Shit... jij krijgt het altijd voor elkaar om mij aan het twijfelen te krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, zullen we dan maar lekker gaan hp'en vanaaf?![]()
Troost je, je bent niet de enige die daar last van heeft...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shit... jij krijgt het altijd voor elkaar om mij aan het twijfelen te krijgen
Ja, heb net een blik opengetrokken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zon, lekker. Net als b ier.
Hier ook niet..quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een aanstellers trouwens die lui in de file. Er is hier in geen velden of wegen sneeuw te zien.![]()
Hier ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een aanstellers trouwens die lui in de file. Er is hier in geen velden of wegen sneeuw te zien.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, heb net een blik opengetrokken!![]()
Toch wel rooie ??quote:
Flessen moet ik terugbrengen naar de super, blikjes kan ik gewoon weggooien.quote:
Ik zit iig wel aan de rode wijn.. ook een glas..?quote:
Ziet er uit als een foto uit de jaren dertig.quote:
Hadden ze toen ook al zulke mooie en moderne auto's?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een foto uit de jaren dertig.
Graagquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit iig wel aan de rode wijn.. ook een glas..?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:42 schreef Mokster het volgende:
Uiteraard!
De Wehrmacht had best moderne auto's ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook al zulke mooie en moderne auto's?![]()
Of een Bavaria.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef dawg het volgende:
En nee, ik stort niets. Pakje condooms kun je hebben.
Daar heb ik meer aan dan aan die condooms.quote:
Is dit in Nederland ??quote:
"Het gat in de markt"quote:
Doe je dat niet iedere nacht dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Het gat in de markt"
Die shoarma tent is wel vet, daar heb ik laatst nog lam lopen vreten met een huisgenoot, dat was die nacht dat ik hier nog lam had lopen posten
Ik heb er anders nog zat liggenquote:
Gat in de markt is al eeuwen dicht, was al dicht toen ik in Enske kwam wonen in 99.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Het gat in de markt"
Die shoarma tent is wel vet, daar heb ik laatst nog lam lopen vreten met een huisgenoot, dat was die nacht dat ik hier nog lam had lopen posten
Het posten of het vreten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doe je dat niet iedere nacht dan?![]()
Hou eens op met die doelstellingen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb er anders nog zat liggenZe gaan er maar niet doorheen
Die dingen hebben een houdbaarheidsdatumDe doelstelling is natuurlijk wel om ze niet te laten verlopen
![]()
Ik ga er ook nooit heenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gat in de markt is al eeuwen dicht, was al dicht toen ik in Enske kwam wonen in 99.![]()
Dan kan ik ook wel stoppen met studerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou eens op met die doelstellingen.![]()
Volgende week misschien niet meer.. you'll never know...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel stoppen met studeren
Ik ben nog steeds single he![]()
![]()
Lunatic is tof, kwam ik vroeger vaak. Ik mis Enske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga er ook nooit heensneue tent
Doe mij maar de Lunatic, naast de Camel Shoarma![]()
jij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik meer aan dan aan die condooms.![]()
Ik ga morgen bier drinken in Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:00 schreef Breetai het volgende:
Ik ga morgen ook wat mooie foto's maken. Die sneeuw heeft wel wat van een afstandje.
Had ik jou om commentaar gevraagd?quote:
Al ruim een half uur . . .quote:
Neuh, ik geef het je maar al te graag. Zomaar, spontaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had ik jou om commentaar gevraagd?![]()
Wat ben je toch aardig voor me.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neuh, ik geef het je maar al te graag. Zomaar, spontaan
Jeweettogggquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ben je toch aardig voor me.![]()
Waar gaat t over?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:11 schreef Mokster het volgende:
Heeft iemand hier ook het boek: "Komt een vrouw bij de dokter" van Kluun gelezen?
Ik hou van Kluun![]()
![]()
![]()
http://www.kluun.nl/
Op zich niet zo'n vrolijk onderwerp: bij een vrouw wordt borstkanker geconstateerd. En door haar echtgenoot wordt het hele ziekteproces beschreven. Echtgenoot houdt veel van haar, maar gaat ook enorm veel vreemd. Keihard lachen, en keihard huilen! Tis deels autobiografisch.quote:
Het is toch echt zo!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was me nog niet opgevallen.![]()
Lijkt me wel interessantquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Op zich niet zo'n vrolijk onderwerp: bij een vrouw wordt borstkanker geconstateerd. En door haar echtgenoot wordt het hele ziekteproces beschreven. Echtgenoot houdt veel van haar, maar gaat ook enorm veel vreemd. Keihard lachen, en keihard huilen! Tis deels autobiografisch.
Zat net weer even een column op zijn site te lezen en moest weer keihard lachen.
Ik vraag m ook wel voor kerst, mag van mezelf geen boeken meer kopenquote:
Tis ook (gratis) te downloaden...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vraag m ook wel voor kerst, mag van mezelf geen boeken meer kopen
Ken het probleem...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef melismay het volgende:
dat leest zo onhandigEn ik heb er nog zo veel liggen die ik moet lezen
Veldhuis en Kemper is er opquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:41 schreef AirwiN het volgende:
Bwech, wat een waardeloze TV avond...
Ik ben nu in de Davinci Code aan het lezen, en heb er nog 5 liggen of zo die ik moet lezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ken het probleem...
Te veel boeken, te weinig tijd
Ik heb een poging gewaagd, maar niet mijn gevoel voor humor... Ik twijfel of ik nog een DVD'tje aan zal zetten of dat ik lekker met een boek m'n warme bedje induik... Friday night!quote:
Ik heb nog zeker twintig biografieën en memoires liggen die ik nog moet lezen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben nu in de Davinci Code aan het lezen, en heb er nog 5 liggen of zo die ik moet lezen
Ik had vorige week vrijdag een veel betere avond...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een poging gewaagd, maar niet mijn gevoel voor humor... Ik twijfel of ik nog een DVD'tje aan zal zetten of dat ik lekker met een boek m'n warme bedje induik... Friday night!![]()
FOK! was vorige week vrijdag inderdaad veel boeiender.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had vorige week vrijdag een veel betere avond...
Het deel voor half 8 of het deel na half 8?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Owja?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze waren allebei leuk, maar het eerste deel was mijn favoriet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het deel voor half 8 of het deel na half 8?
Oeh, vertel eens voor degenen onder ons die niet zulke dingen beleven op vrijdagavond...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze waren allebei leuk, maar het eerste deel was mijn favoriet...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:54 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ik hoop toch echt dat het morgenvroeg ook wit is hier...(ik hoef toch nergens heen)
Het deel met het etentje in Den Haag, of het deel op de schietclub?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, vertel eens voor degenen onder ons die niet zulke dingen beleven op vrijdagavond...![]()
De schietclub natuurlijk, welke Cupido heeft jou in het hart getroffen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het deel met het etentje in Den Haag, of het deel op de schietclub?![]()
nee! hier in elk geval niet.. en ondanks dat ik een kouwkleum ben vind ik het heerlijk om door de sneeuw te banjeren..quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:56 schreef Frezer het volgende:
[..], is het in het Limburgse nog niet wit?
Nou... de mannen van de schietclub zijn schatjes hoor, maar geen relatie- dan wel casual sex-materiaal. Maarrrr... kheb van één van hen wel een nieuwe mobiele telefoon gekregen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De schietclub natuurlijk, welke Cupido heeft jou in het hart getroffen?
Verhalen over mobiele telefoons...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... de mannen van de schietclub zijn schatjes hoor, maar geen relatie- dan wel casual sex-materiaal. Maarrrr... kheb van één van hen wel een nieuwe mobiele telefoon gekregen!![]()
Waag het niet om het woord broertje in de mond te nemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:01 schreef Mokster het volgende:
Nou... de mannen van de schietclub zijn schatjes hoor, maar geen relatie- dan wel casual sex-materiaal.
Das mafquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee! hier in elk geval niet.. en ondanks dat ik een kouwkleum ben vind ik het heerlijk om door de sneeuw te banjeren..![]()
Het was niet eens in me opgekomen eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waag het niet om het woord broertje in de mond te nemen.![]()
Plato, ik heb een datingsite gevondenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waag het niet om het woord broertje in de mond te nemen.![]()
Het restaurant was leuk, het eten was heerlijk, en het gezelschap super!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verhalen over mobiele telefoons...![]()
Vertel dan maar over dat etentje...
Ja ik ben een rare hé?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das maf![]()
Jij weet ook niet wat je wil,. Het liefst sneeuw bij een graad of 20 zeker?
Als je met me wilt daten kun je dat hier ook wel zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Plato, ik heb een datingsite gevondenHet heet PaiQ
Waarom meldt je je niet even aan
![]()
Dat schreeuwt om een vervolg. Wat doe je in hemelsnaam nog thuis?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het restaurant was leuk, het eten was heerlijk, en het gezelschap super!![]()
Ben je een vrouwquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je met me wilt daten kun je dat hier ook wel zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:11 schreef _Cara_ het volgende:
net als de zee.. daar kan ik ook uren naar kijken..
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
de zee
Die staat hier voor morgen op de planning. Met een beetje mazzel een wit strand van de sneeuw en dan nog de golven van de storm van vandaag... Heerlijk uitwaaien!
Ik hoop zondag nog lekker ff op het strand te kunnen uitwaaien!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
de zee
Die staat hier voor morgen op de planning. Met een beetje mazzel een wit strand van de sneeuw en dan nog de golven van de storm van vandaag... Heerlijk uitwaaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |