Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Net je rijbewijs hoor ik?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef BlueCurl het volgende:
dev... ik kom even overwinteren daar hoor... kben een watje
zojuist in de storm rond 6 uur op de snelweg gereden. was op sommige stukken eerder een kanaal waardoor ik heen reed. weer een ervaring erbijterug net om kwart over 9 was weer gewoon goed te doen!
maaruh zo hard mogelijk door plassen rijden is fun... mits de omgeving het toelaat... (andere weggebruikers en voetgangers dus)
Je bent welkom hoor, jij en jump kunnen wel in de gastslaapkamer verblijven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:33 schreef BlueCurl het volgende:
dev... ik kom even overwinteren daar hoor... kben een watje
dat is best wel auw danquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ligt eraan wat je met "net" bedoeld... al iets meer dan 2 en een half jaar nu...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:50 schreef devzero het volgende:
Gelukkig heb jij je rijbewijs al langer dan 6 jaar
En waar is daar?quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:40 schreef mschol het volgende:
hier komt alleen maar van dat natte spul naar benee..
geen sneeuw
Waarom vandaag?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef Chandler het volgende:
waarom vandaag? ik heb wel een gepland feestje maar goed dat is pas na 22.00 uur
das den haagquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:22 schreef Chandler het volgende:
[..]
En waar is daar?het blijft hier op dit moment een beetje liggen
* Sjowhan is blij dat hij dat NU niet meer hoeft te doenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:17 schreef BlueCurl het volgende:
ik gaat lekker biologie lezen, maken, lerenBen ik wel dit dagje zoet mee...
nope...quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
Iedereen feestje bnouwen vandaag?
ik hoef gelukkig niks te 'leren'quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:17 schreef BlueCurl het volgende:
ik gaat lekker biologie lezen, maken, lerenBen ik wel dit dagje zoet mee...
Ik gister sky highquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nope...
filmpei kijken vanavond, (polar express)
gister bad santa gekeken...
Lijkt me ook wel goede film, nog even naar harde schijf halen vandaagquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nope...
filmpei kijken vanavond, (polar express)
gister bad santa gekeken...
tsssquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel goede film, nog even naar harde schijf halen vandaag
Je bent er trots op dat je een hogere stroom rekening hebt?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
tsss
ik heb hier gewoon een gesealde polar express hoesje liggen![]()
helaas moet ie wel weer terug naar de gene die em verder verkoopt
[[url=http://img.uptime-project.net/img/2/75912.png]afbeelding][/url]![]()
tis me server, die draait toch wel...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent er trots op dat je een hogere stroom rekening hebt?![]()
Draai dan ook IISquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
tis me server, die draait toch wel...
en trots vind ik een wel erg groot woord..
just for fun...
ik wil wel eens weten wat de max uotime van me server kan zijn...
apache is namelijk niet te vertrouwen omdat hij me memory volslurpt...
quote:
Noem ff het nadeel van IISquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
IIS
en onder win 2000 deed apache het zonder problemen..nou vind ik het niet zo'n ramp, het vreet nadat ie de 128MB grens heeft bereikt niet zo snel/veel meer en ik moet em gewoon periodiek eff herstarten..
kost me 5 sec..
aantal gebruikers dat er op mogen... ook al zijn er programma's voor... loopt nooit soepelquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Noem ff het nadeel van IIS![]()
Die laat je bak tenminste niet vol lopen met geheugen
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
aantal gebruikers dat er op mogen... ook al zijn er programma's voor... loopt nooit soepel
a) het is een MS product (quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Noem ff het nadeel van IIS![]()
Die laat je bak tenminste niet vol lopen met geheugen
dat zal vast wel maar apache kan onder windows net zo stabiel/goed zijn als IIS en dan ligt het er maar net aan wat je fijner vind werkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Wat lullen mensen toch een poep hier vandaag.
Ik heb toch voor meerdere multinationals gewerkt en ze hebben allemaal meerdere IIS servers staan.
Sterker nog de multinational waar ik nu zit draaid IIS only ongeveer
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
Iedereen feestje bnouwen vandaag?
das klote...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond om 21.55 spelen
Fucking laat dus
truste dan!quote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef Sjowhan het volgende:
Terug, denk dat ik maar gelijk me bedje in duik
drama queenquote:Op zondag 27 november 2005 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
Arghhh!
Me Externe HD wordt niet meer herkend (of iig, wel herkend, maar de files niet meer die erop staan, autoplay doet niets meer). Dat wordt waarschijnlijk formatteren
Bespreek dat ff even thuisquote:Op zondag 27 november 2005 15:55 schreef Talietje het volgende:
[..]
drama queenik wil sex goftedomme
oh wacht dit is niet de foksexslowtjet![]()
Strak blikje Jumpquote:Op maandag 28 november 2005 09:40 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/monkeytail/blik/blik2.jpg ook
Jaquote:
Stoer man ziet er echt tof uitquote:Op maandag 28 november 2005 11:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja
Nu begonnen met een rollercoaster animatie. Projectje voor school
Zooo netjes dat blikjequote:Op maandag 28 november 2005 12:27 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/monkeytail/blik/blik3.jpg
http://users.pandora.be/monkeytail/blik/blik4.jpg
http://users.pandora.be/monkeytail/blik/blik5.jpg HiRes (3200*2400px)
Daar zou ik wel een slok uit willen proberenquote:Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/monkeytail/blik/blik.jpg
Men blikje
ik weet niet hoorof ik dat zou doenquote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een slok uit willen proberen
Ga je dan ook CSI als referentie opgevenquote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef BlueCurl het volgende:
over school enzo gesproken... ik ga denk ik voor chemie/criminaliteit een scriptie schrijven over drug labs
nee...quote:Op maandag 28 november 2005 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je dan ook CSI als referentie opgeven
als ik al niet van jou zou houden!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:00 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh Mensen
Ja deel 4 lijkt me ook wel erg leuk. Zowieso die tover Geek is gewoon wel leuk om naar te kijken vind ik.
Toevoegen aan Bookmarksquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
als ik al niet van jou zou houden!Danz ou ik verliefd zijn op Harry
![]()
Jullie zijn gewoon allebei een aandoenlijke nerd![]()
en daarom reserveer ik altrijd een kaartje bij nieuwe filmsquote:Op woensdag 30 november 2005 06:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik zou zondag aaf ook naar harry potter gaankomen we daar wilde we kaartjes kopen.. issie uitverkocht
toen maar naar lord of war geweest
dat was een toffe en goede film over Yuri Orlov
ik eigenlijk nooit. meestal ook leuke andere films... volgende week wel weer proberenquote:Op woensdag 30 november 2005 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom reserveer ik altrijd een kaartje bij nieuwe films
Iets te weinig actie toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 06:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik zou zondag aaf ook naar harry potter gaankomen we daar wilde we kaartjes kopen.. issie uitverkocht
toen maar naar lord of war geweest
dat was een toffe en goede film over Yuri Orlov
alleen de openingscredits al. dat je die kogel volgt. ik vond dat echt tof. Zoiezo hele film door goed camera werk! dat telt... Slot was erg goed. goed geacteerd. verhaal lijn is naar waarheid gebeurd verhaal etc. goed uitgewerkt etc.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets te weinig actie toch?
Wel grappig
Maar niet helemala geweldig, mager zesje?
diepgang danquote:Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alleen de openingscredits al. dat je die kogel volgt. ik vond dat echt tof. Zoiezo hele film door goed camera werk! dat telt... Slot was erg goed. goed geacteerd. verhaal lijn is naar waarheid gebeurd verhaal etc. goed uitgewerkt etc.
hoezo moet er perse actie in een biografie zitten ofzo?
Mwoah, er zat idd weinig spanning in het verhaal, maar de plot rond die broer en zijn vrouw vond ik wel een aardige twist geven. En je wist dat het een keer fout moest gaan met de douane enzoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
diepgang dan![]()
En inderdaad de opening was goed.
Voor de rest dus vermakelijk maar er was weinig diepgang of actie.
ik had het gevoel dat de film een beetje in het midden bleef hangen.
Veilig spelen voor een zo groot maogelijk publiek, naar mijn idee hadden ze de kans om er echt wat speciaals van te maken maar bleef het een beteje in het midden hangen. Beetje laf dus
Schop niet zo hard joh!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan schopt het topic maar weer omhoog, nadat hij een pizza gegeten heeft
Dat wordt schrobbenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat eerst even afwassen, staat er nog van zondag, of wellicht nog eerder
kan je d;r niet gewoon een grotere fan opzetten i.p.v. die kleintjes.. dan kan het wel denk ik...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:49 schreef SHERMAN het volgende:
Denken jullie dat zo'n switch:
[afbeelding]
Een tijdje kan draaien als ik de kap er af haal en de casefans uitzet?
heb je niet gewoon een huis ventillator.. die dingen zullen best leuk werk verrichten..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb nieuwe fans besteld, deze maken namelijk een pokke herrie.
Probleem is alleen dat mijn pa morgen thuis werkt, en vaak moet bellen, terwijl die switch op nog gene meter afstand staat.
Ik ga maar is knutsellen met een voeding en wat losse fans.
afwasmachinequote:Op woensdag 30 november 2005 19:58 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah, alle eetresten waren ervanaf, dus soppie + heet water was goed genoeg
oei..quote:Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef Sjowhan het volgende:
Oef, net thuis, blijkt er vette kortsluiting inde keuken te zijn geweest, alles uit hier, hoop dat alle pc's het nog doen
das dan weer een geluk bij een ongeluk..quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
na gecheckt te hebben doen ze 't allemaal nog
* Sjowhan heeft dat ook @ win2k3 voor zijn mrtg/cacti statjes.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
das dan weer een geluk bij een ongeluk..
weet iemand trouwens een manier om onder windows 2003 een php scrippie elke avond te laten draaien zonder dat ik een IE venster open moet hebben staan (iets als een cronjob ben ik dus naar op zoek, alleen dan voor windows..)
* mschol duikt zo ook bed in..
1 |
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan heeft dat ook @ win2k3 voor zijn mrtg/cacti statjes.
[ code verwijderd ]
dit achter elkaar zetten in scheduled tasks, dan schedule vanaf de datum van vandaag, en repeat duration 24 hours.
Laat me morgen maar weten of 't gelukt is, ik ga plat
quote:PHP Warning: main(../includes/mysql.inc): failed to open stream: No such file o
r directory in D:\www\FOK\posts-reader.php on line 2
Warning: main(../includes/mysql.inc): failed to open stream: No such file or dir
ectory in D:\www\FOK\posts-reader.php on line 2
PHP Warning: main(../includes/mysql.inc): failed to open stream: No such file o
r directory in D:\www\FOK\posts-reader.php on line 2
Warning: main(../includes/mysql.inc): failed to open stream: No such file or dir
PHP Warning: main(): Failed opening '../includes/mysql.inc' for inclusion (incl
ude_path='.;c:\php4\pear') in D:\www\FOK\posts-reader.php on line 2
Warning: main(): Failed opening '../includes/mysql.inc' for inclusion (include_p
ath='.;c:\php4\pear') in D:\www\FOK\posts-reader.php on line 2
PHP Fatal error: Call to undefined function: connectdb() in D:\www\FOK\posts-r
eader.php on line 12
Fatal error: Call to undefined function: connectdb() in D:\www\FOK\posts-reader
.php on line 12
post-readerquote:Op donderdag 1 december 2005 00:27 schreef mschol het volgende:
1
2Warning: main(../includes/mysql.inc): failed to open stream: No such file or dir
nioe zo veel, leest alleen het aantal posts van fok uit.. (op je profiel pagina ...)quote:Op donderdag 1 december 2005 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
post-readerIk ben wel benieuwd wat jou scriptje doet.
php-win bestaat bij mij helemaal niet, heb gewoon 2x php.exequote:Op donderdag 1 december 2005 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
Het is wat prutsen, ene keer php-win, andere keer de normale php
ik ga vandaag maar beetje html editen (html gemaakt met word en op nedere pagina framesquote:Op donderdag 1 december 2005 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
Zo er is weer een werkdag begonnen
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga vandaag maar beetje html editen (html gemaakt met word en op nedere pagina frames
dat was ook mijn reactiequote:
ikmoet finals ccna 4 nog doen, maar kan me er nie toe zetten om het te gaan lerenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:33 schreef Jump het volgende:
Het gaat toch allemaal wel vlot
Bijna CCNA1 gedaan, eindelijk. Wat saaie stuff
Dat is maar voor volged jaar bij mij. CCNA2 is voor volgende semester. En in de eerste semester van het derde jaar zien we dan CCNA3 en 4. Want er is geen tweede semesterquote:Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ikmoet finals ccna 4 nog doen, maar kan me er nie toe zetten om het te gaan leren
al 3 keer uitgespeeldquote:Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen![]()
Zo eindelijk zie ik weer een zonnetje buiten
Het is nog steeds te koud..... Wie van jullie hier spelen COD2?
is meestal zo als je iets begrijpt dat het makkelijk is...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
Wordt nog hard bikkelen dan.. CCNA3 is best wel makkelijk, als je 't begrijpt tenminste
Online isquote:Op donderdag 1 december 2005 09:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
al 3 keer uitgespeeld
maar niet online
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is meestal zo als je iets begrijpt dat het makkelijk is...
iets met invaled cd kety ofzo zeker, moet je activistion belle, die weten het vast op te lossenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Om 1 of andere vage oorzaak werkt dat niet![]()
En dan verwachten ze ook nog dat ik ga klikkenquote:Levei Ponabtsk Klnat,
Deze eliam werd verznedno door de Poabtsnk sevreromuw idenietitt vastte stlelen.Je moet dit psecor afmakne door
delink beneden aan te kliknek om door te gaan in het voledneg menuendaar je gebaansrekiurm en wachroowtd inuvllen.
Ditis geaadn voor je eineg vediehgili-oadmt sgimmoe van onze lened niet langer toageng hbeben tot hun emairdales
enwij het monete vnereifi
inddquote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan verwachten ze ook nog dat ik ga klikken
ik heb die email niet gehad.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan verwachten ze ook nog dat ik ga klikken
De mail is ook neit naar jou gestuurdquote:Op donderdag 1 december 2005 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
indden ik ben niet eens postbank klant
ik krijg er 10 per dag ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef Jump het volgende:
[..]
De mail is ook neit naar jou gestuurd
Ik 1, soms 2quote:
ik soms 10 spam per dag. soms ook geen. is elke dag verschillend... vandaag een extreem dagje met al 10 postbank mails...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik 1, soms 2
En geen postbank mailtjes
Ze passen zich aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:33 schreef devzero het volgende:
Het grappige is dat ik die spam al eens eerder heb gehad, maar dan wel in normaal nederlands
ik weet ook niet, ik niet begrijpquote:Op donderdag 1 december 2005 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze passen zich aan.
Je nederlands zal wel achteruit gaan![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 19/11/05 352 12 20/11/05 203 16 21/11/05 144 13 22/11/05 102 14 23/11/05 275 19 24/11/05 203 17 25/11/05 24 3 26/11/05 178 8 27/11/05 254 21 28/11/05 235 15 29/11/05 147 12 30/11/05 113 10 |
Dat wil niet zeggen dat ik traag downloadquote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef devzero het volgende:
Dat doet me altijd weer hier aan denken
Jaquote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
Wel te duur in verhouding met adsl2+
Hadden ze eerst wel si de bestaande mogen doen en daarna de nieuwequote:Op donderdag 1 december 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Dat weten ze dondersgoed dat bestaande klanten weggaan als ze niet upgraden..
geloof niet dat dat kan, andere hardware in de dslamquote:Op donderdag 1 december 2005 23:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hadden ze eerst wel si de bestaande mogen doen en daarna de nieuwe![]()
Nieuwe abbonees hebben ook nieuwe hardware nodigquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geloof niet dat dat kan, andere hardware in de dslam
Ik vind het gewoon niet netjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
Jep, en betalen meer voor de modem/verzendkosten
en hoe zit het met mijquote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef devzero het volgende:
Dat doet me altijd weer hier aan denken
Dat is niet zoveel toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef mschol het volgende:
eff een report vanm me download/ups in de afgelopen paar maanden:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/datarates.htmlde tering dacht ik toen ik et zag
en daar zit me server data verkeer niet bij
maar het verkeer tussen mijn werksysteem en mijn server zit hier wel bij, maar dat staat voor een minimale hoeveelheoid verkeer denk ik.. , eigenlijk zou ik 2 netwerk kaarten moeten hebbenof 2 in me server dan ik precies het internet verkeer meten
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | January 2005 203,020,988 KB 16,280,283 KB February 2005 180,421,352 KB 21,326,327 KB March 2005 116,356,322 KB 4,031,839 KB April 2005 175,045,211 KB 11,527,395 KB May 2005 289,773,894 KB 9,873,284 KB June 2005 182,245,267 KB 7,738,609 KB July 2005 215,580,774 KB 42,740,854 KB August 2005 169,448,570 KB 6,179,495 KB September 2005 185,999,937 KB 16,943,729 KB October 2005 111,037,583 KB 4,275,845 KB November 2005 183,333,524 KB 4,811,915 KB December 2005 3,971,688 KB 363,350 KB |
Hij is nog aan het optellen voor decquote:
ik val nog reuze mee!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij is nog aan het optellen voor dec![]()
Dec is film maand![]()
Ik bedoel uiteraard dat ik dan heel veel naar de bios ga![]()
quote:
wat is jouw down en up speed dan..??quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is niet zoveel toch?![]()
[ code verwijderd ]
Mods in een SC topic?quote:Op zondag 4 december 2005 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
:[w oud nieuws...
sinds de modjes zich gingen bemoeien met dit topic werd het rustig![]()
Te weinig werk?quote:Op maandag 5 december 2005 06:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Der is te weinig werk, daarnaast zijn ze bezig met verbouwing, en idd ik heb nog ruim 350 uren op mijn naam staan![]()
True truequote:Op maandag 5 december 2005 06:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hehehnah dit is niks aan zo hoor
7 weken thuis zitten, dikke klote weer, niks te beleven, geen onweer of sneeuw of storm
etc
Maar ach....
Toen heb ik idd geluk gehadquote:Op maandag 5 december 2005 06:59 schreef SpeedyGJ het volgende:damn dan heb jij toen wel geluk gehad zeg
![]()
Ik sta te springen om weer wat te gaan doen
;') hebben wij afgelopen zaterdag al gevierd...quote:
Dat is toch ook zo? Je bent alleen maar op fok aan het rondneuzelenquote:Op maandag 5 december 2005 06:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Te weinig werk?![]()
kende we dat hier maar![]()
Daarom is er ook zoveel werkquote:Op maandag 5 december 2005 08:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Je bent alleen maar op fok aan het rondneuzelen![]()
Ooow, dus jij houd het aantal klussen hoog?quote:
Vroegah Kwam je nog wel eens een bakkie bij mij doenquote:
Je ging wegquote:Op maandag 5 december 2005 09:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Vroegah Kwam je nog wel eens een bakkie bij mij doen
Maar ja zit er nu ook niet meer in
Klopt binnenkort zit ik bij sloterdijk kom dan maar weer een bakkie doenquote:
Nee maar spanje komt wel naar mij vanavondquote:Op maandag 5 december 2005 10:09 schreef BlueCurl het volgende:
zouden er nog mensen zijn hier die na vandaag vanuit spanje zullen fokken?
komt de warme zon dan ook mee?quote:Op maandag 5 december 2005 10:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee maar spanje komt wel naar mij vanavond
Naar school gaan (al geweest) en dadelijk nog zo'n 3 uurtjes werken en dat was het dan wel weer.quote:Op maandag 5 december 2005 06:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goede morgen mensen![]()
Zo en wat gaan wij vandaag doen?
Ik ken iemandquote:
Wat is daar te doen?quote:Op maandag 5 december 2005 09:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Klopt binnenkort zit ik bij sloterdijk kom dan maar weer een bakkie doen
dan daar... tssk... is er daar ook een dag zonder de zon en word het uberhaupt kouder dan 20 graden?quote:Op maandag 5 december 2005 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken iemanddie al een tijdje in spanje zit te fokken
![]()
oh en in de buurt van Gibraltar is het ook kouder dan hier![]()
Soms wel hoorquote:Op maandag 5 december 2005 18:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dan daar... tssk... is er daar ook een dag zonder de zon en word het uberhaupt kouder dan 20 graden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |