abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32586050
Lekker voor je .
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:37:21 #52
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_32589899
Leuk zo'n dagje, had ik ook maar vertraging.
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
pi_32589957
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_32589979
Hoe kan zo een dorp als Amersfoort nou zoveel publiek trekken op de vrijdagavond?
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
pi_32590158
hoi,
mijn reis met de NS begon op vrijdag 25 november om 18:29 te Amsterdam,
ik kwam aan in Maastricht op zaterdag 26 november 9:30

een nieuw record dus van 15 uur

wat betekent dat ik nu eens ga slapen....

bedankt NS voor de ervaringen van vannacht, van opgevangen worden op een politiebureau (omdat de NS ons liet stikken) tot bier zuipen in een kroeg tot uren slapen in een stilstaande trein, om tenslotte een indrukwekkende tocht met de treintaxi door de sneeuw te maken, glibberen en glijden met max 50 km/u op de autosnelweg...
en de 50 niet vergeten...

jaja een speciaal dagje was het wel, al kan ik me niet herinneren dat er vrijdag de 13e op de kalender stond wanneer maak je anders mee dat er een treinbotsing, een zelfdoding, blikseminslag en bomen op de rails zich voordoen binnen een paar uur? PRECIES op het traject dat IK moest volgen
Nobody fucks with The Jesus
pi_32590183
ts je bent niet de enige hoor
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:29:34 #58
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_32590974
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:07 schreef Mainport het volgende:
Ik woon in Winterswijk!
heb ik tot mijn 16de gewoond. ben nu 18
ik had een zilver-grijze aprillia classic brommer (chopper model) stond altijd voor het politie bureau
pi_32591018
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:25 schreef Furious het volgende:
Maar de kat was wel gratis.

[afbeelding]
pi_32595250
Ik kwam rond 18.40 op Amsterdam Centraal aan, vroeg me af waarom er zoveel mensen waren, stapte in de trein die om 18.45 vertrok en drie kwartier later was ik in Utrecht, alwaar ik een volle stationshal aantrof en een leeg vertrektijdenbord. Lekker thuis gegeten, heerlijk warm!
pi_32595614
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:10 schreef Dirktator het volgende:

Lang leve het versterkte broeikaseffect en haar gevolgen!
Het smoesje dat de overheid gebruikt om ons onze centjes af te pakken en verders geen geld te investeren in infra stuktuur. Heb je wel eens naar de kaart van Nederland gekeken en bedacht hoeveel er van wegen te zien zou zijn als die op de juiste schaal van de kaart waren getekend? Ik denk niet dat er een fine-liner te koop is, die die lijndikte (lijn-dunte) aan kan. De dames truttebol, die sinds mensen heugnis de scepter zwaaien op verkeer- en waterstaat verdienen het om publiekelijk tentoongestelt te worden op de Dam in Amsterdam - zoals ze dat enkele eeuwen terug deden met misdadigers. Dit tuig is niet veel beter, Weg May-en met de opvolgsters van May Weggen. Ik ben de dagelijkse brainwashing die ons wijs probeert te maken dat de auto de schuld is van alle ellende meer dan zat. De CO2 uitstoot uit de oceanen is zo groot dat alle verhaaltjes over de invloed van de mens stierenpoep is.

Opwarming...?? Mars warmt ook op. Zou er misschien meer aktiviteit op de zon zijn waardoor de erom heen cirkelende planeten een halve graad of zo warmer worden?

Wel thuis en.... slaap zacht - de regering waakt - ook over jou
schrijver van het boek Judas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')