Ongelooflijk bijna he...quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Adelante het volgende:
mensen moeten de lampen van hun auto uitdoen en de verwarming lager zetten, meer dan 100 auto's hebben het al begeven onderweg
ook heel twente zit voorlopig nog zonder stroom
en er is nog meer zeer zware sneeuwval voorspeld
Kweenie hoor, maar ik heb stroom zat hierquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Adelante het volgende:
mensen moeten de lampen van hun auto uitdoen en de verwarming lager zetten, meer dan 100 auto's hebben het al begeven onderweg
ook heel twente zit voorlopig nog zonder stroom
en er is nog meer zeer zware sneeuwval voorspeld
Hier in het Noordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanacht en morgen vooral in het noorden kans op flink wat sneeuw.
Denk jij, kom je morgen vroeg achterquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier in het NoordenIk dacht dat we niks meer kregen
![]()
Ik ben benieuwd dan, ik dacht echt alleen nog het zuiden en oosten en dat wij hier in het Noorden er verder niet veel meer van zouden krijgen..maar dat was meer op basis van teletekst...quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Denk jij, kom je morgen vroeg achter
Teletekst is gelulquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd dan, ik dacht echt alleen nog het zuiden en oosten en dat wij hier in het Noorden er verder niet veel meer van zouden krijgen..maar dat was meer op basis van teletekst...
Ga jij dat hopen??quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:22 schreef Blik het volgende:
speedygj
denk jij dat het zuiden van het land nog wat van de sneeuw die vannacht van het noorden komt gaat meepikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |