De reacties snap ik juist wel. Een opdracht van BB is nu eenmaal iets anders dan een daad van minachting.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beetje typisch aangezien degene die die aktie het meest afkeurde Joost was en Rob er volgens anderen niet eens bij was.
Maar goed, ik vind de aktie niet eens ZO erg, maar de reacties wel wonderlijk inconsequent.
Is er dan niet van iedereen iets dierbaars verdwenen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.
Kijken hoe ze het zelf vinden als er met hun privé dingetjes gesold wordt.
laagste bod wint de foto , sms nu foto naar 1010 met uw bod en win die prachtige foto van brenquote:
Ik ben BlonT, ik ben BlonT , ik ben B.L.O.N.Dquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren laten zetten , is een geheime opdracht van bb , mag niemand zien
Roel mis (nog) niks.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef svann het volgende:
[..]
Is er dan niet van iedereen iets dierbaars verdwenen?
Net als bij die kut-Mini Cooper zeker. Ik bied precies één eurocent.quote:
sorry vergat de smileyquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben BlonT, ik ben BlonT , ik ben B.L.O.N.D
O'nee, toch niet.
Buiten de haat naar Nathalie, was er ook een hoop medelijden voor Menno, omdat zijn "Eilandje" kapot gemaakt was. En hij wist het toen niet eens..quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
De reacties snap ik juist wel. Een opdracht van BB is nu eenmaal iets anders dan een daad van minachting.
Ben jij wel helemaal van deze wereld??quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is mijn held dus dat gebeurd niet(oja, Joost is ook master dus zit wel goed
)
Hoezo? Rob isquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal van deze wereld??
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef snakelady het volgende:
maakt niks uit hoor odie22.
Maar mensen, ik ben weer naar bed toe, ben weer op de hoogte.
Gedverquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
laagste bod wint de foto , sms nu foto naar 1010 met uw bod en win die prachtige foto van bren
dat is een van de weinige dingen die ik me wel kan voorstellen, dat je dat soms gewoon vergeetquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze doen mee aan een spel.. dat lijken ze soms te vergeten, dat snap ik nog steeds niet
Rob is idd goed te pruimen... Roel zei in de 19.30 uitzending Rob ook wel cool te vinden omdat hij altijd wat achter de hand heeft en gereedschap heeft enzoquote:
Preciessssssssssssssquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel bedoeld als 'straf' voor de meelopers die er bij waren toen Nathalie haar voeten veegde en het later bagatelliseerden.
Kijken hoe ze het zelf vinden als er met hun privé dingetjes gesold wordt.
"oet moen" Of hoe je dat ook normaal schrijftquote:
Ik las 2 x 0.80 cent per sms.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net als bij die kut-Mini Cooper zeker. Ik bied precies één eurocent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |