Nee, niet gezien op Werchter. Ik heb The Darkness wel eind 2003 in Paradiso en begin 2004 in Melkweg gezien: dat was echt één grote kolkende massa van het podium tot aan de balkons. En ik zag ze op de BBC op één of ander festival: maar sjonge-sjonge, wat eenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op werchter niet kunnen zien (afgelopen jaar? of het jar daarvoor?)
Het is wel een band die op zuid kan spelen. Maar ik heb liever weer dat dat soort bands terug komen op noord.
Ik mis noord
Glastonburyquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nee, niet gezien op Werchter. Ik heb The Darkness wel eind 2003 in Paradiso en begin 2004 in Melkweg gezien: dat was echt één grote kolkende massa van het podium tot aan de balkons. En ik zag ze op de BBC op één of ander festival: maar sjonge-sjonge, wat eenis dat!
Hoe durf je die baggeraar van Live met St. Bono te vergelijken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef schaap001 het volgende:
Ah nee, hè? Ed ´Bono Vox´ Kowalczyk weer...
Hun nieuwe cd "One Way Ticket To Hell And Back" is echt wel lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:13 schreef BUG80 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met The Darkness, zou nooit een CD van ze kopen, maar oh oh wat een show was dat op Werchter!
Leuke festivalband!
Dan maak ik hem van kant !quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef teknomist het volgende:
Ik gok dat Faithless weer komt.
Gaaf optreden idd. Toen was het ook zo fuckin' warm.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:56 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Laat KoRn maar weer komen, in 2000 was het groot feest toen, echt zaaaalig!
En dat is dus precies wat ik bedoel: ik vind dat HIJ denkt dat ie Bono is. En dat issie dus niet en dat wordt ie ook niet. Zijn maniertjes en dramatische mimiek en gebaren hebben we bij Bono allemaal allang gezien. En die dooet dat beter. En dan hebben we het nog niet eens over de zang gehad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hoe durf je die baggeraar van Live met St. Bono te vergelijken?
Gij heiden, gaat uw mond spoelen!
Ah, dan had ik je ff verkeerd begrepen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:01 schreef schaap001 het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ik bedoel: ik vind dat HIJ denkt dat ie Bono is. En dat issie dus niet en dat wordt ie ook niet. Zijn maniertjes en dramatische mimiek en gebaren hebben we bij Bono allemaal allang gezien. En die dooet dat beter. En dan hebben we het nog niet eens over de zang gehad.
Geeft niet: gelukkig zijn we het ervover eens dat Edquote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ah, dan had ik je ff verkeerd begrepen.
![]()
Vast de nieuwe cd nog niet gehoord dan.quote:Op maandag 5 december 2005 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zolang ze dan maar oude nummers spelen
En ze nemen zich ook zo serieus met dat gokken en de geruchtenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:51 schreef Dupje het volgende:
Ik neem de geruchten nog niet serieus, is t veel te vroeg voor...
Ik zeg je: dan komt er weer geen hond want als je Racoon dit jaar nog niet gezien hebt op welk festival dan ook dan heb je ze goed weten te vermijden. Racoon mag van mij op Pinkpop maar zeker niet als hoofdact.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef Frenkel het volgende:
Ik gok toch op een hoofdpodium maandag plaats voor Racoon, en dat verdienen ze uiteraard ook!
Eens. OF ze moeten net als op Rockin Park openen en dan bijvoorbeeld maandag. Was op RIP een prima opener.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zeg je: dan komt er weer geen hond want als je Racoon dit jaar nog niet gezien hebt op welk festival dan ook dan heb je ze goed weten te vermijden. Racoon mag van mij op Pinkpop maar zeker niet als hoofdact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |