Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef sbientje het volgende:
lelijke wijvuhhhhh
sorry, ik liet me even gaan
zosja en marlies hebben allebei een liedje van alanis morrisette gezongen tijdens de workshop
Hun eerste singles zijn allebei gruwelijk geflopt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
Okee..
Wat hebben Zosja en Marlies met elkaar gemeen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:56 schreef Cee het volgende:
Ze hebben allebei in de Aktueel gestaan?
Ehmm...ik heb al een vraag gesteld hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef LeBeau het volgende:
Sven schiet lekker op.
Cee had nog een antwoord open staanquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehmm...ik heb al een vraag gesteld hoor? Jullie moeten 'm alleen nog beantwoorden.
Whehequote:Op woensdag 30 november 2005 09:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marlies heeft ín de Aktueel gestaan en Zosja heeft een stapel Aktueels waar ze óp gaat staan als ze een lamp moet verwisselen.
Heerlijk die rustquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:01 schreef BVO het volgende:
Loopt een beetje dood zo he.
Nee, dat zijn de vragen over buitenlandse Idols. Daar heb ik echt de ballen verstand vanquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:42 schreef LeBeau het volgende:
Ergste. Vraag. Ooit.
Dakanniehe, als mod.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:44 schreef Svensational het volgende:
Nee, dat zijn de vragen over buitenlandse Idols. Daar heb ik echt de ballen verstand van.
Ik ken Gareth Gates, Will Young en Kelly Clarkson.quote:
Maud - Are You Gonna Go My Way (Lenny Kravitz).quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Noem uit Idols 2 minimaal 2 finalekandidaten die een liedje zongen van een artiest van het andere geslacht en noem daarbij ook de artiest en de titel van het nummer.
Wie zong dit, hoe heet het nummer en uit welke liveshow komt het.quote:Well I know, you know better
Everything I say
Meet me in the country for a day
We'll be happy
Die bedoelde ik dus nietquote:Op zondag 4 december 2005 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
of was het Jim en Charlotte/Marieke ?
Je had ook nog Marieke-Wayne/Jimquote:
Sbientje +1quote:Op zondag 4 december 2005 23:22 schreef sbientje het volgende:
paradiso?
sbientje +1quote:Op zondag 4 december 2005 23:36 schreef sbientje het volgende:
ze hebben allebei crazy little thing called love gezongen!
Svensational +1quote:Op zondag 4 december 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
Guus?
Wie zei dit over wie?quote:Ik ken weinig jongens die zoveel spirituele bagage hebben als mijn *****
Is het de vader van Jim Wynn/Hendriks?quote:
quote:
quote:
Ook fout!quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
Herineken Music Hall??
Jesus..nog niet.quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
Melkweg?
Je bent warm (op een rare manierquote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef BVO het volgende:
De Kuip?
Close!quote:
FOK! Idols Trivia #6quote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef sbientje het volgende:
de kuip?
quote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef sbientje het volgende:
de kuip, arena is warm op een of andere manier
gelredome?
Ook niet.quote:
voor The Boxquote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]![]()
Boris heeft er ook opgetreden.
Hèhèquote:Op maandag 5 december 2005 16:53 schreef Svensational het volgende:
Voor PURE bedoel je? Dat is toch altijd in Hotel Arena?? Tenminste sommigen...
Dat verklaart ook die hints meteen.
2 zielen 1 gedachtequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef Cee het volgende:
Was dat ons aller mekkerschaapje Sharon?
Raffish was ná Idols IIquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Breathe was tijdens de workshops van Idols 2, "Im feeling free, tonight is just for me" komt uit Let Go van Raffish.
Ik heb niet gezegd dat beide teksten tijdens Idols waren gezongenquote:
Het ging over een buitenlandse idol.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat beide teksten tijdens Idols waren gezongen
que?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging over een buitenlandse idol..
quote:
Raffish is niet buitenlandsquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Cee het volgende:
Van mij mag je.
Welke NL Idols kandidaat zong tijdens welke ronde een nummer van een buitenlandse Idol?
Ik verduidelijkte jouw vraag/constatering , was geen antwoordquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Raffish is niet buitenlands.
Kelly Clarkson - A Moment Like This volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:49 schreef Cee het volgende:
Wat 'n verwarring.![]()
CDP ging verder in op z'n vraag, die van mij is nog geheel onbezoedeld en onbeantwoord, welke NL Idols kandidaat zong in welke ronde een liedje van een buitenlandse Idol?
Oh, nu snap ik 'tquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik verduidelijkte jouw vraag/constatering , was geen antwoord
Ja, en ook dit slaat weer nergens op. Het is niet zo dat er elke vijf minuten een nieuwe vraag gesteld moet worden hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:23 schreef BVO het volgende:
Mensen die te bedonderd zijn om een nieuwe vraag te stellen mogen ook geen antwoord geven vind ik!!!
Volgens mij insinueert niemand datquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:27 schreef Svensational het volgende:
elke vijf minuten
Volgens mij insinueert niemand datquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef BVO het volgende:
telkens een week wachten
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:34 schreef Svensational het volgende:
Dit is de eerste keer dat het een paar dagen duurt
Is dat de nieuwe vraag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:44 schreef BVO het volgende:Gemist dat ik m'n pluspunt al gekregen had
.
Ze zit nog in Libanon nu geloof ik, maar ze ziet er nog steedsuit kan ik je melden
.
Hoe heet ze dan van haar achternaam?.
Que?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
Dan weet niet hem zonder te zoek lijkt me
Je hebt er één goed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai 49%, Jim 51% en Dewi 28%?
Dewi geen idee, was in ieder geval een stuk minder.
Paula Abdul, Randy Jackson en Simon Cowell.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:40 schreef LeBeau het volgende:
Hoe heten de drie juryleden van American Idol?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:46 schreef Bupatih het volgende:
Randy Jackson, Simon Cowell en Paula Abdul.
[afbeelding]
shiNinG_staR +1quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heineken music Hall.
Oh ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:57 schreef LeBeau het volgende:
Mandy van Barry Manilow.
LeBeau +1quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:57 schreef LeBeau het volgende:
Mandy van Barry Manilow.
Ah fuck, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:53 schreef BVO het volgende:
Ze zong het in de eerste liveshow.
als ik zeg eerste (en laatste) workshop, dan snap je toch wel dat ik liveshow bedoelquote:Op donderdag 29 december 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
BVO toch
Want je zei workshop, dan moet je dat later niet opeens gaan veranderen.
Dit zal wel weer de logica van een vrouw zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
als ik zeg eerste (en laatste) workshop, dan snap je toch wel dat ik liveshow bedoel
Nee, want dat is toch ook van toepassing op de workshopquote:Op donderdag 29 december 2005 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
als ik zeg eerste (en laatste) workshop, dan snap je toch wel dat ik liveshow bedoel
ik doe wel een nieuwe vraag anders hoor
Dikke lul, drie bier, BVO krijgt gewoon een puntquote:Op donderdag 29 december 2005 19:15 schreef sbientje het volgende:
okee, de nieuwe vraag
wat zong meike in haar eerste (en laatste) LIVESHOWW?
Wat een hartverwarmende steunquote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dikke lul, drie bier, BVO krijgt gewoon een punt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
Zelfde kleur mascara?
Hairextensions?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:21 schreef BVO het volgende:
Close, closeeee........
Permanent?quote:
shiNinG_staR +1quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
De knotjes!
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
+1 BVO
De andere films waren War of the Worlds en Harry Potter, vooral die laatste is wel grappig, vind ik niet echt bij hem passen.
Wel zonder te spieken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |