Een zeer goeiemorgen, net terug van uitgaan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:26 schreef mvg het volgende:
Goeiemorgen.
FC Utrecht waar woon jijquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:26 schreef mvg het volgende:
Goeiemorgen.
Wat dacht jij danquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:28 schreef MissHobje het volgende:
Ik kijken op die streamsallemaal slapen
![]()
Maarssenquote:
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:28 schreef melke het volgende:
Enne Zap, antwoord graag. Ben je lekker of niet?
Ga je slapen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
En verder : Tot ziens
Dan woon je vast in de buurtquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee hier was het wel nat maar verder windstil en rustig, heel absurd als je het Journaal mag geloven maargoedZo zie je maar hoe het weer kan verschillen zelfs in een klein land als NL
Nog nietquote:
Nee zoek niemand. Enige wat ik wil weten is of ik met iemand lekker te maken heb of niet. Meer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog nietmaar dat weet je best
Zoek je iemand dan? Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres want ik heb andere zakenNiet persoonlijk bedoeld maar heb het druk zat dus ben hier voor mn lol maar zoek verder geen kontakten (op een paar na, maar die hebben geluk, ze weten wel wie ik bedoel als ze het lezen) dus de boel is vol
Je woont in de buurt van Leiden en geen storm gehad? Dacht dat het daar wel zou spoken maargoed, ik woon in omgeving HHW (dat is HeerHugoWaard)quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan woon je vast in de buurt
Hier ook totaal geen sneeuw.. alleen maar mega wind en regenhorizontale staat
Ik ben heerlijkquote:
Doet dat ertoe aan de posts van diegene? Ik vind van niet, als ik een post van iemand lees ga ik niet uit op uiterlijk maar puur om de tekst, of iemand nou "lekker" is of niet, maakt me niet uit, het gaat er mij om wat diegene zegt en ok, al ziet hem of haar er leuk uit dan is dat mooi meegenomen maar niet mijn eerste prioriteitquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:35 schreef melke het volgende:
[..]
Nee zoek niemand. Enige wat ik wil weten is of ik met iemand lekker te maken heb of niet. Meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |