niet op te houden met sneeuwen....![]()
idd, doe mij ook maar een bult sneeuw, alleen nog even wachten tot vanavond, anders wordt het voetbal nog afgelastquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk, en nu ben ik weer jaloers.
Sneeuw, wil je sneeuw. Zie hieronder...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:32 schreef brother52 het volgende:
Niemand een idee wie er op mijn plaatje staan? Gooi dan maar een paar muntjes in de parkeermeter.
Ik ga nu de sneeuw opzoeken.
Maar die zijn al leeg toch?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
goed kijken Brother... op de andere twee kratjes wel![]()
Wat liefquote:
Weet ik eigenlijk niet, volgens staan er nog wat volle flesjes bij, heb vandeweek geen tijd gehad om te kijken wat er nog in zat..quote:
die foto's lijken verdacht veel op de winterfoto's van afgelopen maart, heb je toen ook zitten posten ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, volgens staan er nog wat volle flesjes bij, heb vandeweek geen tijd gehad om te kijken wat er nog in zat..
Ook niet mijn type...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:12 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Het gaat om de meneer links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |