Ik heb je moeder al gebel, ze is trots op je en je moet zo doorgaan, lekker jezelf blijvenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:12 schreef APK het volgende:
BOEHOEHOE, GVD, wat een klotespel is dit toch!![]()
![]()
![]()
![]()
Maus, ik ga je missen kerel! We gaan binnenkort een keer stappen hè?![]()
![]()
![]()
Bel mijn moeder even dat het goed met mij gaat!![]()
![]()
Sneeuw is mooiquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met dit weer is schuilen niet echt overdreven![]()
Zit raar te kijken naar al die foto's van die pakken sneeuw, hier langs de kust (mooie titel) alleen maar regen![]()
Ik was een middenstander![]()
Wat is dat nou weer voor vage quote, Hobbel?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:14 schreef MissHobje het volgende:
Wel gehaald kijk dan :
demins is momenteel aanwezig op het forum demins - vrijdag 25 november 2005 @ 23:58 profiel quote
We weten niks
Usericon van demins
Ja, maar het gaat nog steeds goed, dus Maup moet ook even bellen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb je moeder al gebel, ze is trots op je en je moet zo doorgaan, lekker jezelf blijven![]()
![]()
Je vergeet er 1,quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:13 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zijn Jappie en Maurisico dezelfde persoon?
Is een peer een appel?
Is erwtensoep lekker?
![]()
Als ik jullie was zou ik toch iets afspreken over de 0.00 uur deadline.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De stand is dan toch 16, 12 en 10 voor Maurisico?
Maakt dus geen zak uit, jammer voor Maurisico![]()
Nâh appels kun je etenquote:
Als je wilt lachen boek je maar een avondje Tineke Schouten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je vergeet er 1,
Is Joohanna grappig![]()
Je hebt mijn woorden goed tot je laten doordringen, pop!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik toch iets afspreken over de 0.00 uur deadline.
Inderdaad is aankondigen dat niet hetzelfde als het daadwerkelijke stemmen.
Stemmers wachten tot het laatste moment hun stem uit te brengen om de spanning op te voeren. Morgen zijn er misschien 3 mensen die om 23.58 aankondigen te gaan stemmen om vervolgens na 00.00 uur op elkaar te gaan zitten wachten.![]()
Hebbie een blowtje op?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Stemmers wachten tot het laatste moment hun stem uit te brengen om de spanning op te voeren. Morgen zijn er misschien 3 mensen die om 23.58 aankondigen te gaan stemmen om vervolgens na 00.00 uur op elkaar te gaan zitten wachten.![]()
De eerste die t meld is de eerste die stemt zo zijn de regels.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ben gek op sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sneeuw is mooi
Hier is t ook bagger weer alleen maar regen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
[..]
Ben vandaag JOUW BSP!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:20 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt mijn woorden goed tot je laten doordringen, pop!![]()
Ze kijkt mee en leest mee en zonder tekst vindt ze je werkelijk de bestequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat nog steeds goed, dus Maup moet ook even bellen.![]()
Niks "nog even snel", ik volgde gewoon de instructies van Cuall op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maare Gert die deed nog ff snel : [ Bericht 97% gewijzigd door Gert op 26-11-2005 00:08 ] wat helemaal flauw is
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
Helaas na enkele weken in het BB huis was het dan zover, en moest Mauridiablo zijn koffers pakken. Moegestreden doch tevreden stapte hij in de golfkar van Ruud. Ruud kon niet wachten en begon gelijk te vragen :” Waarom heb je die lovebeaver niet gepakt in de sjakoezie???”. Maus antwoordde dat hij geen Limburgers als Teamlead boos wilde maken, aangezien het daar sterft van de kampers. In de studio aangekomen pakte Maus snel een biertje, randde ex-bewoonster Isa aan, spuugde in Kribbets biertje en nam plaats naast bridget die hij en passant ook nog ff zijn “ho”noemde. Bridget volledig van haar apropos stammelde: “Mauridiablo, werd je nou echt niet boos op APK die elke nacht op je kussen piste?” waarop Mauridiablo antwoordde :”Ach hij staat voor over 5 jaar op de lijst als hij zich eenmaal dood gereden heeft op een hele grote vrijgezelle nymfomane van 150 kilo, mijn vader en ik zullen hem wel de speciale welkomstbehandeling geven!”. Het bleef nog lang gezellig ook in de internetuitzending waar hij de moeder van Versabommie met rolstoel en al binnen 9 seconden in een plantenbak wist te sturen en Ruud de Wild een kei liet imiteren.
Het is jammer, maar helaas, maar iets zegt ons dat we nog veel van Mauridiablo gaan horen!
[..]
Erg mooi om te zien ja geeft echt een heerlijke sfeer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben gek op sneeuwOnze hond blijft er in rollen en rennen
![]()
Heb nog een paar mooie foto's van een paar van onze katten in de sneeuw![]()
![]()
Maar helaas, hier ook alleen maar regen, ben jaloers op Limburg en de andere provincies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |