Sneijderquote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef pberends het volgende:
Daarom vind ik het ook veel mooier als rijke voetballers (zoals Ruud van Nistelrooij) met hun jeugdliefde trouwen.
Robbenquote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef pberends het volgende:
Daarom vind ik het ook veel mooier als rijke voetballers (zoals Ruud van Nistelrooij) met hun jeugdliefde trouwen.
Dat zij nooit meer op tv of in de bladen komt.quote:Op maandag 28 november 2005 19:27 schreef Aventura het volgende:
wat wil je nog meer.
Hehe, true! Zonder die "carrière" had ie met zo'n kop nooit een Sylvie kunnen scoren. Al weet ik niet of "een Sylvie scoren" nou echt wenselijk is...quote:Op maandag 28 november 2005 19:27 schreef Aventura het volgende:
Het is toch een win-win situatie? Zij haar zin, Rafael een (in zijn ogen ws.) lekker wijf in bed, wat wil je nog meer.
Die is alles wijs te maken,quote:Op maandag 28 november 2005 22:40 schreef ma_jojo het volgende:
Ze zit gebeiteld nu ze zwanger is.. (van rafael??)
Jij MSN-t met Raffie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:47 schreef OldSchoolFool het volgende:
Het feit blijft dat Raf een naief jochie is, die liever hele dag aan t MSNen en surfen is en om die teef tevreden te houden maar getrouwd is. En ja ik kan t weten, zeer betrouwbare bron.
Laat ik zeggen dat mensen uit mn zeer directe omgeving dit wel doen. Hij stuurde zelfs op zn huwelijksdag 's avonds een vertwijfeld SMSje of ie er wel goed aan deed allemaal met dat trouwen..quote:
Die logs zijn zeker niet bewaard?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:17 schreef OldSchoolFool het volgende:
Laat ik zeggen dat mensen uit mn zeer directe omgeving dit wel doen. Hij stuurde zelfs op zn huwelijksdag 's avonds een vertwijfeld SMSje of ie er wel goed aan deed allemaal met dat trouwen..
Logs van SMSjes? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die logs zijn zeker niet bewaard?
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog wel een gesprek met Frans Bauer op voicerecorder staan, trouwens.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:59 schreef OldSchoolFool het volgende:
*proest*
Ik zou dat maar heeeeeel stil houden als ik jou was.![]()
Ja, dat valt heel erg mee zelfs... ik snap eerlijk gezegd niet wat Rafael erin ziet, en geef ze hooguit nog een jaar of driequote:Op maandag 28 november 2005 02:53 schreef McCarthy het volgende:
en sylvie een lekker wijf? Dat valt nou ook wel weer mee.
Dan heeft ze twee kinderen en kan ze een behoorlijk bedrag aan alimentatie eisen omdat ze nu eenmaal aan een bepaalde levensstijl gewend is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat valt heel erg mee zelfs... ik snap eerlijk gezegd niet wat Rafael erin ziet, en geef ze hooguit nog een jaar of drie
Was dat ook niet in de tijd dat hij al bij de jeugd van Ajax speelde?quote:Op maandag 28 november 2005 18:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen Angela Kluivert en Sylvie Meis. Angela had al iets met Patrick voordat hij een bekende voetballer werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |