abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:45:16 #51
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32581858
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:42 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Zoals Tijger_m al zei hoef ik dat niet. Ik vind het belangrijk, en gelukkig de politiek met mij.
De subsidie is reeds vastgelegt, dus als jij wilt dat er iets veranderd, zul jij de politiek moeten overtuigen
Subsidies moeten gerechtvaardigt worden. Niet andersom. Dus kom op met je argumenten. Alles is tot nu toe afgeschoten. DUS: geen subsidie voor kunst meer volgende kabinetsperiode
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32582007
Die zijn gerechtvaardigt, al vind jij van niet

Ik laat het hierbij, want zoals ik al zei kan ik jullie toch niet overtuigen, en jullie mij evenmin.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:51:57 #53
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32582046
het is wachten op SCH in deze discussie
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:58:39 #54
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32582227
ander probleem is dat het woord kunst ondertussen synoniem is aan de specifieke door de overheid gesubsidieerde doelgroep. Al het andere wat eigelijk ook kunst is wordt niet meer als zo danig herkend.

een gevaraljke ontwikkeling want het vertroebelt heel erg de disucssie. We zitten nog niet op war = peace nievau maar het gaat wel die kant op.
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:59:45 #55
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32582254
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:50 schreef Siegfried het volgende:
Die zijn gerechtvaardigt, al vind jij van niet
ik heb je al uitgelegd waarom je wilt dat anderen er voor opdraaien. Ik hoop dat je dat snapte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')