quote:
Ook fout!quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
Herineken Music Hall??
Jesus..nog niet.quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
Melkweg?
Je bent warm (op een rare manierquote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef BVO het volgende:
De Kuip?
Close!quote:
FOK! Idols Trivia #6quote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef sbientje het volgende:
de kuip?
quote:Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef sbientje het volgende:
de kuip, arena is warm op een of andere manier
gelredome?
Ook niet.quote:
voor The Boxquote:Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]![]()
Boris heeft er ook opgetreden.
Hèhèquote:Op maandag 5 december 2005 16:53 schreef Svensational het volgende:
Voor PURE bedoel je? Dat is toch altijd in Hotel Arena?? Tenminste sommigen...
Dat verklaart ook die hints meteen.
2 zielen 1 gedachtequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef Cee het volgende:
Was dat ons aller mekkerschaapje Sharon?
Raffish was ná Idols IIquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Breathe was tijdens de workshops van Idols 2, "Im feeling free, tonight is just for me" komt uit Let Go van Raffish.
Ik heb niet gezegd dat beide teksten tijdens Idols waren gezongenquote:
Het ging over een buitenlandse idol.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat beide teksten tijdens Idols waren gezongen
que?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het ging over een buitenlandse idol..
quote:
Raffish is niet buitenlandsquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Cee het volgende:
Van mij mag je.
Welke NL Idols kandidaat zong tijdens welke ronde een nummer van een buitenlandse Idol?
Ik verduidelijkte jouw vraag/constatering , was geen antwoordquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Raffish is niet buitenlands.
Kelly Clarkson - A Moment Like This volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:49 schreef Cee het volgende:
Wat 'n verwarring.![]()
CDP ging verder in op z'n vraag, die van mij is nog geheel onbezoedeld en onbeantwoord, welke NL Idols kandidaat zong in welke ronde een liedje van een buitenlandse Idol?
Oh, nu snap ik 'tquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik verduidelijkte jouw vraag/constatering , was geen antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |