22 uurquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:50 schreef luciferist het volgende:
ik had de trein van 11.05 was om 9.00 thuis
dus 10 uur vertraging, en dit kun je niet eens terug vragen.
kut syntus!
The 900. Nooit van gehoord?quote:
en waar had die trein dan moeten keren slimmeke?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:50 schreef luciferist het volgende:
terwijl ze wel hadden kunnen rijden naar station lievelde (lichtenvoorde/groenlo) want daarna lag pas de boom op de rails, maar er werd niet gereden
Veel treinen kunnen ook achteruit meen ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en waar had die trein dan moeten keren slimmeke?
hoe hejt daquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hoe heyt ta
zoiets zeg je dat toch ?![]()
Pics.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:29 schreef mstx het volgende:
Ik had daarnet 6 uur vertraging! Om 16:00 stond ik op Utrecht Centraal en om 22:00 was ik in Ede-Wageningen.
We gingen van Utrecht centraal eerst met de sprinter naar Amsterdam-Duivendrecht, vanaf daar naar Amersfoort.
In de trein van Amersfoort was het echt ziekelijk druk. We stonden in zo'n ruimte waar de deuren zitten met 35 (!!!) man! Dat betekent dus dat in de hele trein iets van 2000-2500 man zaten.. We zaten daar dus echt he-le-maal opgepropt. Niet normaal!
![]()
Amersfoort was het eindstation van die trein dus iedereen stapte er uit. Het hele perron, alle (rol)trappen, alle gangen zaten vol met mensen. (Foto's volgen) .
Amersfoort-Ede was gelukkig iets minder druk.![]()
snowboardenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:50 schreef luciferist het volgende:
over het feit dat ik niet heb kunnen boarden nog niet eens meegerekend
5 kilometer is een uurtje lopen, niet mekkerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:10 schreef Dirktator het volgende:
Ik sta nog steeds vast in Venlo. Gelukkig woont daar familie van mij waar ik kan overnachten...Triest is echter dat ik maar 5 kilometer van mijn woonplaats verwijderd ben en er geen bussen noch taxi's rijden.
Lang leve het versterkte broeikaseffect en haar gevolgen!![]()
Ga jij maar eens in een sneeuwstormpje lopen met een zware weekendtas. Geen haar op mijn balzak die daar aan denkt. Bovendien, ik word goed verwend door mijn tante hier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
5 kilometer is een uurtje lopen, niet mekkeren
Dat klinkt echt heel smerig!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:17 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in een sneeuwstormpje lopen met een zware weekendtas. Geen haar op mijn balzak die daar aan denkt. Bovendien, ik word goed verwend door mijn tante hier.![]()
quote:
Je woont in de achterhoekquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:50 schreef luciferist het volgende:
hoop geproat
Had ook niet gelukt want in de trein kon je niet meer dan 5 centimeter bewegen. Ik kon zelfs m'n voeten niet bewegen omdat er een meisje tegen me aan zat gedrukt (niet dat ik dat nou zo erg vondquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een hoop mensen. Gelukkig ging de conducteur maar niet de vervoersbewijzen controleren.... had 'ie wel ff werk.![]()
Naja als je eenmaal Utrecht uit ben dan schiet het allemaal wel op enzo..quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:15 schreef Skv het volgende:
Mijn pa is een dagje naar de HCC.
Die zit al vanaf half vijf te proberen om terug naar Enschede te komen vanaf Utrecht Centraal.
Hij belde net dat hij eindelijk in Deventer is, maar dat ze daar nog niet verder komen.
Ze zeggen alleen wat níet rijdt, in plaats van wat er nog wél rijdt.
Sterkte, pa
Ja, nu wel, maar vanmiddag niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Naja als je eenmaal Utrecht uit ben dan schiet het allemaal wel op enzo..
Zal ik hier ff uit 't raam hangen en zwaaien als de intercity langskomt? (Deventer-Colmschate)quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:15 schreef Skv het volgende:
Mijn pa is een dagje naar de HCC.
Die zit al vanaf half vijf te proberen om terug naar Enschede te komen vanaf Utrecht Centraal.
Hij belde net dat hij eindelijk in Deventer is, maar dat ze daar nog niet verder komen.
Ze zeggen alleen wat níet rijdt, in plaats van wat er nog wél rijdt.
Sterkte, pa
Ieder nadeel heb z'n voordeel is wel op z'n plaats hierquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:24 schreef the900 het volgende:
Een neef van me zat vast hier in Arnhem, moest nog helemaal naar het hoge noorden (Dokkum)
Hij was wel blij dat ik mijn slaapplek bij m'n moeder thuis voor hem heb opgegevenBen zelf maar bij m'n vader thuis gaan slapen.
Nee, hij neemt Deventer -> Almelo -> Hengelo -> Enschede.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:27 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zal ik hier ff uit 't raam hangen en zwaaien als de intercity langskomt? (Deventer-Colmschate)![]()
Waar wil ie dan langs? Via Zwolle?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, hij neemt Deventer -> Almelo -> Hengelo -> Enschede.
Kom niet langs colmschate toch?
Ach, ik heb het wel voor m'n neef over om ff 500 meter te lopen en daar op een matrasje te gaan slapenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ieder nadeel heb z'n voordeel is wel op z'n plaats hier
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:25 schreef Furious het volgende:
Maar de kat was wel gratis.
[afbeelding]
Ik heb nog nooit een conducteur gezien met erge vertragingen volgens mij slaan ze die ritten over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een hoop mensen. Gelukkig ging de conducteur maar niet de vervoersbewijzen controleren.... had 'ie wel ff werk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |