Die staat ook al in de + bij mij en ze weet ook wel hoe en watquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is Misshobjes waardig
Ze weet dus van de hoed en rand?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die staat ook al in de + bij mij en ze weet ook wel hoe en wat
Niet snel...sterker nog: bijna onmogelijk (lijkt me) hij is gewoon optijd gaan slapen denk ikquote:
Ik heb er al 2! Goed he!quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:40 schreef weyden het volgende:
Dat gebeurd toch iedere BB. Krijgt in ieder geval wel een eigen topic....wil ik ook!
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik heb zo mijn vernoedenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:38 schreef weyden het volgende:
wie heeft scan weggepest?
Kon in maar slapen... Ik heb zo een slaapprobleemquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet snel...sterker nog: bijna onmogelijk (lijkt me) hij is gewoon optijd gaan slapen denk ik
Haha, dat is iets teveel van het goede, maar we zijn goede vriendenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ze weet dus van de hoed en rand?
Neem een normisonnetje joquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:42 schreef melke het volgende:
[..]
Kon in maar slapen... Ik heb zo een slaapprobleem
Echt waar? Heb ik iets gedaan wat niet door de beugel kan dan? Ik ben me in ieder geval van geen kwaad bewustquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar ik heb zo mijn vernoeden
Zou jij ook moeten hebben
Hoe komt dat als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:42 schreef melke het volgende:
[..]
Kon in maar slapen... Ik heb zo een slaapprobleem
Nee, kan nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe komt dat als ik vragen mag?
Simpele oplossing is even een wijntje oid nuttigen maar dat heb je vast al gedaan denk ik
Misschien dom, maar waarom niet if i may ask?quote:
Nee ik ben niet into de pillen. Ben gewoon een slechte slaper. That's itquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dom, maar waarom niet if i may ask?
Themazepam werk ook goed btw
Heb je enig idee hoe dat is gekomen? Had je dat al vroeger of is dat van de laatste tijd?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik ben niet into de pillen. Ben gewoon een slechte slaper. That's it
Altijd al geweest. Niets ergs ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe dat is gekomen? Had je dat al vroeger of is dat van de laatste tijd?
(Het is privé dus kan gevoelig liggen i know)
Hmm...ben je ervoor al eens bij de dokter geweest met dit probleem?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:49 schreef melke het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Niets ergs ofzo
Ik zal me niet al teveel zorgen maken als ik jou wasquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:43 schreef melke het volgende:
[..]
Echt waar? Heb ik iets gedaan wat niet door de beugel kan dan? Ik ben me in ieder geval van geen kwaad bewust
Is geen probleem dus neequote:Op zaterdag 26 november 2005 05:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ben je ervoor al eens bij de dokter geweest met dit probleem?
*daar moest even over nadenkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, dat is iets teveel van het goede, maar we zijn goede vrienden
Ja toch MissHobje?![]()
Oke, enige wat ik gezegd heb is dat snorren niet meer hip zijn. Dat zal toch niet de reden zijn he?quote:Op zaterdag 26 november 2005 05:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal me niet al teveel zorgen maken als ik jou was![]()
Neetoch dat meen je nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
*daar moest even over nadenken
LOLquote:Op zaterdag 26 november 2005 05:52 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, enige wat ik gezegd heb is dat snorren niet meer hip zijn. Dat zal toch niet de reden zijn he?
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |