abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:00:15 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32583863
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van vrijdag 25 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32584356
Discussie in de woonkamer over de dicussie met Lieske (nu zonder Roel en Dido)

Joost begreep haar standpunt wel over objectiviteit, maar kon geen argumenten aanhalen en lulde dus bagger. Toen we daar stonden had je je mond moeten houden en je er niet mee bemoeien. We stonden daar allemaal op een rij negatieve punten te doen. Je hoeft niet in de verdediging voor hun te gaan, zegt Rob


thx to trevenian

Lieske snapt niet dat er zoveel heibel om heen gemaakt moet worden, ze kent heel veel artsen uit haar omgeving die zeggen dat mensen hun objectiviteit verliezen als er mensen uit hun directe omgeving niet kunnen behandelen omdat ze dan hun objectiviteit verliezen.
Als er niet zo hoog van de toren was geblazen was er helemaal niets aan de hand geweest volgens Lieske.
Rob haalt er nog maar eens bij dat het Roel z'n opleiding in die kant is. Maar dan had ik harde zaken moeten zeggen, zegt Lieske. Volgens Rob had ze dat dan moeten doen. Lieske had bijna gezegd dat ie dan z'n studie maar overnieuw moest doen.

Lieske snapt echt niet dat ze zo gigantisch aangevallen moest worden. Iedereen weet hoe moeilijk ik het ermee had. Ik heb weinig voelspriet, maar jezus hou daar even rekening mee zeg.

Rob zegt, je had ook kunnen denken ze is 2 maatjes kwijt, ze is emotioneel, 19 jaar. Daarom heb ik me ook beetje afzijdig gehouden.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32584631
Volgens mij ben ik enige die constant moet accepteren zegt Lieske. Nee hoor reageert de rest.
Voor je gevoel sta je wel in je recht, maar Roel staat voor zijn gevoel ook in z'n recht. Zand erover en beide moeten het accepteren.
Kan je begrijpen dat ik me enigszins alleeen voel staan zegt Lieske. Joost reageert, maar we kunnen het de laatste weken toch leuk hebben. Ok jij bent niet m'n beste vriendin in huis, maar mag je wel.
Sta zeker wel m'n mannetje en zeker wel mbt mijn mening. Rob antwoord, dat heb je toch ook goed gedaan. Je hebt je gram echt wel gehaald, je hebt je goed geweerd. Maar je moet het nu gewoon acepteren en zand erover.
Lieske lijkt zich vooralsnog niet aan de vredesbesprekingen over te leveren.
Nathalie, Ook al zie je me als het beste vriendinnetje van Dido, be nhet ook niet altijd met Dido eens, ze heeft ook een eigen ik. En vind het ook goed dat ze er nog is
Rob geeft haar nog mee dat ze niet altijd de eerste, de beste, de slimste te zijn. Alsje er niet uit komt moet je dat gewoon accepteren en verdergaan.
Nathalie zegt nog dat Lieske het veel negatiever inziet als de rest. Iedereen heeft 't leuk met je. We moeten allemaal nomineren, maar we moeten, we hebben geen hekel aan elkaar.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32584711
Nathalie ziet ook liever een vrolijke Lieske. Als ze haar vrolijk ziet, wordt ze zelf ook vrolijk. Volgens Rob moet ze gewoon doen zoals jezelf bent, maar je kan niet 2 dagen met die discussie doorgaan. Het zit me ook nog wel hoog zegt Lies.

Wie laat de mayo altijd buiten de koelkast staan, irriteert me mateloos, gooit Lies er ineens tussendoor.

Je moet het accepteren, dat doe ik toch ook zegt Lies. Nee zegt Rob dat doe je niet. We kunnen er nog wel 4 uur over doorgaan. Oja, antwoord Lies maak daar maar 5 uur van.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32586122


Iedereen is in de slaapkamer in rep en roer. Ze missen allerlei persoonlijke dingen. Zo mist Joost een foto van zijn "Bren", Rob mist de foto van zijn kinderen, er wordt een brief vermist van Roel en 2 brieven van Dido, geboortekaartje van Nathalie. Wat Lieske genoemd heeft weet ik niet, maar op deze manier wordt het voor ons streamers wel duidelijk welke opdracht zij vanmiddag gekregen heeft van BB.

Vooral Joost is behoorlijk over de rooie. "Het zijn wel persoonlijke dingen hoor", zegt hij. Joost loopt naar de deur van de DBK en roept heel hard "Open maken". Maar dat is natuurlijk tevergeefs.
Rob probeert de boel wat te sussen en zegt tegen Joost dat hij maar gewoon moet gaan slapen en dat ze morgen wel verder zien.

[ Bericht 48% gewijzigd door M-en-A op 26-11-2005 01:33:46 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32586154
Drama's

Er zijn persoonlijke spullen weg gehaald...zoals foto's en brieven..

Joost is boos!

De rest maakt het niet zo vbel uit...het zal wel met een opdracht te maken hebben
pi_32586287


Dido is uit bed gekomen en gaat een sigaretje roken. Joost loopt naar de telefoon.
"Hallo Big Brother, met Joost. Ik even melden dat er persoonlijke dingen uit het huis verdwenen zijn. Als jullie nog wakker zijn wil je me dan naar de DBK roepen. Want ik heb echt even wat met jullie te bespreken, dit kan niet zo. En bel even de politie. Ik ga nu naar bed, ik hoor jullie wel"
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32586324
Joost belt met BB...Voor een gesprek in de DBK

En hij vraag of ze de politie kunnen bellen
pi_32586419
Dido en Roel zitten even te praten over het voorval. Ze sommen nog eens even op wat er vermist is en gaan na wie er vanmiddag naar de DBK geroepen zijn. Ze komen uit op Lieske en vermoedden dat zij een opdracht heeft.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32586477


Daarna bedenkt Dido ineens dat Naat ook naar de DBK is geweest. En dat ze daarna naar de geheime kamer moest komen om de dokter te laten kijken en dat die dokter niets wilde zeggen. Dat Naat vertelde dat ze later zou horen wat de uitslag was. "En die uitslag heeft ze verder niet gekregen". Dus nu is ineens Nathalie de verdachte
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32586498
Roel zegt als het een geheime opdracht is dan laten we het maar zo, dan gaan we haar niet dwars zitten. Direkt daarna begint Dido weer te twijfelen en zegt dat ze Joost er ook wel voor aan ziet dat HIJ het zelf gedaan heeft. "Zo een mannetje is het wel", zegt ze.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32586590
Ze zijn er weer uit. Toen de hele groep naar de DBK moest komen en ze waren binnen moest Lieske ineen plassen. Voor die tijd was ze al in de DBK geweest voor haar gezicht. Maar Roel vindt dat wat te bot allemaal. Het staat nu voor ze vast. "Ja, logisch", zegt Dido.

We kunnen haar wel een beetje laten knijpen, we weten het nu 100% zeker, zegt Roel
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32586640
"In princiepe was het doelloos om ons allemaal in de DBK te laten zitten. Dus het is duidelijk", zegt Roel. Ze hadden volgens hem ook gewoon 1 persoon kunnen roepen. Ook dat ze nog extra moesten blijven zitten omdat er nog iemand in het huis zou lopen vind Roel vreemd.

Ze zitten nu plannetjes te maken hoe ze Lieske het een beetje moeilijk kunnen maken. Haar met verschillende opmerkingen laten weten dat ze haar verdenken. "We houden haar goed in de gaten hoor", zegt Dido.
Ze vraagt zich af of de spullen in de DBK zijn of dat Lieske ze verstopt heeft. Volgens Roel zal ze het allemaal wel verstopt hebben.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32587318
Alles weer in diepe rust op de slaapkamer.



(ook wij gaan ons bedje opzoeken )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 26 november 2005 @ 07:40:54 #15
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32588960
7:40
Kom net mijn Bed uit, maar zie toch echt Ingrid op de bank in de huiskamer liggen?!?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 26 november 2005 @ 07:44:43 #16
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32588968


Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:04:20 #17
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32589004

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:08:53 #18
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32589017
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32589019
Rob gaat naar het toilet met zijn ogen nog half dicht, gaat daarna zijn handen wassen en weer naar bed. Ingrid wordt niet opgemerkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door tommy7 op 26-11-2005 08:20:41 ]
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:26:47 #20
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32589067
Dat wordt een leuke verrassing voor de dames en heren als die straks wakker worden en Ingrid op de bank zien liggen !
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32589116
rob is opgestaan maar loopt slaapdronken door de keuken en heeft ingrid nog niet opgemerkt
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:35:38 #22
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32589128
Rob in de keuken en heeft nog steeds niks in de gaten!!! Druk, druk druk. Zijn ogen zijn duidelijk nog niet open.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:36:15 #23
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32589132
Ingrid blijft rustig slapen!
Born this way
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:39:31 #24
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32589147
Duurt toch al gauw een minuut of vijf. Water koken, keuken uitruimen, paar keer naar de afvalemmer, EN IK ZIE NIKS ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:40:58 #25
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32589159
Rob bekijkt de foto's van de ex bewoners!

ingrid ligt nog in diepe rust Rob heeft niks door!

Nathalie komt ook uit bed! om te plassen
Born this way
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')