abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32688850
Ach een paar idioten die zich niet kunnen gedragen heb je bij elke club zitten. Deze mogen van mij een stadion verbod krijgen en de boete mag op ze verhaald worden in dit soort gevallen.

Verder een heerlijke overwining. uit de laatste 6 wedstrijden 16 punten. Hopenlijk wordt dit 19 uit 9.

Een heerlijke reeks zet Vitesse neer en het thuis publiek wordt dit seizoen ook vermaakt!
pi_32692451
Ajax zal zich ook even achter de oren krabben als ze hun rechtsbuiten, met passeer actie, snelheid en goede voorzet, bij een concurrent als Vitesse ziet spelen . Jammer dat er niet, net zoals bij Yakubu, een optie tot koop is bedongen.

De tweede helft was echt smullen!
pi_32694761
Gelukkig is die maar verhuurd kunnen ze hem volgend jaar weer terug halen
pi_32698694
Het draait ineens weer als een tierelier. Goed dat Sturing mocht blijven dus.

En Theo draait een zeer sterk seizoen inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32698909
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef methodmich het volgende:
Het draait ineens weer als een tierelier. Goed dat Sturing mocht blijven dus.

En Theo draait een zeer sterk seizoen inderdaad.
Kijk, een winnende coach heeft altijd gelijk, toch ben ik geen liefhebber van Sturing.
Dan zal hij eerst eens ballen moeten tonen als straks Knopper bv weer terug is (wat dan).
En hij zal met een tactische move vitesse eens een topclub moeten laten verslaan.
Hij zal het wisselbeleid drastisch moeten verbeteren (laatste wedstrijden al beter dacht ik zo).

We zullen het in het verdere verloop van het seizoen wel zien, ook een trainer kan leren.
pi_32709637
Nou wel lekker winnen van NEC, anders gaan ze ons nog inhalen ook (ervan uitgaande dat ze nu winnen bij Willem II)
pi_32710925
Ja dat gaat gewoon heel lastig worden. Team met enorm veel vertrouwen, spelen thuis, worden door het publiek gedwongen om te winnen van Vitesse, krijgen heel weinig tegengoals en dan vergeet ik vast nog wel wat negetieve dingen voor Vitesse.

Positieve dingen voor Vitesse, ze scoren makkelijk, ze hebben enorm veel vertrouwen, ze spelen uit (dus hoeven het spel niet te maken en kunnen optimaal gebruik maken van de snelheid voorin).

Ik hoop op een gelijkspel (uiteraard is meer altijd welkom), dan doe je het gewoon goed. Als het maar geen saaie 1-0 of 0-0 ofzo wordt. Ik hoop op een spannende enerverende derby!
pi_32712732
Probleem is dat we eigenlijk teveel tegendoelpunten krijgen. Is niet erg zolang je er steeds eentje meer maakt, en dat gebeurd dan ook nog wel. Maar tegen NEC wordt niet veel gescoord, dus dan moet je naar mijn mening ook niet teveel risico's nemen als verdediging zijnde. Ben benieuwd zondag.
  donderdag 1 december 2005 @ 08:25:09 #59
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32718676
Babos staat op dit moment lekker te keepen. Hij heeft weer een hoop vertrouwen en dat kun je aan hem zien. Ik denk dat het zondag 1-0 voor NEC wordt....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32733363
NEC uit moet lukken. Gewoon die jongens blind laten stormen en dan toeslaan via de snelle negers.
www.thuisuiteten.nl
pi_32733438
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
NEC uit moet lukken. Gewoon die jongens blind laten stormen en dan toeslaan via de snelle negers.
Probleem is dat NEC niet blind gaat stormen
pi_32735221
Houd vertrouwen, het komt goed. Gaan ze wel doen, gedreven door haat en passie.
www.thuisuiteten.nl
pi_32785825
KOMOP VITES!
It's a casual life...
  zondag 4 december 2005 @ 00:59:01 #64
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_32797025

nijmegen leeft & arnep beeft
pi_32798392
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:59 schreef cazzie het volgende:
[afbeelding]

nijmegen leeft & arnep beeft
en zo ist maar net jong, wees blij dat jullie een keer positief de wedstrijd in gaan
pi_32799344
Ik denk een 0 - 0..
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32808584
eeen veroote 1-0 geworden voor nek. Vitesse speelde zwak beroert en slecht.

Een grote schande om zo een derby te verliezen!!!
pi_32808890
Geen enkele bal naar voren kwam goed aan. Negen van de tien kopduels gingen verloren. De flanken veel te weinig bereikt en gebruikt. Opgeteld maar één kans, en dat was een vrije trap van Janssen van weet ik hoeveel meter. Jammer.
pi_32810915
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef DeVinger het volgende:
Ja dat gaat gewoon heel lastig worden. Team met enorm veel vertrouwen, spelen thuis, worden door het publiek gedwongen om te winnen van Vitesse, krijgen heel weinig tegengoals en dan vergeet ik vast nog wel wat negetieve dingen voor Vitesse.

Positieve dingen voor Vitesse, ze scoren makkelijk, ze hebben enorm veel vertrouwen, ze spelen uit (dus hoeven het spel niet te maken en kunnen optimaal gebruik maken van de snelheid voorin).

Ik hoop op een gelijkspel (uiteraard is meer altijd welkom), dan doe je het gewoon goed. Als het maar geen saaie 1-0 of 0-0 ofzo wordt. Ik hoop op een spannende enerverende derby!
Dik terecht dat Vitesse hier op zijn bek gaat. Als je zo slap speelt verdien enkel minpunten!

Vitesse weer terug op aarde, met helaas volgende week een opgeleefd AJAX?
Jammer is alleen, NEC heeft de aarde verlaten en is vertrokken naar de hemel.
pi_32810924
1 - 0
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32812294
Zonde mannen, verliezen van NEC is doodzonde. Maar het komt wel goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_32816294
Verliezen is geen doodzonde zelfs niet van nek, maar met de instelling en mentalitijd die er vandaag was is het niet doozonde maar diep triest, schandalig en Vitesse onwaardig!!

Ja ik kan me er kwaad om maken als spelers een belachelijke inzet tonen en geen strijd leveren. Dat is het minste wat je van een speler kan verwachten. Inzet en strijd!
pi_32816344
Precies, je zet hiermee niet alleen jezelf als speler voor schut, maar ook ons als supporters.
  maandag 5 december 2005 @ 08:17:31 #74
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32827367
Wat een klote instelling had viteese zeg...Het was gewoon dik verdiend dat NEC won.
Ik vind het slecht dat Vitesse met zo'n instelling de derby gaat spelen. het leeft dan misschien niet meer ze in Arnhem zelf, maar in de dorpen tussen Arnhem en Nijmegnen in leeft de derby enorm.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 december 2005 @ 11:22:48 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32830166
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Domenica het volgende:
Precies, je zet hiermee niet alleen jezelf als speler voor schut, maar ook ons als supporters.
Helemaal als Theo zegt dat hij het verlies na 5 minuten al aan zag komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32832575
Op naar Ajax dan maar en daar hopen op eerherstel..

Wel weer lekker Vitesse krijgt een Nederlaag te verwerken en Ajax put weer moet uit een overwinning. Dat kan weer een leuke wedstrijd worden of weer totaal niet.
pi_32835379
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
Op naar Ajax dan maar en daar hopen op eerherstel..

Wel weer lekker Vitesse krijgt een Nederlaag te verwerken en Ajax put weer moet uit een overwinning. Dat kan weer een leuke wedstrijd worden of weer totaal niet.
Ja jammer dat AJAX weer opgeleefd lijkt, dat moet nog altijd eerst blijken in uit-wedstrijden, maar toch...

De concurrentie heeft relatief makkelijke wedstrijden, alleen NEC uit bij RODA is op papier nog lastig. Het is dus zaak om punten te blijven pakken, het is en blijft AJAX, dus met ieder punt moet je in principe blij zijn, maarja, nu je eenmaal bovenin staat moet je daar ook blijven.
  maandag 5 december 2005 @ 14:52:41 #78
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32835691
Programma tot de winterstop:

NEC - Roda (uit) Groningen (uit) PSV (thuis) Sparta (uit)
Ajax - Vitesse (uit) Nac (uit) Groningen (thuis) Heerenveen (uit)
Vitesse- Ajax (thuis) Sparta (uit) Nac (thuis) Heracles (uit)

Kwa zwaarte scheelt het allemaal niet veel
pi_32839220
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef Lionheaad het volgende:
Programma tot de winterstop:

NEC - Roda (uit) Groningen (uit) PSV (thuis) Sparta (uit)
Ajax - Vitesse (uit) Nac (uit) Groningen (thuis) Heerenveen (uit)
Vitesse- Ajax (thuis) Sparta (uit) Nac (thuis) Heracles (uit)

Kwa zwaarte scheelt het allemaal niet veel
Laten we niet al teveel zweven, AJAX is geen concurrent, die staat aan het einde vh seizoen wel boven ons

Heerenveen, RKC, NEC, Utrecht zie ik als de grootste concurrenten op dit moment

NAC, Twente, RODA kunnen zich daar nog tussen nestelen
Groningen zie ik niet als concurrent, en verder natuurlijk ook niet.
pi_32839451
Ajax komt altijd net in vorm als ze weer tegen Vitesse moeten... Spelen ze slecht, komt Vitesse en gaan ze weer scoren...
  maandag 5 december 2005 @ 19:22:14 #81
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32842857
ajax thuis is gewoon een wedstrijd waar Vitesse van kan winnen hoor!
Overigens is Ajax wel een concurrent, ze staan immers onder ons.
Maximaal 4 regels
pi_32842913
Hopelijk na de winterstop ook weer met Michael Jansen. Iemand die weet hoe het daarmee gaat momenteel?
www.thuisuiteten.nl
pi_32844583
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:22 schreef Tha_Mars het volgende:
ajax thuis is gewoon een wedstrijd waar Vitesse van kan winnen hoor!
True, maar daar moet je je punten niet pakken. Wel uit bij NEC
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:22 schreef Tha_Mars het volgende:
Overigens is Ajax wel een concurrent, ze staan immers onder ons.
Wake up
pi_32845116
quote:
Hopelijk na de winterstop ook weer met Michael Jansen. Iemand die weet hoe het daarmee gaat momenteel?
Bezig met Herstellen. Zoals het er nu naar uitziet zal hij wel weer terug komen. Wanneer geen idee. Met dit soort zaken nemen ze natuurlijk goed de tijd en ga je voor zekerheid.
  maandag 5 december 2005 @ 20:56:35 #85
135637 JeffLebowski
The Dude is not in
pi_32845658
"This act will not stand... man!"
pi_32845864
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:56 schreef JeffLebowski het volgende:
[afbeelding]
ah wat een lieve jochies

btw, heeft een van jullie mama's die foto gemaakt of?
(knettergoede kleinering)

[ Bericht 12% gewijzigd door DeVinger op 05-12-2005 21:19:22 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:18:45 #87
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32851676
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef DeVinger het volgende:

[..]

True, maar daar moet je je punten niet pakken. Wel uit bij NEC
[..]

Wake up
jup dat is helemaal waar, alleen dat gebeurt niet dus zal je ergens anders je punten moeten pakken.
En ajax is echt niet zo goed als iedereen opeens weer denkt... Ik heb er wel goede hoop op
Volgens mij heeft ajax het namelijk drukken met het uitprocederen van hun eigen spelers, en kijken of ze een nieuwe met trein kunnen uitrijden en daarvoor een trein spelers binnen kunnen halen...
Maximaal 4 regels
pi_32869515
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Bezig met Herstellen. Zoals het er nu naar uitziet zal hij wel weer terug komen. Wanneer geen idee. Met dit soort zaken nemen ze natuurlijk goed de tijd en ga je voor zekerheid.
Zeker gezien Di Tommaso, zullen ze weer extra voorzichtig zijn denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:25:38 #89
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32869998
Hee foute titel dit jongens! laten we dit topic maar gauw voltypen!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_32874951
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef Domenica het volgende:
TT's zijn debiel, aan het einde van dit topic al lang niet meer van toepassing
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:55:55 #91
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_32876486
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:25 schreef Elvislives het volgende:
Hee foute titel dit jongens! laten we dit topic maar gauw voltypen!
* steentje bijdraagt
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:29:23 #92
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32877646
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:16 schreef Domenica het volgende:

[..]
doe je nog meer voorspellingen?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 7 december 2005 @ 10:06:26 #93
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32884459
tis idd tamelijk vervelend dat je er nu steeds aan herinnerd wordt. Ohjah, zondag vooraf aan de wedstrijd speelt oud-Vitesse een wedstrijd tegen het RTLsterrenteam (uche).
Komen lekker veel oud spelers : Theo Bos, Marc van Hintum, John van de Brom, Martin Laamers, Huub Loeffen, Rick Hilgers, Bart Latuheru en Patrick Baltus op de grasmat. Ook zijn wellicht Orlando Trustfull, Dejan Curovic, Louis Laros en Frans Thijssen van de partij.

DJ superstar jalalalaaala
Maximaal 4 regels
  woensdag 7 december 2005 @ 13:36:36 #94
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_32889506
Heb nu al zin in zondag. We gaan winnen van Ajax, NEC verliest, staan we vierde. Met het resterende programma tot de winterstop gaan we dan gewoon lekker als nummer 4 de twee-weekse winterstop in!
pi_32889572
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:36 schreef NRH het volgende:
Heb nu al zin in zondag. We gaan winnen van Ajax, NEC verliest, staan we vierde. Met het resterende programma tot de winterstop gaan we dan gewoon lekker als nummer 4 de twee-weekse winterstop in!
als voetbal toch eens zo makkelijk was
pi_32891293
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef Elvislives het volgende:

[..]

doe je nog meer voorspellingen?
Vitesse - Ajax 2-1
pi_32892356
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:36 schreef NRH het volgende:
Als dat gaat gebeuren (wat ik ook hoop hoor), dan ga ik spontaan weer in Sinterklaas geloven
pi_32910634
Afwachten of Grygera en Maduro weer fit zijn zondag al leek het nuet zo best.

Kan zondag wel eens een leuke pot worden. Begin er een positief gevoel over te krijgen.
pi_32920980
quote:
Amoah in januari naar Borussia Dortmund

8/12/2005 15:22

EXCLUSIEF - Matthew Amoah heeft een nieuwe club gevonden. De Ghanese spits verruilt Vitesse in de winterstop voor Borussia Dortmund. Bij de club van Bert van Marwijk tekent Amoah een contract tot medio 2008. Hij moet nog wel medisch worden gekeurd.
Met de transfer beurt Vitesse nog wat geld voor de 25-jarige international. Amoahs contract in Arnhem zou komende zomer aflopen. Hij had al te kennen gegeven aan een nieuw avontuur toe te zijn.

Amoah zit al sinds het seizoen 1998/99 bij Vitesse, dat hem een seizoen later tijdelijk stalde bij Fortuna Sittard. In 170 competitiewedstrijden maakte hij tot nog toe zestig doelpunten voor Vitesse.

Amoah is de vierde speler uit de Nederlandse competitie die Bert van Marwijk heeft aangetrokken. De coach van BVB haalde eerder al Ebi Smolarek (Feyenoord), Dennis Gentenaar (NEC) en Cedric van der Gun (ADO Den Haag).
bron:vi.nl

Toch jammer hoor.. Dat we hem kwijt zouden raken wisten we al, maar had hem nou gewoon tot aan de zomer zijn goaltjes laten maken .

Nouja, wie wordt zijn opvolger? Ik zeg Huysegems als huurling.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:45:43 #100
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32924449
schijnt 4 ton voor hem betaald te zijn... huysegems speelt bij AZ als buitenspeler weet dus niet of dat nou de juiste opvolger is... misschien hersi als spits met daarachter knopper...
Maximaal 4 regels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')