Shit... jij krijgt het altijd voor elkaar om mij aan het twijfelen te krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, zullen we dan maar lekker gaan hp'en vanaaf?![]()
Troost je, je bent niet de enige die daar last van heeft...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shit... jij krijgt het altijd voor elkaar om mij aan het twijfelen te krijgen
Ja, heb net een blik opengetrokken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zon, lekker. Net als b ier.
Hier ook niet..quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een aanstellers trouwens die lui in de file. Er is hier in geen velden of wegen sneeuw te zien.![]()
Hier ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een aanstellers trouwens die lui in de file. Er is hier in geen velden of wegen sneeuw te zien.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, heb net een blik opengetrokken!![]()
Toch wel rooie ??quote:
Flessen moet ik terugbrengen naar de super, blikjes kan ik gewoon weggooien.quote:
Ik zit iig wel aan de rode wijn.. ook een glas..?quote:
Ziet er uit als een foto uit de jaren dertig.quote:
Hadden ze toen ook al zulke mooie en moderne auto's?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een foto uit de jaren dertig.
Graagquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit iig wel aan de rode wijn.. ook een glas..?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:42 schreef Mokster het volgende:
Uiteraard!
De Wehrmacht had best moderne auto's ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook al zulke mooie en moderne auto's?![]()
Of een Bavaria.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef dawg het volgende:
En nee, ik stort niets. Pakje condooms kun je hebben.
Daar heb ik meer aan dan aan die condooms.quote:
Is dit in Nederland ??quote:
"Het gat in de markt"quote:
Doe je dat niet iedere nacht dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Het gat in de markt"
Die shoarma tent is wel vet, daar heb ik laatst nog lam lopen vreten met een huisgenoot, dat was die nacht dat ik hier nog lam had lopen posten
Ik heb er anders nog zat liggenquote:
Gat in de markt is al eeuwen dicht, was al dicht toen ik in Enske kwam wonen in 99.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Het gat in de markt"
Die shoarma tent is wel vet, daar heb ik laatst nog lam lopen vreten met een huisgenoot, dat was die nacht dat ik hier nog lam had lopen posten
Het posten of het vreten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doe je dat niet iedere nacht dan?![]()
Hou eens op met die doelstellingen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb er anders nog zat liggenZe gaan er maar niet doorheen
Die dingen hebben een houdbaarheidsdatumDe doelstelling is natuurlijk wel om ze niet te laten verlopen
![]()
Ik ga er ook nooit heenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gat in de markt is al eeuwen dicht, was al dicht toen ik in Enske kwam wonen in 99.![]()
Dan kan ik ook wel stoppen met studerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou eens op met die doelstellingen.![]()
Volgende week misschien niet meer.. you'll never know...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel stoppen met studeren
Ik ben nog steeds single he![]()
![]()
Lunatic is tof, kwam ik vroeger vaak. Ik mis Enske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga er ook nooit heensneue tent
Doe mij maar de Lunatic, naast de Camel Shoarma![]()
jij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik meer aan dan aan die condooms.![]()
Ik ga morgen bier drinken in Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Breetai het volgende:
Ik ga morgen ook wat mooie foto's maken. Die sneeuw heeft wel wat van een afstandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |