Hadden the Cure en Smeets vorig jaar niet eem zakelijk conflict? En was dat niet de reden voor afzeggen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:11 schreef peaceman het volgende:
Metallica hoeft van mij niet, The Peppers ook niet, maar bijvoorbeeld Foo Fighters vind ik wel op PP passen.
Als Tool dit jaar mocht komen, weet ik zeker dat dit ook een positief effect heeft op PP.
Radiohead stond er in 2001 nog. (superoptreden, maar dat terzijde) De middelgrote bands maken meer kans om te komen denk ik zo.
Persoonlijk denk ik dat de invloed van Dance wat te groot is op een relatief klein festival als PP.
Smeets had vorig jaar bijna The Cure binnen. The Cure heeft toen heel laat afgezegd. Als het wel gelukt was, weet ik zeker dat er veel en veel meer mensen gekomen waren.
Metallica zou zelfs een reden voor mij persoonlijk zijn om minder snel te gaan, maar goed ik gun PP een uitverkocht huis, dus van mij mag het.
Wie weet kunnen Jan & Co the Black Crowes weer strikken.. Dat zou ook wel een stunt zijn. Living Colour zou ook zeer welkom zijn.
Verder is Depeche Mode nog niet helemaal uit beeld natuurlijk.
Raccoon lijkt me een redelijke zekerheid omdat die vorige jaar al reserveband waren.
Dat weet ik niet, zover mij bekend is dat nooit bekend gemaakt. Wel heeft Robert Smith zijn excuses gemaakt voor de late afzegging.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Hadden the Cure en Smeets vorig jaar niet eem zakelijk conflict? En was dat niet de reden voor afzeggen?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:46 schreef RamirezBlanco het volgende:
een klein skatepodium net als op pukkelpop.
live heeft nog niemand gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 15:31 schreef chansadres het volgende:
Klein geruchtje: Live gaat festivals bezoeken in NL dus maak je borst maar nat
Ik prijs me wel een beetje gelukkig dat ik Live nog nooit gezien hebquote:
NIET! Die waren op LL 2004, een uurtje lang puberale humor en flauwdoenerij..quote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef ThomYorke het volgende:
Bloodhound Gang
Lijkt me wel een keer leuk om hen te zien
stond ook op rockin park en Werchter vorig jaar, met succes meen ikquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef Dupje het volgende:
Jamie Cullum lijkt me een btje onwaarschijnlijk...
LL 2005 was datquote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
NIET! Die waren op LL 2004, een uurtje lang puberale humor en flauwdoenerij..
Ach ja, met twee hits krijg je de tent wel vol..
ik weet niet hoe stoned jij was, maar het was echt 2004 op de zaterdagmiddag om 13.00, en nog waren ze stonedquote:Op zondag 8 januari 2006 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
LL 2005 was dat
Maar het was een vreselijk optreden..![]()
Verrek je hebt gelijk idd...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik weet niet hoe stoned jij was, maar het was echt 2004 op de zaterdagmiddag om 13.00, en nog waren ze stoned
Ja dat willen wij ook, maar wij zitten dan met de kleine... da's minder..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef greatgonzo het volgende:
Wich reminds me, ik moet ooit nog eens naar Sziget heen, 7 dagen party party
http://festivalinfo.nl/artist_detail.php?artist_id=9449
Ik ben voor !quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef Mudman het volgende:
[..]
Met daarin de leden van de Black Eyed Peas. en Robbie Williams.![]()
alweer? en QOTSA, alweer?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Vorig jaar wile Queens of the stone age zei Jan Smeets nee
Ze moeten Audioslave halen !
Dat kan nooit de reden zijn geweestquote:Op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef greatgonzo het volgende:
Hij wil een band niet vaker dan 1x op het festival hebben
Als afsluiter op de zondag zeker..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop op een The Bravery !
Maar Jan doet vaker gekke dingen.
Ik zie hem zo ook wel weer Gabriel Rios halen en dan voor het hoofdpodium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |