Cuall als dit geldig is kap ik er mee!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear, Peter6000, Kribbet, Snaptnix, Coos
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A, Jappie
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje, APK, Demins, Gert (2x)
Motivatie: Jappie ken ik al een jaar of vier. Eerst via SGOP.nl en later ook IRL. Toen ik mijn beide benen brak, toen ik aan de heroïne verslaafd raakte en probeerde af te kicken, toen min huis belaagd door skinheads.... telkens stond Jappie klaar om respectievelijk mijn rolstoel af te pakken, een pakje bruin op mijn nachtkastje te leggen, en de sleutel aan de kaalkoppen te overhandigen.
Het is een prettig gevoel om iemand op die manier een invulling van zijn leven te kunnen geven, dus mijn stemmen gaan naar Jappie.
Bommie: 16
Maurisico: 10
Jappie: 16
Was het niet zo dat je kon stemmen tot 23:59 uurquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is wel héél nipt, maar nog precies op tijd
![]()
Ben ik te laatquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij is te laat!!!!!![]()
Heeft Kribbet wel gestemd??![]()
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BEWONERS![]()
De lijnen zijn gesloten
Jappie, Versabommie jullie mogen blijven
Maurisico de kieze heeft gekozen en jij moet onmiddellijk het huis verlaten
EINDE BERICHT
![]()
Coos toen Gert aangaf dat hij ging stemmen stond de klok op 00.00 uur, de deuren van het stemhokje waren nog open, .............ik kan hem er moeilijk in opsluitenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Cuall als dit geldig is kap ik er mee!!![]()
Te laat is te laat.
Gelijke monniken gelijke kappen enz. enz.![]()
Had toch weinig tot niets uitgemaaktquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Gert heeft NIET voor 00.00 gepost.![]()
En dáág Jappiequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:11 schreef MissHobje het volgende:daâg Maurisico ... jammer... net niet gehaald
Lekker belangrijk stomme jostidoosquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Cuall als dit geldig is kap ik er mee!!![]()
Te laat is te laat.
Gelijke monniken gelijke kappen enz. enz.![]()
Lees dit nou eens...dat is pure poezie...een liefdesverklaring in optima forma....de wereld is mooiquote:Motivatie: Jappie ken ik al een jaar of vier. Eerst via SGOP.nl en later ook IRL. Toen ik mijn beide benen brak, toen ik aan de heroïne verslaafd raakte en probeerde af te kicken, toen min huis belaagd door skinheads.... telkens stond Jappie klaar om respectievelijk mijn rolstoel af te pakken, een pakje bruin op mijn nachtkastje te leggen, en de sleutel aan de kaalkoppen te overhandigen.
Het is een prettig gevoel om iemand op die manier een invulling van zijn leven te kunnen geven, dus mijn stemmen gaan naar Jappie.
Jankerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:11 schreef demins het volgende:
Als de stemmen van Gert meetellen kan iedereen in het vervolg dus op tijd aankondigen dat hij/zij gaat stemmen om vervolgens twee weken op vakantie te gaan en dan pas lekker uitgerust echt te gaan stemmen.
In de regels ook niks gelezen over de tijd die mag verstrijken tussen aankondiging en stemming?
Kinderhand is snel gevuld kennelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
[..]
Lees dit nou eens...dat is pure poezie...een liefdesverklaring in optima forma....de wereld is mooi![]()
Bommie: 16quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Gert heeft NIET voor 00.00 gepost.![]()
Zijn Jappie en Maurisico dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had toch weinig tot niets uitgemaakt![]()
Wel gehaald kijk dan :quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En dáág Jappie![]()
Ook net niet.
Tsja, als Gert iets eerder was.
Jij voelt de bui al hangen losah.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:12 schreef Gert het volgende:
Sjongejonge wat een sneue minutenneukertjes hier.![]()
Tel mijn stemmen dan maar niet mee Cuall, het maakt toch niet uit voor de einduitslag.
Al heb ik liever dat je ze wel goedkeurt (ik heb ze nog in mijn post van 0:00 uur gepost), want het idee dat dat zure misselijke uitvretertje van een Coos stopt met deelname aan het spel spreekt me bijzonder aan.
De stand is dan toch 16, 12 en 10 voor Maurisico?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En dáág Jappie![]()
Ook net niet.
kutquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wel gehaald kijk dan :
demins is momenteel aanwezig op het forum demins - vrijdag 25 november 2005 @ 23:58 profiel quote
We weten niks
Usericon van demins
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear, Peter6000, Kribbet, Snaptnix, Coos
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A, Jappie
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje, APK, Demins
Motivatie:
Versabommie heeft mijn hulp niet nodig of het moet wel heel raar lopen.
Marisico heb ik zelf genomineerd, dus die ga ik nou niet in het huis houden.
Jappie heeft mijn punten het meeste nodig. Bovendien blijkt zijn avatar me op het verkeerde been te hebben gezet. Geen stoere jonge Rancho maar een fragiele, kwetsbare oude man. Dat levert punten op
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--->16
Maurisico-------->10
Jappie------------> 12
Demins.. heeft keurig optijd gestemd,daardoor heeft Jappie net op tijd toch ook genoeg punten binnen..
dus..
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
En dáág Jappie![]()
Ook net niet.
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |