quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weekend is the key![]()
Anders was ik allang zwaar te
Ik ben er toch nog? Je kan tegen me praten hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:08 schreef melke het volgende:
Er valt niets meer te praten hier
Maar ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]grijns.. ik was al helemaal verbaasd )_O-
Vooral ook omdat de bewoners mega slapen ..
Wie? Ik of MissHobje?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:09 schreef melke het volgende:
Hoe oud ben jij?
Zo oud als je denkt dat ik zou kunnen zijnquote:
Verklaar U naderquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:16 schreef melke het volgende:
Ik zie nergens leeftijden of geboortendatums staan hoor, alleen maar onrealitische datums
Moet ik dat elke dag gaan spammenquote:
Check je profiel maar! Geef nou gewoon antwoord!!!! Leeftijd graag, en een beetje snel!quote:
Nou dan laat maar danquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik dat elke dag gaan spammen
Let op en schrijf het in je kalender
[Robmodus]quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Check je profiel maar! Geef nou gewoon antwoord!!!! Leeftijd graag, en een beetje snel!
Dat is zeker zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar ik niet
En een beetje ouwehoeren is altijd leuk op dit uur omdat het minder druk is en je een beetje kan converseren enzo
Roel is wakker en gaat naar WC btw
Hier gelukkig niet, rondom middernacht wel. Gezellig zo'n weer, zeker als je binnen zit! Jij nog last gehad?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is zeker zo
Had je nog last van sneeuw ofzo ?
Nee hier was het wel nat maar verder windstil en rustig, heel absurd als je het Journaal mag geloven maargoedquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is zeker zo
Had je nog last van sneeuw ofzo ?
Oke dan confermeer ik me welquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:20 schreef melke het volgende:
Oke laaaaat maar. Dan ga ik maar van 40+ uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |