En dat niet alleen bij het modden...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet zeggen, ze heeft iig wel een behoorlijke handelingssnelheid![]()
Neu, dat is de repeterend F5-ende flugeltje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:31 schreef Mereltje het volgende:
Wat een views, iedereen denkt natuurlijk dat dit het tietentopic is
Nee zeg dat, ik was ontmaagd voor ik het doorhadquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat niet alleen bij het modden...![]()
Dat is zo'n week of 6 tot 8 geleden in de SC. Kan ook vroeger of later zijn. Heb je daar wat aan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:27 schreef Falco het volgende:
Geef es even een linkje naar die Milf-discussie en naar dat Dildo-gedoe.
Erg vertederend jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet zeggen, ze heeft iig wel een behoorlijke handelingssnelheid![]()
Neequote:Op zaterdag 26 november 2005 16:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is zo'n week of 6 tot 8 geleden in de SC. Kan ook vroeger of later zijn. Heb je daar wat aan?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee zeg dat, ik was ontmaagd voor ik het doorhad![]()
Ik heb een linkje, maar dan wil ik eerst weten wat er steeds ge-edit wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee
Misschien dat Pinball er achter kan komen!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:34 schreef Pinball het volgende:
Werd er weer iemand uitgemaakt voor "ouwe zemelaar trekhaak" of zo dar er zo driftig ge-edit moet worden.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik open um vast ff voor het geval het misgaat![]()
Je bedoelt Banmeld topic deel 675quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja, als ik het nu nóg een keer zou posten dan overschijd ik de grens tussen plagen en treiteren, en daar houd ik niet van, sorry.quote:
edit;quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb een linkje, maar dan wil ik eerst weten wat er steeds ge-edit wordt.
Is plotseling op raadselachtige wijze verdwenen....quote:
Dat was ik zelf toch, die regenworm voor Volvo 360 in 1987 uitmaakte?quote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Nogmaals... Dat er in het Servival topic op de grens wordt gediscussieerd vind ik prima... Hoort erbij... Ik pas er echter voor in de andere topics een zelfde postgedrag te krijgen.
Ons kent ons uiteraard, maar ik kan mezelf voorstellen dat er newbies zijn die een dergelijk postgedrag niet herkennen als klieren, maar serieus nemen. Vandaar dus...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
hey.....volgens mij heb ik ten onrechte net geroepen dat aardbei de waarheid in pacht heetf omtrent dildoquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was ik zelf toch, die regenworm voor Volvo 360 in 1987 uitmaakte?![]()
Nah.. niw, milf: [BB SC 727] Schoenen zetten!
En dat betekent ook dat ik de 'autobahn'-humor als persoon erg kan waarderen, maar als overijverig newbie-modje dus niet...quote:
Sorryquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat betekent ook dat ik de 'autobahn'-humor als persoon erg kan waarderen, maar als overijverig newbie-modje dus niet...![]()
Autobahn...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat betekent ook dat ik de 'autobahn'-humor als persoon erg kan waarderen, maar als overijverig newbie-modje dus niet...![]()
Geeft niets, kan er ook nog wel bij..quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, als ik het nu nóg een keer zou posten dan overschijd ik de grens tussen plagen en treiteren, en daar houd ik niet van, sorry.
knappertquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geeft niets, kan er ook nog wel bij..
Bij gebrek aan Scanman en Menno ben ik vandaag de pispaal...
Ik hoop dat Luciano nog terugkomt vandaag, heb ik weer ff rust
Joh, dat zou alleen nog maar tegenvallen nu, na al die ophef.quote:
Het ging ook niet om boeiend. Het ging erom over de leeftijd van aardbei, 13 jaar en dan over mothers i like to fuck lullen tja....quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Bedankt voor de links Pinball. Echt heel boeiend was het ook weer niet, maar toch bedankt.
Was het ook....maar daarom niet minder leuk...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Autobahn...![]()
Je maakt er nu goedkope Rudi Carellll humor van![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:48 schreef Caesu het volgende:
hij zit in het huisje.
verder mag ik niets zeggen.
Deel 2 zal niet lang op zich laten wachten verwacht ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was het ook....maar daarom niet minder leuk...
Zelfs Rudi Carell is wel eens te ver gegaan, ik meen me te herinneren dat hij wel eens half Duitsland over zich heen heeft gekregen naar aanleiding van een grapje over de paus of zo, het fijne weet ik er niet meer van...
Maar goed, waar gaat dit nog over, volgens mij was dit topic bedoeld om Scan terug te halen toch?
komt er nog een deel twee?
Chapeau! Hoe doe je dat zo snel? Of mag je dat niet vertellen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was ik zelf toch, die regenworm voor Volvo 360 in 1987 uitmaakte?![]()
Nah.. niw, milf: [BB SC 727] Schoenen zetten!
Hier maakte ze kennis met de term milf: Slowchat #106 [Keep on Going]quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:50 schreef demins het volgende:
[..]
Chapeau! Hoe doe je dat zo snel? Of mag je dat niet vertellen?![]()
Ongelooflijk stomme newbie vraag aan een newbie mod: Ik weet dat er 300 postings in een topic gaan, maar waar zie je welk nummer een bepaalde posting heeft?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Deel 2 zal niet lang op zich laten wachten verwacht ik
Thnx! Ik begon al aan mezelf te twijfelen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef Pinball het volgende:
Oh, en de enige dildo van -Strawberry- was heel onschuldig, en hier: Opmerkelijke Quotes van BB-ers
Maar dit geheel terzijde.
Ik kijk altijd ff in de topiclijst...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ongelooflijk stomme newbie vraag aan een newbie mod: Ik weet dat er 300 postings in een topic gaan, maar waar zie je welk nummer een bepaalde posting heeft?
Of ben ik nu erg blond?
Datum boven je postquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ongelooflijk stomme newbie vraag aan een newbie mod: Ik weet dat er 300 postings in een topic gaan, maar waar zie je welk nummer een bepaalde posting heeft?
Of ben ik nu erg blond?
Van statsscript naar simpel zoekscript is niet zo'n hele grote stap als je die topics toch al gedownload hebt. Net zo ontzettend niet spectaculair als die volop gecensureerde opmerking net hier dus.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:50 schreef demins het volgende:
Chapeau! Hoe doe je dat zo snel? Of mag je dat niet vertellen?![]()
ja duhhh..daar zie ik nog niet aan of het nummer 250 is of zo...quote:
oooooohhhh....ik weet niet hoe anderen dat doen..je kunt zoals flugeltje al zegt ff kijken op welke blz je bent...of anders in de active topic list kijken dan zie je het ook...ikzelf tel altijd gewoon het aantal postsquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ja duhhh..daar zie ik nog niet aan of het nummer 250 is of zo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |