En dat niet alleen bij het modden...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet zeggen, ze heeft iig wel een behoorlijke handelingssnelheid![]()
Neu, dat is de repeterend F5-ende flugeltje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:31 schreef Mereltje het volgende:
Wat een views, iedereen denkt natuurlijk dat dit het tietentopic is
Nee zeg dat, ik was ontmaagd voor ik het doorhadquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat niet alleen bij het modden...![]()
Dat is zo'n week of 6 tot 8 geleden in de SC. Kan ook vroeger of later zijn. Heb je daar wat aan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:27 schreef Falco het volgende:
Geef es even een linkje naar die Milf-discussie en naar dat Dildo-gedoe.
Erg vertederend jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik moet zeggen, ze heeft iig wel een behoorlijke handelingssnelheid![]()
Neequote:Op zaterdag 26 november 2005 16:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is zo'n week of 6 tot 8 geleden in de SC. Kan ook vroeger of later zijn. Heb je daar wat aan?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee zeg dat, ik was ontmaagd voor ik het doorhad![]()
Ik heb een linkje, maar dan wil ik eerst weten wat er steeds ge-edit wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee
Misschien dat Pinball er achter kan komen!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:34 schreef Pinball het volgende:
Werd er weer iemand uitgemaakt voor "ouwe zemelaar trekhaak" of zo dar er zo driftig ge-edit moet worden.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik open um vast ff voor het geval het misgaat![]()
Je bedoelt Banmeld topic deel 675quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja, als ik het nu nóg een keer zou posten dan overschijd ik de grens tussen plagen en treiteren, en daar houd ik niet van, sorry.quote:
edit;quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb een linkje, maar dan wil ik eerst weten wat er steeds ge-edit wordt.
Is plotseling op raadselachtige wijze verdwenen....quote:
Dat was ik zelf toch, die regenworm voor Volvo 360 in 1987 uitmaakte?quote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Nogmaals... Dat er in het Servival topic op de grens wordt gediscussieerd vind ik prima... Hoort erbij... Ik pas er echter voor in de andere topics een zelfde postgedrag te krijgen.
Ons kent ons uiteraard, maar ik kan mezelf voorstellen dat er newbies zijn die een dergelijk postgedrag niet herkennen als klieren, maar serieus nemen. Vandaar dus...
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
hey.....volgens mij heb ik ten onrechte net geroepen dat aardbei de waarheid in pacht heetf omtrent dildoquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was ik zelf toch, die regenworm voor Volvo 360 in 1987 uitmaakte?![]()
Nah.. niw, milf: [BB SC 727] Schoenen zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |