Dat vond ik echt schandalig slecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:52 schreef Nembrionic het volgende:
RHCP op Rock Werchter gezien paar jaar geleden. Vond ze nou niet zo denderend. Beetje inspiratieloos
Vind jij... QOTSA heb ik dit jaar 4x in successie gemistquote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef chansadres het volgende:
Korn, Dropkick Murphy's, Queens of the stone age, Incubus en Foo Fighters. Die doen allemaal niet onder van elkaar hoor...
Nou denk dat veel mensen nog nooit van DM gehoord hebben, maar goed op zich heb je wel een punt. Maar van mij hoeven alle 5 de bands niet te komen. Liever andere bands.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:24 schreef chansadres het volgende:
QOTSA grootste stonerband op het moment en Dropkick Murphy's is de grootste/bekendste oi-band op het moment
Korn is ook weer helemaal terug!
Misschien vind je ze niet goed maar we hebben het gewoon over naamsbekendheid. Deze bands zijn gewoon allemaal even bekend!
DM is toch depeche mode, die als suprise act op LL gaan komenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou denk dat veel mensen nog nooit van DM gehoord hebben, maar goed op zich heb je wel een punt. Maar van mij hoeven alle 5 de bands niet te komen. Liever andere bands.
alles beter dan kane of anoek lijkt me tochquote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
DM is toch depeche mode, die als suprise act op LL gaan komen![]()
Verder mogen wat mij betreft de RHCP wel een keer naar PP komen, die heb ik altijd al mis gelopen bij festivals, en is zou voor mij een heel goede reden zijn om weer eens een keer naar pinkpop te gaan, mischien maar voor 1 dag, dat zou dan weer afhankelijk van de rest van het programma zijn.
En natuurlijk niet te vergeten om in de stomme PP traditie te blijven als afsluiter faithlessof LIVE
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
DM is toch depeche mode, die als suprise act op LL gaan komen![]()
Die zijn net zo erg als die ander 2 die ik al genoemd had.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:51 schreef Laton het volgende:
[..]
alles beter dan kane of anoek lijkt me toch![]()
Dat wist ik wel dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
In dit geval bedoelde ik de Dropkick Murphy's
Vorige jaar was PP erg gezellig vond ik. Ben blij dat ik er geweest ben.
Wellicht kunnen we trouwens The Manic Street Preachers wel verwachten. Zou leuk zijn!
oh ja dat kan ik me ook nog herinneren.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg als die ander 2 die ik al genoemd had.
In het programma boekje van werchter stond wel een lekker cynisch stukje over kane, ik kan het alleen nergens meer vinden.
Zo slecht was het niet hoor... Presidents of the USA, Kaiser Chiefs, Bloc Party, Apocalyptica, Golden Earring, Saybia, Beth Hart.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:08 schreef Basp1 het volgende:
Ik vond het programma van PP afgelopen jaar zo slecht dat ik echt niet wou gaan. De enigste band waarvoor ik vorig jaar wel hiernaar toe gegaan zou zijn zou de golden earring geweest zijn. Dit ook weer oom het fiet dat ik die band nog nooit live gezien heb.
RHCP hoeft van mij niet. Ik vind het gewoon live een waardeloze band. Maar ja als het daardoor uitverkoopt prima. Hopelijk sluiten ze dan af. Ben ik op tijd wegquote:Met the manic street preachers zou ik ook wel blij zijn, maar zou nog geen overtuigende reden voor mij zijn om een kaartje te kopen, als billy idol dan ook nog erbij langs komt dan wil ik wel naar PP. En met de RHCP erbij koop ik 2 kaartjes om meer ruimte op het vled over te houden![]()
Zie oldschool Camping B..quote:Op donderdag 1 december 2005 13:27 schreef Laton het volgende:
En graag eens een danstent met fatsoenlijke dj;s die doorgaat tot 5 uur snachts
The Smashing Pumpkins? Komt er dan een groot reunie festival, dan wil ik ook wel doe maar en de black crowes nomineren. Er zijn vast nog wel wat meer bands die ik dan erbij wil hebben, maar deze kwamen zo boven borrelenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Interpol, tool, editors, placebo, Radiohead, The Smashing Pumpkins, travis
Staan op de geruchtenlijst..
Althans mijn geruchtenlijst
Jups ik heb wat verhalen gehoord van een reunië en dat ze mogelijk op PP staan..quote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
The Smashing Pumpkins? Komt er dan een groot reunie festival, dan wil ik ook wel doe maar en de black crowes nomineren. Er zijn vast nog wel wat meer bands die ik dan erbij wil hebben, maar deze kwamen zo boven borrelen
Als die laatste drie komen, dan ben ik denk wel van de partijquote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef chansadres het volgende:
Korn, Dropkick Murphy's, Queens of the stone age, Incubus en Foo Fighters. Die doen allemaal niet onder van elkaar hoor...
Ben ik voor niets naar een van de laatste optrredens van hun geweestquote:Op donderdag 1 december 2005 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups ik heb wat verhalen gehoord van een reunië en dat ze mogelijk op PP staan..
Maar ik wacht gewoon rustig de eerste bevestigingen af
Daar zou ik een moord voor doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef Basp1 het volgende:
En nu ik dit type komty mijn supernominatie voor het reunie festival : Faith no more.![]()
Zeker! alleen volgens de eerste geruchten zou hij bv al in augustis 2005 uitgekomen moeten zijn..quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:01 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Maar euh, moet ik uit de tool geruchten begrijpen dat er een nieuw tool album aan komt?
..vond ik ook de meest wrede dag..quote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef chansadres het volgende:
Ik ben het zwaar eens.. zoals de vrijdag-dag bij Lowlands.. meer onbekende bands, wat eigelijk best cool is tussendoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:55 schreef BUG80 het volgende:
Dit blijf ik een denkfout vinden van Smeets. Je kunt heus wel publiekstrekkers mixen met minder bekende bands (zie: Rock Werchter). Ik heb 'm wel eerder horen zeggen dat hij niet wil dat de kleinere bands in het voorprogramma lijken te staan van de grote, maar dat is echt niet zo. Ik snap echt niet waar hij dat argument vandaan haalt.
Als ik Interpol en R.E.M. op één dag zie heb ik niet zoiets van: Ik heb R.E.M. gezien met Interpol in het voorprogramma.. zo werkt een festival niet.![]()
Pinkpop 2006 hier ook mee eens?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef sanneeehh1987 het volgende:
Ik ben het zwaar eens.. zoals de vrijdag-dag bij Lowlands.. meer onbekende bands, wat eigelijk best cool is tussendoorje leert dan tenminste nieuwe bands kennen in plaats van bands nóg maar een keer bekijken die je eigelijk elk jaar al op een festival ziet.
en als je geen zin hebt kan je ff relaxen bij de tenten om daarna goede bands te bekijken![]()
Rock am Ring heeft Depeche Mode in ieder geval zojuist bevestigd.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb gehoord dat ze Depeche Mode dit jaar hebben als surprise-act
Staat al een maandje of wat op de depeche mode sitequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Rock am Ring heeft Depeche Mode in ieder geval zojuist bevestigd.
Oh, ik krijg net een blij sms-je van iemand hierover. Die is dus lekker up-to-date dan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Staat al een maandje of wat op de depeche mode site
Maar je hebt gelijk, het staat pas sinds vandaag op de rock am ring sitequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:44 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Oh, ik krijg net een blij sms-je van iemand hierover. Die is dus lekker up-to-date dan.
![]()
Oh nou, vandaar dan zeker! Dan moet ik mijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, het staat pas sinds vandaag op de rock am ring site
Eclusive voor Rock am Ring dus ga e rmaar vanuit dat Pinkpop ze iig niet binnen haalt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Oh nou, vandaar dan zeker! Dan moet ik mijn![]()
![]()
![]()
-sms die ik zojuist terug stuurde maar weer even intrekken dan
En die zie ik wel weer verschijnen idd, ook door wat info wat ik nog niet mag plaatsenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:59 schreef schaap001 het volgende:
Nou, persoonlijk zit ik niet zo op een oude bekende die het ooit goed deed of één of andere reunie te wachten. Straks krijgen we Live ook wéér.
Arctic Monkeys zou het wel goed kunnen doen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef schaap001 het volgende:
Ah nee, hè? Ed ´Bono Vox´ Kowalczyk weer...
Och over het programma weet k nog weinig, ik wacht meestal de persconferentie afquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef schaap001 het volgende:
Op werchter niet kunnen zien (afgelopen jaar? of het jar daarvoor?)quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:10 schreef schaap001 het volgende:
Zouden ze The Darkness durven plaatsen? Wat je er ook van vind: het is echt wel een festivalband. Die krijgen de handjes wel in de lucht!
Nee, niet gezien op Werchter. Ik heb The Darkness wel eind 2003 in Paradiso en begin 2004 in Melkweg gezien: dat was echt één grote kolkende massa van het podium tot aan de balkons. En ik zag ze op de BBC op één of ander festival: maar sjonge-sjonge, wat eenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op werchter niet kunnen zien (afgelopen jaar? of het jar daarvoor?)
Het is wel een band die op zuid kan spelen. Maar ik heb liever weer dat dat soort bands terug komen op noord.
Ik mis noord
Glastonburyquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nee, niet gezien op Werchter. Ik heb The Darkness wel eind 2003 in Paradiso en begin 2004 in Melkweg gezien: dat was echt één grote kolkende massa van het podium tot aan de balkons. En ik zag ze op de BBC op één of ander festival: maar sjonge-sjonge, wat eenis dat!
Hoe durf je die baggeraar van Live met St. Bono te vergelijken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:05 schreef schaap001 het volgende:
Hun nieuwe cd "One Way Ticket To Hell And Back" is echt wel lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:13 schreef BUG80 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met The Darkness, zou nooit een CD van ze kopen, maar oh oh wat een show was dat op Werchter!
Leuke festivalband!
Dan maak ik hem van kant !quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef teknomist het volgende:
Ik gok dat Faithless weer komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |